Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
jaka powinna być szczelina na luzie zaworowym ? mam 8v więc to się podobno reguluje. cieknie delikatnie z uszczelki pokrywy jak to bede odkrecac to chce sprawdzić czy luz jest ok.
maximus_15 Grupa Mazowiecka
Auto: Były 2 lanosy jest VAG & fiat 126p 80rok
Imie: Kamil
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 2676 Skąd: radom
Wysłany: 2012-06-04, 07:21
nic sie nie reguluje... przecież masz hydrauliczne popychacze kasujące luz zaworowy...
szukając na forum przeczytałem jakiegoś znawce że 8v sie reguluje a 16v nie to ja już rozkręcać no ale jak nie to nie
Wydaje mi się, że silnik złapał muła.. spalanie chyba w normie bo przy krótkich odcinkach i momentami mocno dynamicznej jeździe spalam 100zł na około 210-250 km czyli koło 8l wachy zależy od mojego humoru.
Albo wydaje mi się że ma muła.. sam nie wiem. fakt faktem, że jak wcisnę gaz to nie zbiera się płynnie tzn od razu tylko czeka.. wymieniam teraz egr (bo padł - dziurawy) a podobno to może mieć wpływ na "dynamikę"
Mam ochotę wszystko rozkręcać czyścić i regulować jakaś pierdoła przymula motor.
Zmienie egr i zrobię ciśnienia w cylindrach.. jakie ma być dla mojej jednostki ?
lesiu1990xd Grupa Bełchatowska
Auto: Fiat Stilo 1.2
Imie: Tomasz
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2011 Posty: 2213 Skąd: Bełchatów EBE
wreszczie troche czasu mam. przewody sprawdzę dziś przy wymianie oleju, swiece wymieniałem na NGK i objawy nie ucichły a KAT raczej nie czyści się od dawania w palnik bo po wczorajszym wysokoobrotowym wypadzie po jedynce jest tak samo. rano muł ale już jak później jechałem to normalnie zrywał ale po chwili przestał. filtr powietrza wymieniam 2x w roku paliwa był ponad rok temu jak mi pompe w baku zapchało.
z tego co piszesz KAT lub przewody. z nadzieją lecę do garażu
traktuje go jako środek lokomocji jedzie jak każde inne 165 ale dłużej mu to zajmuje
Dobrze mi się nim śmiga Ma radio RDS dobre glosniki na tylnej pułce jest OK
i mało pali 7 / 6,5
Kolego ile masz przebiegu ? Mój Lanos jak miał przebiegu do 90 tys. palił podbnie jak twój teraz ma 95 tys. i z 10 w TRASIE się nie da zejść
130tys dobije zaraz teraz zalałem go w cały świat. jak będę robił tankowanie za kolejne 100zł to dam znać w ile km zeszło ja nie cisne po 120 cały czas albo mało kiedy 85km/h to chyba optymalne spalanie dla tego silniczka. Więc to raczej nie prędkości na trasy. U mnie większość to pięćdziesiątki i dziewięćdziesiątki to daje radę jak wyjade na trasę to albo wsoko kręcić albo uciekać na pobocze ide wymieniać olej filtry uszczelkę i sprawdzić kable.
Jonecky Grupa Podkarpacka
Auto: Lanos 1,5 8v LPG
Imie: Michał
Wiek: 33 Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 7233 Skąd: ok Dębica RDE
Wysłany: 2012-06-05, 13:37
Rychu9292, dziwne bo ja swoim lanosem o podobnym przebiegu i tym samym silniku na gazie w trasie mogę zejść poniżej 9 litrów ale to nie przekraczając 100
Przewody ok (sprawdzałem starym sposobem na odpalonym silniku spryskałem je rozpylaczem z wodą silnik ani drgnął) olej filtry zmienione. Jadę w trasę dziś i przy okazji zobacze jak z nowym egr. a z tym KATALIZATOREM to chyba kupię jakąś zwykłą rurę w miejsce niego na aledrogo za 30zł widziałem i zobaczę jak wtedy zagada według wszystkiego mam 1 sonde lambda wiec powinno być ok.
Ktoś chciał wiedzieć ile pali.
Zrobiłem 80,7 km w dwie strony. Trasa to 21,5KM po 90 i 50 pozostałe 18,8 km po DK1.
Kręcony wysoko prędkość praktycznie wszędzie nie więcej jak 130km/h i wysokie obroty.
Z przeliczenia zdjęcia spalił koło 7,4l/100km a na tej trasie około 6l
W połowie baku zaczęła się wyprawa.
Nie wiem co macie z silnikami że wam po 10 palą..
W trasie słuchałem płyty Moby – Destroyed (2011) dobra
prędkość średnia blisko 87km/h czyli wolno nie było