X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Co kradnie prąd?

Autor Wiadomość
eurodata
[Usunięty]

Wysłany: 2011-01-14, 16:27   [Matiz] Co kradnie prąd?

Witam Was. Przeczytałem wszystkie tematy. Przez 10 godz potrafi rozładować całkowicie akumulator.Zgodnie z Waszymi sugestiami (inne tematy) odłączyłem klemę i miernik pokazuje mi że cały czas pobiera mi 2,7 A takie falujące ,Po kolei wyjmowałem wszystkie bezpieczniki i przekażniki -dalej pobiera prąd , Zauważyłem też że tak ledwo co jarzą mi się lampki kontrolne( bez kluczyka) w dzien nie widac , Co to może być Panowie? Pomocy.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Alberciczek

Auto: Nubira II CDX Kombi
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 1762
Skąd: Tychy
Wysłany: 2011-01-14, 16:50   

Nie zabezpieczone bezpiecznikami są obwód rozruchu i ładowania. I skoro po wyjęciu tych wszystkich bezpieczników nadal jest taki wysoku pobór prądu, to szukać trzeba w alternatorze albo w elektromagnesie rozrusznika.
Sprawdz jeszcze jak masz podłączone radio - czy z bezpiecznika w skrzynce, czy osobnym kabelkiem, na ktorym jest bezpiecznik. Najlepiej odłącz radio całkowicie.
2,7A, to niecałe 30W przy napięciu 12,5V.
 
 
eurodata
[Usunięty]

Wysłany: 2011-01-14, 16:57   

Tak ale czemu mi się jarzą ledwo co widać ale jarzą kontrolki ? Dzięks Alberciczek :piwo:
 
 
Gość

Wysłany: 2011-01-14, 23:56   

eurodata napisał/a:
odłączyłem klemę i miernik pokazuje mi że cały czas pobiera mi 2,7

Odłączyłeś kleme to skąd ci prąd pobiera ??
 
 
Marcin_1998

Auto: Nie Deawoo
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 419
Wysłany: 2011-01-14, 23:58   

Alarm?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Alberciczek

Auto: Nubira II CDX Kombi
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 1762
Skąd: Tychy
Wysłany: 2011-01-15, 12:05   

Koledze chodziło chyba o to, że odłączył klemę i podłączył miernik między bolec akumulatora a odpiętą klemę. No i mu pokazało 2,7A ;)
Eurodata - a powyciągałeś wszystkie bezpieczniki - ze skrzynki w kabinie i w komorze silnika?
 
 
eurodata
[Usunięty]

Wysłany: 2011-01-15, 19:57   

Sorrki że nie pisałem ale byłem w pracy,Tak odłączyłem po kolei wszystkie bezpieczniki i w kabinie i w komorze.Alarmu nie mam. Jeżdżę na razie matizem do pracy ale odłączam na postoju klemę aby nie pobierało mi prądu,,Mamy nawał pracy i nie mam kiedy zajechać do warsztatu pytałem się też paru znajomych oni obstawiają alternator (jak pisał Albercik) tym bardziej że że ładuje mi około 13 A troszkę powyżej.A powinno być więcej.Mnie tylko dobija to czemu tak delikatnie jarzą mi się kontrolki bez kluczyka. Jak znajdę czas i zrobię to Wam napiszę co było przyczyną ale na 100% alternator lub rozrusznik.Pozdrawiam i spoko weekendu :piwo:
 
 
jarroq
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-05, 13:32   

I jak tam kolego eurodata... Zrobiłeś matizka? W swoim mam to samo :szok: . Mi coś w instalacji pobiera ciągle ok 1A. Po tygodniu bez odpalania aku jest całkowicie rozładowany. Sprawdzone zostało prawie wszystko, jeszcze alternator i rozrusznik (elektro-włącznik) ale on nie powinien być winny - bez przekręconego kluczyka prąd nie płynie do niego, za to do alternatora tak bo jest podpięty od razu do aku. Myślę że to regulator napięcia lub diody prostownicze. Czekam na Twoją odpowiedź. Pozdro
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt