Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: nubira Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 243
Wysłany: 2008-01-24, 20:32 [lanos] Jak reduktor wstawic?
Jutro musze wymienic reduktor BEDINI na nowy i moje zapytanie to NA JAKI ? LE 98?
Lovato? Czy co ? Poradźcie coś kamraty, byle szybko! Plis!
edit D.
pamiętaj o tagu [lanos]
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
WildBoy [Usunięty]
Wysłany: 2008-01-24, 21:27
Ja mam całą instalke LPG na podzespołach LOVATO ( reduktor też ) i nie nażekam
pafni www.stopquadom.pl
Auto: nubira Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 243
Wysłany: 2008-01-24, 22:00 Rzecz jasna lanos 1.4
Bo każą mi pisac jakie auto, no więc jak ktoś czego innego nie poradzi będzie lowato, zty, że mam nadzieje parametry będą zgodne.
[ Dodano: 2008-01-25, 12:38 ]
WildBoy napisał/a:
Ja mam całą instalke LPG na podzespołach LOVATO ( reduktor też ) i nie nażekam
Mam lovato , zobaczymy ile bedzie palił itd. dzięki za pomoc.
pejo_lanos
Auto: Daewoo Lanos 1.5 LPG Elpigaz
Imie: Paweł
Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2008 Posty: 2 Skąd: Jaworzno/gliwice
Wysłany: 2008-03-18, 23:24
jestem na tym samym etapie. wlasnie mam zamiar wymieniac reduktor. Elpigaz mialem zakladany w 2002r i teraz juz zaczal wiecej palic i obroty nierowne nawet po regulacji koles powiedzial ze juz dlugo nie pojezdze i wymiana murowana wiec zrobilem male rozpoznanie i chyba wybiore tomasetto 100HP. taki przynajmniej polecaja na iinych forumach. Lavato tez jest niezly ale musisz przyczajic jak krocce wychodza z ktorej strony) zeby nie przebabylo przerobek robic. jesli ktos ma inne doswiadczenia prosze rowniez o porade.
ps. koszt wymiany reduktora tomasetto 100HP + przewody + plyny i jakies filtry ok 360zl
napisze czy poprawilo sie spalanie jak wymienie,
pozdrwaiam
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-03-19, 09:35
zamienialem bedini na landi ,i elpi na lovato-i tak ,bedini mial czujnik temp. przed redukt-a landi za wiec auto przechodzilo na gaz baaaardzo pozno,ale wtedy wystarczy czujnik zamontowac do czesci ktora najszybciej sie nagrzewa czyli np. głowica auta,i spoko,a elpi na lovato,tez spoko,jedynie sa lovato co maja gwar na 60 tys i 120 tys,radze poszukac tych drugich
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
kubs
Auto: Opel Vectra Kombi 2.0 DTI
Imie: Andrzej Pomógł: 3 razy Wiek: 53 Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 198 Skąd: Legnica
Wysłany: 2008-03-19, 10:34
A nie lepiej zregenerować
Komplet naprawczy na allegro od 50 zł .........
i przynajmniej wiadomo czego sie spodziewać, zero przeróbek itp itd
pafni www.stopquadom.pl
Auto: nubira Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 243
Wysłany: 2008-03-19, 20:39
Mam juz lovato , tyle że spalanie wysokie bo około 13,5 litra gazu na 100 km. po mieście, niektórzy sądzą , że to mija po 3000 kilometrów zanim sie membrana ustawi, przejechałem 2000 i narazie nadal duzo pali. Nie mam silniczka krokowego , ale to tez niektórzy mówia , że to lepiej bo mniej bierze gazu. To z silnikiem krokowym palił by mi 15 l. tak czy siak płace słono za każde 100 kilometrów.
