Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
około 3 4 dni musze dolewac płynu do zbiorniczka bo ubywa po krótkich ogledzinach zauważyłem niewielki wyciek na rurce plastikowej która wchodzi do silnika moze ktos wie jak fachowo nazywa sie ten element moze ktos miał podobny problem
Ostatnio zmieniony przez Mestre 2010-12-30, 11:57, w całości zmieniany 1 raz
zdjecia zrobiłem wrzuce zaraz a wydlada to tak ze do tej plastykowej rurki dochodzi z prawej strony węższy przewód gumowy ze zbiorniczka wyrównawczego i sprzodu grubszy przewód gumowy który dochodzi do chłodnicy czerwone kółko to wyciek czerwona strzałka to ten plastykowy element żółta strzałka to przewód który wychodzi ze zbiorniczka wyrównawczego ,a zielona strzałka to ten grubszy gumowy przewód który idzie do chłodnicy
broksio [Usunięty]
Wysłany: 2010-12-30, 16:52
nie pamiętam dokładnie leganzy ale sadzac z fotki jest to obudowa termostatu
jest przykrecona do głowicy i albo pękła albo poszła uszczelka pewnie oring
musisz spuścic płyn na tyle żeby nie było go w termostacie następnie zdjąc przewody gumowe i odkrecic chyba dwie nakretki mocujące termostat zdjąc i sprawdzic co jest powodem wycieku jesli obudowa jest cala to wyczyscic i obudowe i miejsce styku następnie zamontowac wszystko w odwrotnej kolejnosci uzywajac oczywiscie nowej uszczelki zalac płyn odpalic zagrzac silnik do właczenia wetylatora i sprawdzic czy nie cieknie a potem czekac na Nowy Rok
Boksiro z tego co widzę na zdjęciu, to w tym miejscu próżno szukać termostatu.
Mestre skoro widzisz że się poci w tym miejscu, to spróbuj usunąć wyciek. Piszesz że to niewielki wyciek, tymczasem moze on być większy niż ci się wydaje, część płynu moze odparowywać chociaż tego nie widzisz.
Jeśli to poprawisz, może będzie dobrze. Jeśli problem będzie występował nadal szukaj przyczyny gdzie indziej, w najgorszym wypadku uszczelka pod głowicą.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
rasters rasters
Auto: leganza 2.0 cdx była długo teraz passat TDI
Imie: Paweł Pomógł: 29 razy Wiek: 44 Dołączył: 30 Wrz 2008 Posty: 609 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-31, 00:37
Wymień cały plastikowy element nie rozbierałem tego nigdy ale zapytaj się czy nie ma tam oringu uszczelki czy czegoś podobnego wymień wszystko i będzie po kłopocie. O ile się nie mylę jest to końcówka przewodu zwrotnego od chłodnicy nie wiem jak to fachowo się nazywa jutro mogę ci odpisać.
Wymień cały plastikowy element nie rozbierałem tego nigdy ale zapytaj się czy nie ma tam oringu uszczelki czy czegoś podobnego wymień wszystko i będzie po kłopocie. O ile się nie mylę jest to końcówka przewodu zwrotnego od chłodnicy nie wiem jak to fachowo się nazywa jutro mogę ci odpisać.
prosze jak bys mógł to odpisz jak fachowo sie to nazywa a wyciek teraz juz jak jest cieplej to jakis litr na 150 km