X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[-] Poradnik Car - Audio ( wytłumienie/dystanse/głośniki )

Autor Wiadomość
smisnykolo
H.T.I.D.


Auto: było Tico SX | Leon
Imie: Adam
Pomógł: 100 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 1875
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-04-07, 08:49   

rychhhu scan speaka, sinuslive neo25s.
Na początek sprawdź jakie masz wymiary oryginalnych żeby można było coś dobrać.



Hardcore Till I Die ^^
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
grzech1991

Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1137
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-04-20, 22:46   

Mam problem z głośnikami, kable są do nich bezpośrednio przylutowane.

Efekt jest taki że co pół-roku, rok muszę rozbierać drzwi i jeszcze raz lutować kabel do głośnika. Czy da się to jakoś rozwiązać np. konektory/wsuwki? Ewentualnie jakie i gdzie kupić?
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 182 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22304
Skąd: WT

Wysłany: 2015-04-21, 08:02   

Sam odpowiedziałeś sobie na pytanie :)
Zapewne w najbliższym sklepie z elektryką / elektroniką, czasami zakłady CA.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
Asax


Auto: Lanos C20NE, SIGNUM V6
Imie: Rafał
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lis 2012
Posty: 330
Skąd: Jażyniec
Wysłany: 2015-04-23, 01:53   

przylutuj potem zgrzej rurką termokurczliwą z klejem i się nie urwie :)



Daewoo Lanos 2.0 C20NE mod white/black mat KLIK
Opel Signum 3.0 v6 chip irmscher KLIK
 
 
grzech1991

Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1137
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-04-25, 10:24   

Ale co najlepsze, to się nie urywa... wygląda dobrze w miarę po wyjęciu głośnika. Ale ponowne zlutowanie naprawia problem, na jakiś czas...
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
rgre

Imie: Roman
Pomógł: 783 razy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 7951
Skąd: w-wa
Wysłany: 2015-04-25, 13:05   

może tylko wydaje ci się że przylutowałeś ? może niklowane są, czy coś ? przewody z membrany też są lutowane ?
 
 
Robaszek127


Auto: Getz 1.3 + LPG
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 2363
Skąd: Przedbórz
Wysłany: 2015-04-25, 20:19   

Bo pewnie źle są lutowane. Nie ma bata dobry lut nie ma prawa puścić. Trzeba dobrze styk polutować dobrą cyną plus calafonią potem przylutować dobrze przewód. Sam lutowałem wiele razy głośniki i jakoś nic nie odpada. Można zrobić na wsuwki tak jak jest fabrycznie skoro lutowanie się nie sprawdza. Najlepiej zapodaj foto jak wygląda to oderwanie lutowanie będzie widać co jest nie tak.
 
 
 
grzech1991

Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1137
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-04-26, 09:04   

Lutował nawet mechanik, kolega który robił audio.

Owszem, po nich wytrzymuje dłużej niż po moim lutowaniu. Ale mimo wszystko, jaja jak berety. Kupiłem zaciskarke, będziemy robić na wsuwki.
 
 
 
michanio91
elektronik


Auto: Lanos SX
Imie: Michał
Pomógł: 62 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 2772
Skąd: Osiek / Oświęcim
Wysłany: 2015-04-26, 12:39   

Na wsuwki będzie jeszcze gorzej ,nie ma bata by lut ot tak padał.
Obejrzyj kabelki od konektora pod membranę głośnika,może tam ci się urywa,bo ktoś spitolił sprawę przy pierwszym lutowaniu i teraz się urywają - ta cześć przecież drga razem z membraną.

Zakładałem już parę głośniczków do aut,każde lutowałem bez żadnych termo-kurczy i nigdy nie było zwrotów. W swoim aucie mam już jakieś 5 lat - bez problemów.

Pooglądaj dobrze to przyłącze,może zabierz do domu i poruszaj paluchem co się tam dzieje :piwo:



za duży obrazek w podpisie .
 
 
 
smisnykolo
H.T.I.D.


Auto: było Tico SX | Leon
Imie: Adam
Pomógł: 100 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 1875
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-04-26, 16:46   

grzech1991 a woda tam nie leci?



Hardcore Till I Die ^^
 
 
 
grzech1991

Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1137
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-04-26, 20:41   

Ok sprawdziłem.

I tak, z lutowaniem to widać było jak lutowane. Przy + był to przewód szeroko, na płasko. Masa cyny, nie było opcji aby odeszło. Ale przy minusie zaczęło się wykruszać.

Luty poprawiane były z dwóch stron, przy czym ta lewa jest nieszczęsna jakaś. Do tego stopnia, że może i przez mój błąd - poszła masa RCA na radiu.

Ale wracając do tematu, po obejrzeniu głośnika, z jednym przewodem nie było opcji aby był problem z drugim mógłbyć...

Dziewczyna zacisnęła konektory (lubi dłubać przy aucie :) ) włożyła do głośnika, ładnie zaizolowała. Poprawa była, ale głośnik zaczynał grać od 20/50 przy wilgotnym powietrzu. Więc pewnie normalnie nie byłoby dużo lepiej...

Zaczęliśmy sprawdzać dalej co może być tego powodem i tu eureka. Kabel od złącza do ?cewki? widać, że delikatnie był ułamany (doszliśmy do tego po ruszaniu go). Dołożyłem w niego cyne (delikatnie), i głośnik gra 3x głośniej niż wcześniej.

Zapewne przestawał grać, bo żyły się wykruszyły na kablu a i tak miał skuteczny filtr za złączami.

Ciekawi mnie, czy powodem tego mogło być, że jest zamontowany złączami do góry, zamiast do dołu...

W każdym bądź razie, nauczka jest taka - nie lutować i nie kupować phonocarów. Jak jeszcze raz będzie coś takiego to kupuje jakieś dobre hertze.
 
 
 
grzech1991

Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1137
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-04-29, 21:54   

Jednak padł głośnik, coś innego niż dsk 165.3? Tweeterów nie wymieniam, ale możliwe, że zostawie do nastepnego auta :)

W sumie chciałbym więcej mocy, 10RMS chyba w sam raz pod autotek a4150?
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 182 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22304
Skąd: WT

Wysłany: 2015-04-30, 07:29   

grzech1991, mamy inny wątek od wyboru głośników.




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
 
 
 
smisnykolo
H.T.I.D.


Auto: było Tico SX | Leon
Imie: Adam
Pomógł: 100 razy
Wiek: 36
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 1875
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-04-30, 09:23   

grzech1991 a co tam moc jeśli głośniki mają słabą skuteczność.



Hardcore Till I Die ^^
 
 
 
grzech1991

Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 1137
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-05-01, 10:59   

Ja widzę w tytule wątku o głośnikach, więc tym się zasugerowałem.

Skuteczność, czyli?

Zastanawiam się, czy dobrze zrobiłem je kupując. Czy może jednak inne, słabsze/mocniejsze?

Sprawdziłem jeszcze wymiary i nie jest za różowo. Obecnie szyba się zamyka, ale wali o magnes...



 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt