X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[lanos] swap 2.0 z Nubiry/Leganzy

Autor Wiadomość
Matek92


Auto: Lanos 2.0 16V
Imie: Mateusz
Wiek: 24
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 44
Skąd: Osiek / Oświęcim
Wysłany: 2012-02-28, 19:06   

To jak w końcu jest z tym silnikiem 2.0 z leganzy? Czy trzeba przerabiać łapy silnika ?
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Mawerix
Grupa Podkarpacka


Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT
Pomógł: 681 razy
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 10892
Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2012-02-28, 19:29   

Dawidek robił może coś podpowie na PW ;)




 
 
 
Matek92


Auto: Lanos 2.0 16V
Imie: Mateusz
Wiek: 24
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 44
Skąd: Osiek / Oświęcim
Wysłany: 2012-02-28, 19:45   

Dzięki Mawerix123. Już wiem wszystko co i jak ;)
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 14 razy
Wiek: 26
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3910
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-02-28, 21:39   

To pochwal sie moze komus sie to kiedys przyda.



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.0 133KM & 197M
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
Matt


Auto: Nubira 2.5 V6
Imie: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 491
Skąd: Wysokie (lubelskie)
Wysłany: 2012-02-29, 07:30   

Łapy silnika trzeba z nubiry no i w leganzie bagnet oleju jest chyba w innym miejscu niż w nubie.



Daewoo Nubira 2.5 V6 CDX kombi 1998r.
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
stempel82


Auto: lanos 1.5 16V
Imie: Krzysztof
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 37
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-03-05, 18:24   

witam
Panowie, co ze skrzynią i sprzęgłem zostaje od lanka czy tez jakieś kombinacje
Wie ktoś możne jaki będzie koszt przełożenia silnika od nubiry (z robocizną)
Kurcze, kocham swojego lanka, ale z mocniejszym serduszkiem kochałbym mocniej :)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez stempel82 2012-03-05, 19:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 14 razy
Wiek: 26
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3910
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-03-05, 18:35   

Skrzynia zostaje z Lanosa, sprzeglo np. z Vectry B 2.0 136km



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.0 133KM & 197M
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
stempel82


Auto: lanos 1.5 16V
Imie: Krzysztof
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 37
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-03-05, 18:56   

A koszt ,czy potrzebne sa jakieś modyfikacje zawieszenia i hamulcy
Ostatnio zmieniony przez stempel82 2012-03-05, 19:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 14 razy
Wiek: 26
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3910
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-03-05, 19:07   

Nie jest to jakis drastyczny przyrost wystarczy wrzucic jakies markowe tarcze na przod (jesli masz 256mm) zawieszenie jak kto lubi dobrze by bylo troche usztywnic ale nie jest to koniecznosc zalezy od stylu jazdy. Koszta ciezko okreslic ale musisz miec ok 1,5-2tys na czesci i drugie tyle na robocizne jesli nie robisz tego sam. Mimo wszystko polecal bym wlozyc c20xe koszta podobne a wrazenia z jazdy jeszcze lepsze.



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.0 133KM & 197M
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
stempel82


Auto: lanos 1.5 16V
Imie: Krzysztof
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 37
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-03-05, 19:11   

to jest jednostka opla rozumiem Trochę mocniejsza

[ Dodano: 2012-03-05, 19:18 ]
Zbyszek z tego co widzę masz takiego lanka jakiego ja chce. Pochwal się troszkę jak się sprawuje na trasie czy jest stabilny itp czy poprawiłeś zawieszenie bo przy oryginalnym było coś nie tak ?
 
 
Prezes
mp79


Auto: posiadam
Imie: :niny
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 3511
Skąd: sprzed komputera
Wysłany: 2012-03-05, 20:04   

Może i z oplem ma sporo wspólnego, ale na innym forum jeden kolo pisał, że jak starzy oplarze ustawili mu w nubirze rozrząd po oplowsku, to po kilku tysiącach km od wymiany rozrządu musiał robić remont głowicy. Za mocno napięli pasek i rolka się skończyła.
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 14 razy
Wiek: 26
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3910
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-03-06, 11:44   

stempel82 napisał/a:

Zbyszek z tego co widzę masz takiego lanka jakiego ja chce. Pochwal się troszkę jak się sprawuje na trasie czy jest stabilny itp czy poprawiłeś zawieszenie bo przy oryginalnym było coś nie tak ?


W trasie jeszcze nie mialem okazji jezdze do szkoly/pracy. Zawieszenie robilem bo chcialem miec nizsze auto, ale do sprezyn ktore mam przydaly by sie amortyzatory ze skroconym skokiem. xe to jakies 30kg wiecej niz 1.5 16v nie wplynie to jakos drastycznie na prowadzenie.


Prezes napisał/a:
Może i z oplem ma sporo wspólnego, ale na innym forum jeden kolo pisał, że jak starzy oplarze ustawili mu w nubirze rozrząd po oplowsku, to po kilku tysiącach km od wymiany rozrządu musiał robić remont głowicy. Za mocno napięli pasek i rolka się skończyła.


Odpowiedz sobie sam na pytanie czy to wina mechanikow czy "oplowskiego ustawienia rozrzadu"...



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.0 133KM & 197M
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
Makowiecki


Auto: twój stary
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 471
Wysłany: 2012-03-06, 13:47   

Z reguły jak wsadzasz mocniejszy motor to po to żeby jeździć szybciej ;) A żeby jeździć szybciej to przydałaby się ingerencja w zawias. Seryjny pływa i kładzie się na boki w zakrętach. Dasz sobie glebę -40 i poczujesz o wiele większą radość z jazdy + pewność prowadzenia.

Nie są to auta jakoś niesamowicie skonstruowane i przy prędkościach ok 200 i w górę to czuć że zapier***** ale ogólnie auto nie powinno robić nic nieprzewidywalnego.

Hamulce niby 256 wystarczają, bo dużo osób jeździ. Ja osobiście zarzuciłem 288 i jest sporo lepiej, auto w miejscu prawie staje ;)

Koszty -
silnik 2 tys. możesz taniej możesz drożej, ale tak +/- z jakimiś gratami potrzebnymi typu łapa itp
robota 1000-3000 albo i więcej zależy gdzie kto jak...
zawias - proponuję -40 albo -60/-40 do tego zwykłe amory KYB gazowe dają radę. Zależy jakie springi kupisz to okolice 1 tys
wydech - na początku nie jest konieczny oczywiście, ale żeby auto się nie dusiło to z czasem trzeba by wymienić ;) Najlepiej 2,25 cala. Z czego zrobisz to też już twoja rzecz wiadomo. Okolice 1-2 tys
heble 288mm ok 800 zł z regeneracją zacisków

Kompleksowo to powinno Cię to wszystko wynieść 6-9 tysięcy ;)

Ja zrobiłem za 4 tys ale kupowałem używany wydeszek cały (ale z kwasa) i zawieszenie. Heble na 288 do tego ok. 800 zł. Zaciski+regeneracja, tarcze inochi, klocki trw. Czyli łącznie 5 koła za dość kompleksową zmianę samochodu...duzo? nie sądzę ;)

Ps. Oczywiście zakładając że kupujesz sprawdzony motor na chodzie bez konieczności remontów itp ;) Ogólnie studnia bez dna hahah



Lanos fan
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6
Imie: TOMEK
Pomógł: 1124 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 23929
Skąd: SI
Wysłany: 2012-03-06, 16:25   

Matek92 napisał/a:
Czy trzeba przerabiać łapy silnika ?


lewą stronę trzeba i nie trzeba rzeźbić, bo z tego co pamiętam to przy pasującej ori łapie z GSI wadzi pompa wspomy i się robi elektro a jak nie to rzeźba z górnym mocowaniem jak u Dawida ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 14 razy
Wiek: 26
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3910
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2012-03-06, 21:53   

Mnie swap wyszedl jakies 1500zł, Heble 284przod/270tyl ok 1tys, zawieszenie ok 800zl do tego jeszcze jakies 800 musze dozbierac na wydech. ogolnie wychodzi mniej wiecej tak jak pisze Makowiecki. Co do tarcz to mysleze zestaw ATE nawet przy 256mm dal by rade a np klocki+tarcze EBC to juz ekstraklasa, ja wymienialem bo zapiekal mi sie zacisk



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.0 133KM & 197M
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt