X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] turbo

Autor Wiadomość
xstasy


Auto: lanos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 72
Wysłany: 2010-12-21, 16:10   [Lanos] turbo

witam mam zamiar na wiosnę zakładać turbo do lanosa 1,5 8v przy okazji myślę dodatkowo żeby zrobić : sportowy wałek lekkie koło zamachowe , czip tuning i wydech moje pytania są takie .

1.jaka średnica wydechu najlepiej
2.czy zmieszczę się w 5 tysiącach robocizna wszystkiego we własnym zakresie prócz koła zamachowego i czip tuningu
3. i ile po tych wszystkich modyfikacjach osiągnie się mocy turbo dmuchało by 0,5 bara
4.swap nie wchodzi w grę ponieważ auto ma 12 lat ale przejechane tylko 52 tysiące (odkupione od dziadka który jeździł tylko od święta
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
BigBe
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-21, 16:59   

Chip tuning w benzynie? Odpuść sobie ten pomysł bo za samego dobrego chipa dasz ok. 1k a sensu większego w tym nie ma bo przyrostu prawie nie będzie...
 
 
adam85
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-21, 17:22   

Chyba jednak lepiej jak po prostu zrobisz SWAPa na jakąś mocniejszą jednostkę..
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2010-12-21, 19:21   

xstasy napisał/a:
czy zmieszczę się w 5 tysiącach


to taki świąteczny żart ??

zamiast myśleć o modach seryjnego silnika i montażu w nim turbo , za 5 tysięcy możesz wsadzić 2,0 z nuby i będziesz miał przecinaka.

Odpuść sobie turbo przy seryjnej, niezakutej jednostce...



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
xstasy


Auto: lanos
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 72
Wysłany: 2010-12-21, 23:17   

co do tego swapa na 2,0 z nubiry bo w swapach jestem ciemny nigdy nie robiłem jak ze włożeniem tego silnika powiedzmy że zdobędę silnik z osprzętem i wiązką co będzie jeszcze trzeba zmienić lub wymienić aby zamontować silnik i powiedzmy że zrobie cały wydech na kolektorze 4-2-1 ile osiągne z tego silnika
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 52 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4073
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2010-12-21, 23:40   

A ja bym polecal koledze swapa na c20xe. A jak bedziesz sie upieral przy turbo, i uzbierasz jeszcze troche funduszy to dokladajac czesci od leta startujesz od 200km w gore. Do tego duzo zalezy czy robisz to samemu czy dochodzi robocizna.



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-12-22, 09:57   

za 5 tysiaków 2.5 V6 bez proszenia i wyjściowo 170 koni, przekładka wałków z 3.0 i wydech robi ~200 pogadaj z Ziemniakiem, ogarnia temat bardzo dobrze :wink:



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 181 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22085
Skąd: WT

Wysłany: 2010-12-22, 11:20   

BigBe napisał/a:
Chip tuning w benzynie? Odpuść sobie ten pomysł bo za samego dobrego chipa dasz ok. 1k a sensu większego w tym nie ma bo przyrostu prawie nie będzie...


Jeśli założy turbo, zrobi wałki i wydech, do tego dolot to chip jak najbardziej TAK.
Wręcz wskazany!!




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1972
Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2010-12-22, 19:45   

strus napisał/a:
A ja bym polecal koledze swapa na c20xe. A jak bedziesz sie upieral przy turbo, i uzbierasz jeszcze troche funduszy to dokladajac czesci od leta startujesz od 200km w gore. Do tego duzo zalezy czy robisz to samemu czy dochodzi robocizna.


A ja powiem, że 2.0 z nubiry bardzo dobrze się uturbia i to bez odprężania silnika można załadować 0.8 bara i mamy 250+ koni, stopień sprężania w tym silniku jest 9.5-1, a c20let 9.0-1, bo tłoki są takie same jak w c20let.



https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24289
Skąd: SI
Wysłany: 2010-12-22, 20:16   

jak 2.0 to zdecydowanie silnik z nuby bo dużo młodsza konstrukcja a bardzo pokrewna z c20xe, widzialem ten silnik wykręcony na 400 i więcej na YT pełno filmików z takimi bestiami :wink:



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1972
Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2010-12-22, 20:20   

RIPER napisał/a:
jak 2.0 to zdecydowanie silnik z nuby bo dużo młodsza konstrukcja a bardzo pokrewna z c20xe, widzialem ten silnik wykręcony na 400 i więcej na YT pełno filmików z takimi bestiami :wink:


400 koni to już jest zakuty silnik, a ten silnik dopiero spłynoł przy 1.5 bara Klonkowi z autokącika. Ale bardzo przyjemny silnik do takich modyfikacji.



https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 181 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22085
Skąd: WT

Wysłany: 2010-12-23, 08:59   

A przybliżony koszt? :myśli:




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1972
Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2010-12-23, 19:44   

DoLeCk napisał/a:
A przybliżony koszt? :myśli:


Bez kucia tego silnika jeżeli robi się samemu, na turbinie k04, myśle że w 10tys. dało by się wyrobić o ile nie trzeba by było otwierać silnika. A i w tym 2.0 najlepiej zmienić śruby na korbach na arp 2000, żeby nie było lipy z urwanymi korbami. Ale ten silnik jeszcze modował Zgred



https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
peterskyline

Auto: 2x Daewoo Lanos 1.5 16v
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 49
Wysłany: 2010-12-23, 20:48   

czytam, czytam i sie dziwie wiec ile nubirowskie 2.0 wytrzyma na seryjnych gratach?
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 181 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22085
Skąd: WT

Wysłany: 2010-12-23, 23:00   

Na serii jak jest napisane między 250 a 300 ;)




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt