Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2011-01-23, 14:17 [Tacuma/Rezzo] Opinie , porady przed zakupem .
Poszukuję Tacumy lub Rezzo z 2004 roku lub młodszy w wersji CDX z silnikiem 2,0. Zainteresowany też jestem opiniami o tym samochodzie. Za opinie z góry dziękuję a oferty jeśli ktoś nie chce wysyłać tutaj to proszę przesłać na pw
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
nm_adasko
Auto: BMW 750iL BMW 645i
Imie: Adam Pomógł: 11 razy Wiek: 33 Dołączył: 30 Lip 2009 Posty: 269 Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-01-24, 08:27
Mieliśmy tacume z 2001r przez 2 lata sprowadzona z Austrii. Była to 2.0 benzyna CDX w automacje.
Przez 2 lata użytkowania wymieniliśmy tylko 2 drążki stabilizacyjne, sworzeń wahacza, i uszczelkę pod pokrywa zaworów.
Auto jest mało spotykane na naszych drogach, choć teraz coraz częściej, z częściami nie miałem problemu ale prawie nic nie wymieniłem.
Silnik jest taki sam jak w leganzach i nubirach wiec problemu nie będzie. Bardzo fajnie przyspiesza, dobrze się sprawuje przy tej masie.
Wnętrze pojazdu jest ładne choć jak dla mnie za dużo plastiku, dosłownie wszędzie. A co za tym idzie po roku czasu użytkowania na naszych drogach odezwał się środek, zaczą zgrzytać. Bardzo dobrze oceniam te auto a nawet myślimy o zakupie renzzo z 2007r
Na co zwrócić uwagę, na to co przy każdym aucie, czyli silnik czy równo pracuje, nie cieknie, nie macha obrotami, stan blacharski czy nie był bity ( korozji nigdzie nie powinno być), w jakim stanie jest zawieszenie, hamulce (słabo działa ręczny, ale to norma daewoo).
Jeżeli masz pytania to pisz , MARKON miał jeszcze tacumę wiec do niego tez się odezwij.
nm_adasko podpowiedz mi czy 2,0 136KM czyli 16 zaworowy bardzo różni się od 8 zaworowego i czy jeśli chcę ciągać przyczepę kempingową to tylko 136KM
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz Pomógł: 190 razy Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-01-25, 08:16
RG1 napisał/a:
nm_adasko podpowiedz mi czy 2,0 136KM czyli 16 zaworowy bardzo różni się od 8 zaworowego i czy jeśli chcę ciągać przyczepę kempingową to tylko 136KM
skąd wziąłeś te 136KM były tylko 133 i 130KM których wyszło najwięcej
nm_adasko
Auto: BMW 750iL BMW 645i
Imie: Adam Pomógł: 11 razy Wiek: 33 Dołączył: 30 Lip 2009 Posty: 269 Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-01-25, 08:22
Nie mogę ci dokładnie odpowiedzieć na te pytanie, ponieważ nigdy nie jeździłem 8v zaworową tacuma. Ale powinna dać rade ciągać kemping, choć może być trochę przysłaba. Rożnica między 16v a 8v zaworową jest taka ze 16v musi pracować na wyższych obrotach żeby osiągnąć dobra moc, a 8v dobrze jeździ na niższych obrotach. A i tacuma 2.0 miała 122 KM a nie jak nubira i leganza 133 KM, ale ja różnicy w spadku mocy nie odczułem.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz Pomógł: 190 razy Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-01-25, 08:43
nm_adasko napisał/a:
Nie mogę ci dokładnie odpowiedzieć na te pytanie, ponieważ nigdy nie jeździłem 8v zaworową tacuma. Ale powinna dać rade ciągać kemping, choć może być trochę przysłaba. Rożnica między 16v a 8v zaworową jest taka ze 16v musi pracować na wyższych obrotach żeby osiągnąć dobra moc, a 8v dobrze jeździ na niższych obrotach. A i tacuma 2.0 miała 122 KM a nie jak nubira i leganza 133 KM, ale ja różnicy w spadku mocy nie odczułem.
* 1.8 (98KM)
* 2.0 (122KM)
* 1.6 (105KM)
A moja miała 133KM powiedz mi czemu
Markon jeśli możesz podpowiedz jakie masz zdanie o tych samochodach - dodam, że szukam czegoś nowszego i zadbanego ale wybór nie jet wielki szczególnie z silnikiem 2,0, a co do mocy to trochę się pogubiłem, - postanowiłem generalnie szukać 2,0
Markon Przyjaciel Błota i off roadu
Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz Pomógł: 190 razy Wiek: 42 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 6249 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2011-01-25, 09:46
ładne auto, bagażnik niezbyt pojemny, miejsca w środku dużo prowadzi się przyjemnie, niezłe przyspieszenie lepiej się zbiera od leganzy 2,0 w zakrętach ostrych katastrofa z ciąga, hamulce dobre, zawieszenie masakryczne sztywne, szybko siada oprócz łącznika stabilizatora części praktycznie nie do zdobycia, części wewnętrzne tylko z używek, części silnika dostępne, światła słabe, szczerze nie polecam, praktycznie nie do sprzedania jak dziś stanąłbym przed faktem zakupu kupiłbym Leganzę Ambasador, ale trudno znaleźć coś poniżej 200tyś ale części przynajmniej są