Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Lanos Turbo Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 233
Wysłany: 2008-04-25, 23:27
Irek23 napisał/a:
Z tego co wiem to jest Lanos z silnikiem c20xe Spawosa który pokonał 1/4 mili w czasie 14,7 na nie do końca sprawnej skrzyni. w tej chwili to jest najszybszy Lanos w Polsce.
napewno to nie jest problem.....tylko wyzwanie
zobaczymy, może sie uda
dawno tu nie zagladalem bo nie myslalem ze jeszcze ktos cos tu pisze:P wiec napisze odp do postu Marcin-lani. uszczelka siedzi jeszcze seryjna pod glowica. laduje w silnik 0.5bara lecz niestety doladowanie mi spada powyzej 4 tys obrotow, silnik nie strojony jezdzi na czujniku cisnienia oleju ktory wlancza wtryski, na turbinie zrobilem tez cos kolo 4-5tys km jak narazie zadnych obiawow niepokojacych nie ma poza tym ze na cieplym silniku jest jeszcze mniejsze podcisnienie bo normalnie powinno byc -0.6bara a jak silnik sie nagrzeje to czesami mam -0.7
Witam. W lanku zawital nowy wydech 2.5 cala:D auto ladniej pracuje. Po zmianie samego wydechu malo odczuwalna zmiana w osiagach. Jednak podkrecilem troche WG i przy takim samym doladowaniu 0.5 bara nie ma juz takiego spadku cisnienia spadek byl do 0.3 bara teraz spada do 0.4. Jest to wina za miekiej sprezynki w WG bo gdy ustawilem 0.6 to laduje do konca bez spadku cisnienia
samemu robiac to koszta spokojnie moga sie zmniejszyc o polowe. mnie to duzo nie kosztowala a radosc z jazdy jest niesamowita;p
GRZYBU [Usunięty]
Wysłany: 2008-06-23, 08:01
samemu robiąc można zrobić to za 1/4 tych kosztów ;-) ale nie wszyscy umieją/mogą/mają czas etc....
Marcin-Lani
Auto: Lanos Turbo Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 233
Wysłany: 2008-06-23, 14:06
Najdroższy z tego wszystkiego jest kolektor i turbina...pytanie czy kolekotr chcesz zrobic sam a turbine kupic uzywaną. Generalnie nie wierze w uturbienie Lanosa za 5tys
kolektor seria u mnie siedzi jest splanowany pod letkim katem bo turbina nie wchodzila (tak twierdzil poprzedni wlasciciel zestawu). Mnie to kosztowalo 2.2tys zebym nie regenrowal turbo byloby 700zl mniej, a i niepotrzebnych wydatkow tez troche bylo wiec sadze ze jezeli ktos chce to tanio moze to zrobic