Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Lanos C20NE, SIGNUM V6
Imie: Rafał Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 330 Skąd: Jażyniec
Wysłany: 2015-05-09, 14:40
tomasz10, Kolego nie wiem czy przeczytałeś ale napisałem że specjalnie jest wystrojona tak wysoko mam inną skrzynie na 38 hz ale ten bas mi się bardziej podoba Skrzynia jest BR właściwie dwie skrzynie i małe porty. Niestety mam do Ciebie aktualnie z 1400 km więc z przyjazdem będzie problem A skąd wiem że mam tyle ? Po prostu tak ją stroiłem w programie i słyszalnie widać że jest tak wysoko wystrojona. NA zawodach db właśnie często idzie spotkać strojenia ok. 80 hz... Byłeś na jakiś pytałeś ludzi ?
LinkinDark, Pomiar db przy 15 hz wyniósł już nie pamiętam nie chcę Cie skłamać jakieś 60 coś db więc śmiem twierdzić że db nie mają nic do tego czy samochód się "telepie" ...
Daewoo Lanos 2.0 C20NE mod white/black mat KLIK
Opel Signum 3.0 v6 chip irmscher KLIK
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
grzech1991
Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 1137 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-05-16, 19:57
Cześć
To znowu ja, padł drugi phonocar - na tej samej zasadzie, co pierwszy.
Wymieniłem dzisiaj oba na hertze, dodałem trochę mocy i przyciąłem bassu - wysterowałem wzmacniacz. Efekt? Taki, że wcześniej mogłem bez problemu słuchać na fulla + zamknięte szyby, a teraz jestem w domu, jechałem z otwartą szybą i piszczy mi w uszach.
Dodatkowym plusem hertzów jest to, że magnes jest osłonięty gumpodobnym materiałem i po zmierzeniu... są 1mm krótsze (pomimo, że są 2mm dłuższe według specyfikacji).
Wniosek? Phonocary leżą i śmierdzą
Dzięki za pomoc panowie.
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-27, 07:48
W poradniku na pierwszej stronie, w sekcji poświęconej Nubirze I,
brakowało informacji dotyczącej fabrycznie zastosowanego głośnika:
Chyba można wpisać 165mm?
Dodatkowo, głośnik jest już zamontowany na plastikowym dystansie.
Nie zmierzyłem grubości, ale jakieś 10-15mm
Oczywiście sierota nie napisałem, że dotyczy to seryjnego głośnika w tylnej półce
wid3l3c Grupa Mazowiecka
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil Pomógł: 261 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-08-17, 10:22
Mały update, post pod postem, ale inaczej się nie da
Mata dekarska, tani materiał do car audio?
Powinno to zostać umieszczone gdzieś w widocznym miejscu z podpisem - jakich błędów uniknąć przy wygłuszaniu drzwi
Oto efekty spłynięcia maty dekarskiej.
O ile na blasze zewnętrznej trzyma się całkiem mocno, tak tutaj, gdzie mniej powierzchni stykowych - woła o pomstę do nieba
Może jakby to było wyklejone długimi paskami, od góry do dołu - po całości, byłoby lepiej.
A tak? wygląda jak wygląda a już na pewno nie spełnia swojego zadania.
Mata dekarska, nawet ta z warstwą aluminium, jest bardzo miękka, elastyczna, a po nawet lekkim podgrzaniu dosłownie jeździ w palcach.
To jest "warstwa aluminium", cienka jak kalka, nawet nie kartka papieru, tylko jak jakaś folijka... wyłącznie "sprawia wrażenie" i nic więcej.
Jedyne co mogłem zrobić, przykleić z powrotem i zobaczymy kiedy znowu zjedzie
Trzeba by zrobić całe drzwi od podstaw i poprawić co zostało ulepione wcześniej, a nie mam na to czasu ostatnio.
Jest szansa, że ktokolwiek kto chciałby wygłuszać zobaczy to zdjęcie, zrezygnuje z równie durnego pomysłu, lub chociaż postara się o wypełnienie pustych przestrzeni blachą, by dekarka miała się czego trzymać.
PS. to nie było moje dzieło
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł Pomógł: 183 razy Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22314 Skąd: WT
Wysłany: 2015-08-17, 10:26
Ale jak uprzedzałem to nikt nie słuchał
Po zabiciu otworów blachą wystarczy samo uszczelnienie silikonem. Nie ma potrzeby oklejać warstwy zewnętrznej jeśli ktoś chce taniej
Auto: było Tico SX | Leon
Imie: Adam Pomógł: 100 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 1875 Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-08-17, 22:16
blacha blacha i jeszcze raz blacha. Powtarzać do znudzenia może w końcu dotrze.
