Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2011-01-01, 00:53 [Leganza] Linki hamulca ręznego
Jakie firmy polecacie?
czy ktos montował Yazukę?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
grzechu
Auto: był Lanos 1.6 SX A/C jest Omega B MV6
Imie: Grzesiek Pomógł: 65 razy Dołączył: 03 Lut 2008 Posty: 945 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-01, 02:23
kup oryginal 80zł sztuka
Nie dziękuj, kliknij Pomógł
archive15 [Usunięty]
Wysłany: 2011-01-01, 09:31
chyba mam oryginał i się rozciągnął
grzechu
Auto: był Lanos 1.6 SX A/C jest Omega B MV6
Imie: Grzesiek Pomógł: 65 razy Dołączył: 03 Lut 2008 Posty: 945 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-01, 13:30
a moze juz szczek nie ma ?
Nie dziękuj, kliknij Pomógł
archive15 [Usunięty]
Wysłany: 2011-01-01, 14:17
wszystko nowe czyli tarcze kotwiczne, szczęki, tarczobębny, linki. Nie wiem czy czasem nie są z Linexu który jak czytałem jest do bani.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
grzechu
Auto: był Lanos 1.6 SX A/C jest Omega B MV6
Imie: Grzesiek Pomógł: 65 razy Dołączył: 03 Lut 2008 Posty: 945 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-01, 14:34
archive15 napisał/a:
iem czy czasem nie są z Linexu
archive15 napisał/a:
chyba mam oryginał i się rozciągnął
to w koncu jakie linki masz ja do swojej kupuje tylko oryginaly GM place okolo 80zł i nie mam problemu z recznym w leganzie
Nie dziękuj, kliknij Pomógł
archive15 [Usunięty]
Wysłany: 2011-01-01, 14:49
Ok zatem od poczatku. Jak kupowałem samochód wiedziałem że będzie ręczny do zrobienia. Gdy w końcu nastał czas na naprawe mechanik kupił w sklepie z częsciami do koreańców wszystkie w/w częsci i je zamontował. Z początky ręczny był, ale potem zaczęły się problemy, tzn. tylne prawe koło nie hamowało na ręcznym. 2 razy regulował i nic. Za 2-gim razem okazało się że linka spadła z zaczepu (dźwigienki) przy kole. Jak zaglądałem do tunelu środkowego w kabinie tam gdzie reguluje się naciąg linek to okazało się że lewa linka porusza się a prawa ledwie co. poza tym podregulowałem naciąg do końca czyli nie ma juz gwintu na trzpieniu w kabinie i prawe koło hamule a lewe nie. Podejrzewam że albo linki mam do d... i mają tendencje do rozciągania sie, albo linka jest nie do leganzy ( bardzo podobna jest do nubiry z tarczobębnami ale ma jeden zaczep mocujący do podwozia, a Leganza ma 2), albo mechanik uwalił takie ucho przy tarczy kotwicznej gdzie zakłada się linkę, albo samoregulator jest uszkodzony. Pogoda jest taka jak każdy widzi więc sam nie mogę wejśc pod auto. Po prostu mam dośc tego auta a ręczny jest mi potrzebny.
grzechu
Auto: był Lanos 1.6 SX A/C jest Omega B MV6
Imie: Grzesiek Pomógł: 65 razy Dołączył: 03 Lut 2008 Posty: 945 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-01, 15:35
jak linka stoi to nic nie poradzisz, musisz kupic nowa i zmien mechanika
Nie dziękuj, kliknij Pomógł
archive15 [Usunięty]
Wysłany: 2011-01-01, 15:38
Ale NOWA linka i już kaput???
grzechu
Auto: był Lanos 1.6 SX A/C jest Omega B MV6
Imie: Grzesiek Pomógł: 65 razy Dołączył: 03 Lut 2008 Posty: 945 Skąd: Warszawa