Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Gratuluje nagrody na zlocie. Auto swietnie wyglada i jedzie jak nalezy.
a dzieki bardzo, sam jestem zaskoczony nagrodą bo totalnie nie byłem przygotowany na zlot. 12 godzin przed zlotem miałem totalnie rozebrane auto, dojechało i wróciło, ale niestety bez szaleństw.
składałem hybrydę skrzynie, co się okazało totalnym nieporozumieniem, do tego auto totalnie nie wystrojone, co nie dało do końca powalczyć na ćwiarę.
ogólnie był zamiar pojechać, pobawić się i poznać nowych ludzi, choć niektórych osobników mogło by wogóle nie być
sprzedam c20ne +++ na grubym koksie
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
AdiN Klinika4x4
Auto: Turboelpegie!
Imie: Adam
Wiek: 25 Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 4383 Skąd: OFF-ROAD SERVICE
jako grudzień ruszył i tej zimy trochę za auto się trzeba zabrać, na początek wpadną polibusze bo już dawno nic nie robiłem przy zawiasie, a to co zrobiłem się już poddało
i teraz ku radości memu sercu wpadnie coś co powinno wpaść już dwa lata temu, a mianowicie głowica po obróbce GT, rzekłbym że nawet z plusem
nowe sprężyny, koniki, hydro, zawory szlifowane na 3 kąty, dotarte do gniazd, obrobione i powiekszone kanały, pole okien zaworów powiekszone o 1,5mm (trzeba nowe uszczelki dorabiać)
ogólnie wyciśnięte jest maks z tego kawałka amelynium
na koniec tych dobrych fantów pan Mikołaj był tak łaskawy iż przyniósł nastepnego pana
ale ten Pan zostaje w ukryciu co by się nie okazało że podroby nie wytrzymają :mrgreen:
oczywiście plan na moc zostaje powoli bo powoli realizowany, ale czas wszystko pokaże. trzeba pozakładać wszystko po nowym roku i może może zrealizować jeszcze jeden pomysł który też chodził mi od dawna po głowie
sprzedam c20ne +++ na grubym koksie
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22085 Skąd: WT
Wysłany: 2014-12-10, 09:08
Ciekaw jestem jak przełoży Ci się to na drogę
Jak tylko złożysz dawaj znać
Temat ucichł coś ostatnio, żyje ten projekt? Przyznam że bardzo mnie motywują te mody jakie dotąd zostały dokonane w tym NE - wiem już na kim się mam wzorować
Bo sztuką jest zrobić sobie auto, a nie kupić gotowe!
Był: Daewoo Lanos GSI c20ne
https://www.facebook.com/lanosc20nebymlody
Była: Opel Vectra B x18xe
poszła na złom
Jest: Skoda Octavia mk1 1.6 8v AEE + LPG
korzystając że silnik był poza komora , padła decyzja o jej lekkim odświerzeniu
co dało w miarę fajny efekt
nastepnie był żmudny proces składania całosci. Wpadł gwint garażowej roboty, nowe polibusze, obrobiona głowica , nowy wałek 296, spasowane kolektory i nowy dolot 1,5cm wiekszy, cały zawias odświeżony co się dało odmalowane.
zdjecia daje wybiorcze bo jest tego sporo aczkolwiek ciężko wybrać coś bo telefonem robione.
na koiniec motor juz prawie złożony
po całej tej dłubaninie motor pojechał na korekte programu i wynik dość fajny jak na 8 zaworów
obecnie auto stoi znów bez silnika ... jeśli chodzi o ne to dokonałem chyba już maksa jesli chodzi o mody tego silnika. miało wpadać itb nawet już kolektor był prawie zrobiony ale czas iść krok w przód wiec c20ne wyjechało z pod maski i to bedzie juz chyba ostatni swap w tym samochodzie