Hardcore Till I Die ^^
grzech1991
Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 1137 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-08-18, 14:55
Dużo osób odradza, a Ci co polecają to mam wrażenie, że na zasadzie "zamontowałem, u mnie na razie OK".
Ja zamontowałem najtańsze maty car-audio, po demontarzu boku widać, że ciut stwardniały i gdzie-niegdzie się ukruszyły. Ale z pewnością nie wygląda to jak zdjęcie powyżej.
Asax
Auto: Lanos C20NE, SIGNUM V6
Imie: Rafał Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 330 Skąd: Jażyniec
Wysłany: 2015-08-23, 02:37
A moim zdaniem to kwestia montazu. Mam rok i lezy jak lezalo najwazniejsze to dobrze odtluscic i zmatowic blache. Do tego na rogach dalem po blacho-wkrecie (pchelce). Po tym calosc konkretnie zgrzana opalarka. Ostatnio rozbieralem drzwi jak auto malowalem to oderwac nie szlo. Moze to tez kwestia maty za swoja dawalem 130 zl za 10 cm i dosc mala rolke. Rok i sie trzyma czekamy dalej ...
Daewoo Lanos 2.0 C20NE mod white/black mat KLIK
Opel Signum 3.0 v6 chip irmscher KLIK
Szukam szukam i znaleźć nie mogę. czy w lanosie sedan z tyłu występują boczki z głośnikami ? Bo u mnie jest półka i 2szt głośników - co ciekawe nawet działają po podłączeniu , chyba z pierwszego montażu, bo mają na magnesach napis daewoo.
grzech1991
Auto: Fiat Bravo 1.4 T-JET 150KM
Imie: Grzegorz Pomógł: 16 razy Wiek: 33 Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 1137 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-09-20, 09:36
W HB na pewno głośniki są nie w półce, a przy słupkach. W sedanie chyba w półce.
Powinno to zostać umieszczone gdzieś w widocznym miejscu z podpisem - jakich błędów uniknąć przy wygłuszaniu drzwi
Oto efekty spłynięcia maty dekarskiej.
O ile na blasze zewnętrznej trzyma się całkiem mocno, tak tutaj, gdzie mniej powierzchni stykowych - woła o pomstę do nieba
Może jakby to było wyklejone długimi paskami, od góry do dołu - po całości, byłoby lepiej.
A tak? wygląda jak wygląda a już na pewno nie spełnia swojego zadania.
Mata dekarska, nawet ta z warstwą aluminium, jest bardzo miękka, elastyczna, a po nawet lekkim podgrzaniu dosłownie jeździ w palcach.
To jest "warstwa aluminium", cienka jak kalka, nawet nie kartka papieru, tylko jak jakaś folijka... wyłącznie "sprawia wrażenie" i nic więcej.
Jedyne co mogłem zrobić, przykleić z powrotem i zobaczymy kiedy znowu zjedzie
Trzeba by zrobić całe drzwi od podstaw i poprawić co zostało ulepione wcześniej, a nie mam na to czasu ostatnio.
Jest szansa, że ktokolwiek kto chciałby wygłuszać zobaczy to zdjęcie, zrezygnuje z równie durnego pomysłu, lub chociaż postara się o wypełnienie pustych przestrzeni blachą, by dekarka miała się czego trzymać.
PS. to nie było moje dzieło
Ja w nexii mata dekarska Tytan wygluszylem drzwi przednie ,ale dodatkowo jeszcze dookola przykleilem tasme aluminiowa ktora byla w polowie na blasze a w polowie na macie ,i nic nie splynelo w upalne dni ,mozna zrobic to taniej ale nie znaczy ze nie trzeba przy tym myslec ,chyba ze kogos myslenie boli
smisnykolo H.T.I.D.
Auto: było Tico SX | Leon
Imie: Adam Pomógł: 100 razy Wiek: 37 Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 1875 Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-09-20, 18:39
wrotekpoz napisał/a:
mała skrzynka w bagażniku.
ale dlaczego mała?
Hardcore Till I Die ^^
.Em. Grupa Śląska I Em
Auto: srebrne
Imie: Em Pomógł: 57 razy Wiek: 49 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 4728 Skąd: SMI