Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Daewoo Tico SX
Imie: Łukasz Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2010 Posty: 477 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-07, 21:20 [Lanos] po wymianie UPG ,pierścieni .....
i uszczelniaczy zaworowych jestem :-)
obyło się bez planowania
pierścienie były mocno zjechane , --> sa nowe
uszczelniacze zaworowe były takie sobie - nowe
uszczelka pod głowicą w sumie zła nie była - ale wymieniona nowa , bo grubsza i ilepiej sie uklada
olej wymieniony 10w40 LOTOS (!) nie wiem czemu mechanik taki wlał , i płyn chłodniczy również wymieniony bo ładne masło było w środku
a teraz kilka pytań
czy po takim grubszym nazwijmy remoncie musi sie coś "ułożyć" czy coś takiego --- zatankowałem 20litrów benz i zalałem STP do wtrysków , ale przed zalaniem jak i po jakoś się dławi co jakiś czas
czy to gaz czy benzyna - aż takie odczuwalne to nie było przed robota . mam wrażenie wogóle ze jakby gaz się rozregulował
i dodam bo moze istotne , z nawiewów dobrze ciepłe powietrze leci ale wskaźnik temp wogóle się nie podnosi
prosze o komentarze i porady - pozdrawiam
ps dodam ze w tym samym czasie rozrząd wymieniony został
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Marcin_1998
Auto: Nie Deawoo Pomógł: 28 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 419
Wysłany: 2011-01-07, 21:28
Planowanie mozna było jednak zrobić, bo to juz niewielki koszt przy całej robociźnie. Proponuję jednak dotarcie silnika. Spokojna jazda nie zaszkodzi
marluk
Auto: Daewoo Tico SX
Imie: Łukasz Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2010 Posty: 477 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-07, 21:29
dotarcie czyli co dokładnie |?
Marcin_1998
Auto: Nie Deawoo Pomógł: 28 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 419
Wysłany: 2011-01-07, 21:37
marluk napisał/a:
dotarcie czyli co dokładnie |?
Jazda bez gwałtownego ruszania, wysokich obrotów w okolicach czerownego pola. Spokojnie przy zimnym silniku i tak pierwsze 1000 - 2000 km.
marluk
Auto: Daewoo Tico SX
Imie: Łukasz Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2010 Posty: 477 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-07, 21:39
tak też spróbuje
Ale to faktycznie normalne ze tak się dziej??
jeszcze jakoś gaz mi zaczął strzelać coś więcej ...
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Marcin_1998
Auto: Nie Deawoo Pomógł: 28 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 419
Wysłany: 2011-01-07, 21:43
marluk napisał/a:
Ale to faktycznie normalne ze tak się dziej??
Podobno teraz silników w nowych autach juz nie trzeba docierac. (tak słyszałem), ale z drugiej strony docieranie nie zaszkodzi, więc lepiej coś na zapas niż potem płakać
marluk napisał/a:
jeszcze jakoś gaz mi zaczął strzelać coś więcej ...
Z instalacją miałem do czynienia ostatnio ponad 10 lat temu, więc w tym temacie Ci nie pomogę, ale zaraz koledzy znajacy temat cos dorzucą