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-03-19, 20:46
jeżeli uwazasz ze brak krokowego jest lepszy niz posiadanie to...nie mam wiecej uwag-skoro zdecydowałes sie na zrobienie z samochodu z wtryskiem na auto gaznikowe-twój wybór,nie pytaj wiecej dlaczego i co ,dopóki nie zrobisz instalki takiej jak powinno być-ciezko bedzie tobie pomóc -nie piszę tego złosliwie,aby bylo jasne
pafni www.stopquadom.pl
Auto: nubira Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 243
Wysłany: 2008-03-20, 06:11
łosiek napisał/a:
jeżeli uwazasz ze brak krokowego jest lepszy niz posiadanie to...nie mam wiecej uwag-skoro zdecydowałes sie na zrobienie z samochodu z wtryskiem na auto gaznikowe-twój wybór,nie pytaj wiecej dlaczego i co ,dopóki nie zrobisz instalki takiej jak powinno być-ciezko bedzie tobie pomóc -nie piszę tego złosliwie,aby bylo jasne
Kwestia jest taka , że na tzw. śrubę powinno byc ekonomiczniej . Jeżeli jeszcze miałbym zakupic teraz komputer itd. do instalacji to to raczej opłacało by sie bardziej sprzedac auto i kupic drugie.
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-03-20, 12:22
pytanie-kto uczył gazmena wstawiania do auta gdzie minimum wymagana jest instalka 2 gen,wstawiania czegos na wzór 1 gen???,to pomysl,co sie dzieje z silnikiem,jezeli przekroczysz te magiczne obroty dla ktorych auto zostało w miare poprawnie ustawione i bedziesz tak jechal i jechal?to ze on mniej bedzie palił to + a minus ze kosztem skladu mieszanki a co to robi dla silnika to powinienes wiedziec
[ Dodano: 2008-03-20, 12:38 ]
masz to:
1 generacja LPG
Instalacje gazowe I generacji.
Przeznaczone są do montowania w samochodach z zasilaniem gaźnikowym. Jest to najprostsza instalacja niewymagająca instalowania prawie żadnych sterowników elektronicznych.
Elementy układu LPG I generacji:
* 1 Wlew gazu
* 2 Zbiornik gazu wraz z osprzętem
* 3 Przełącznik benzyna gaz
* 4 Elektrozawór gazu
* 5 Mikser(mieszalnik)
* 6 Reduktor(parownik)
Przeznaczone są do montowania w samochodach z katalizatorem i sondom lambda. Ich budowa jest zbliżona do układów generacji I. Dodatkowymi elementami są elektroniczny Układ Sterujący, który na podstawie sygnałów z sondy lambda reguluje skład mieszanki, oraz attuator (regulator przepływu). Attuator jest elementem wykonawczym Układu Sterującego. Zadaniem attuatora jest sterowanie ilością gazu zasysanego przez silnik poprzez mikser.
Elementy układu LPG II generacji:
* 1 Wlew gazu
* 2 Zbiornik gazu wraz z osprzętem
* 3 Przełącznik benzyna gaz
* 4 Elektrozawór gazu
* 5 Mikser(mieszalnik)
* 6 Reduktor(parownik)
* 7 Katalizator z sondą lambda
* 8 Układ sterujący
* 9 Attuator(regulator przepływu)
Instalacja bez komputera powoduje większe zużycie gazu, kłopoty z regulacją, silnik może dławić się i gasnąć. Należy ją stosunkowo często regulować za pomocą analizatora spalin, aby nie dopuścić do pracy silnika ze zbyt bogatą lub zbyt ubogą mieszanką – uboga mieszanka może doprowadzić do uszkodzenia zaworów, natomiast zbyt bogata do uszkodzenia sondy Lambda i katalizatora. Dlatego nie warto kusić się na najprostsze i najtańsze instalacje z wtryskiem jednopunktowym gazu bez komputera, gdyż w efekcie można uszkodzić silnik.
pafni www.stopquadom.pl
Auto: nubira Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 243
Wysłany: 2008-03-20, 17:53
Od początku był tylko zbiornik, reduktor. Teraz założyłem tylko nowy reduktor. Są podłączenia do komputera ale nie mam pewnosci ,że komputer działa. Mogę kupic krokowiec i podłączyc, kwestia ok. 70 złotych, Nie ma problemu moge zaryzykowac, tylko, że niewiem jakiej firmy.
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 98 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-03-20, 20:36
zobacz jaki masz komp i poszukaj na google ,moze znajdziesz cos