Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam ,chciałem zapytać o wymierne korzyści wymiany tych elementów w Lanku 1,5, 8V
i ile KM można dzięki temu osiągnąc?
prosiłbym o opinie
szukałem troche ale nie znalazłem właściwych odpowiedzi ,
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Allegro0905 [Usunięty]
Wysłany: 2011-02-04, 14:27
ile z tego uzyskasz km to nie jestem w stanie ci powiedzieć ale jedno jest pewne.... Rożnica będzie odczuwalna. Spowoduje to całkowite rozprężenie układu wydechowego i dławienie silnika spalinami. Stanie się bardziej dynamiczny ale też samo wkręcanie się na obroty nabierze drapieżnego charakteru. Do tego tłumik w przelocie i będziesz przyśpieszał jak bolid do setki
ziemniak Weteran
Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek Pomógł: 140 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 7536 Skąd: Białystok
krótko mówiąc.... nie zyskasz tyle na mocy co na dynamice. Chociaż 6-7km to zawsze coś
marluk
Auto: Daewoo Tico SX
Imie: Łukasz Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 06 Lis 2010 Posty: 477 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-04, 23:03
a jakies polecane firmy?
i w jakiej cenie można mniej więcej to zrobić?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Yoshi Weteran
Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2011-02-05, 00:18
Kup z opla 2,0 16 V i przespawaj flanszę pod lanosa.
Na KTK można za około 100-120 zeta kupić w bdb stanie. Flansza to koszt około 80-100 zł. Polecam spawanie TIG-iem, a nie MIgomatem. Jest o wieeele dokładniejszy i nie pryska jak MIG.
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
michanio91 elektronik
Auto: Lanos SX
Imie: Michał Pomógł: 62 razy Wiek: 29 Dołączył: 11 Sty 2010 Posty: 2772 Skąd: Osiek / Oświęcim
Wysłany: 2011-02-05, 09:34
Hmm a można to dopaść plunge&play z jakiegoś samochodu lub kupić nowe ?
za duży obrazek w podpisie .
marluk
Auto: Daewoo Tico SX
Imie: Łukasz Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 06 Lis 2010 Posty: 477 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-05, 10:22
Yoshi z opla oczywiście chodzi Ci o kolektor 4-2-1?
[ Dodano: 2011-02-05, 10:30 ]
a flanszę dodatkowo trzeba kupić z czego ? tez dodatkowo do kolektora flansza z opla i przespawać na lanka?
Yoshi Weteran
Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Ten gość powinien dorobić flansze do 8V na podstawie uszczelki kolektora . Najlepiej się skontaktować
Ostatnio zmieniony przez Mawerix 2011-02-05, 11:14, w całości zmieniany 1 raz
Yoshi Weteran
Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek Pomógł: 174 razy Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2011-02-05, 11:13
wiem, kupowałem kiedyś u niego flanszę. Zdjęcie dałem jako przykład.
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
campus23 Przyjaciel
Auto: Lanos Sport HB Pomógł: 23 razy Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 1400
Wysłany: 2011-02-05, 18:22
Koledzy podepnę się pod temat bo widzę że o wydech idzie i zapytam. Jak sadzicie ile może kosztować i czy jest sens zmieniać wydech w lanku. Pytam ponieważ swego czasu zastanawiałem się nad przelotowym wydechem i jeden z mechaników ostudził mi zapał, a mianowicie w moim lanku mam 2 sady lambda i mechanik mówił mi że jeśli ruszę coś w wydechu wywalę kata zrobię przelot to nie zgram tego wszystkiego z sądami i lanek zamiast zyskać to straci (zamuli się ) Jak to jest z tym prawda to? jeśli nie to jaki jest orientacyjny koszt takowej operacji czyli przelot z kwasówki + 421 + robocizna i zgranie wszystkiego aby nic mi nie wyskakiwało na kompie i nie zaczął palić 30L przez źle usytuowana sondę. Z góry dzięki za odp.
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11099 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2011-02-05, 19:51
campus23 napisał/a:
Pytam ponieważ swego czasu zastanawiałem się nad przelotowym wydechem i jeden z mechaników ostudził mi zapał
Większość mechaników jest niestety takiego pokroju .... niewiele znają się na swoim fachu
Ostatnio jak padł mi pasek rozrządu (po montażu Lexmaul-a) to mechanik się mnie zapytał czy tym kolektorem nie podrasowałem za bardzo silnika że rwie paski
Nie jestem fachowcem ale wszystko da się zrobić myślę ( jaki problem jest umieścić sondy na swoim miejscu ?)
"Kainer" na pewno nie będzie tani
campus23 gdzie masz tą drugą sondę w lanku. Jeszcze z takim egzemplarzem sie nie spotkałem
A co do umieszczenia sondy, to najlepsze miejsce w którym łacze się dwie rury w jedną (troche zaraz po połaczeniu).
Pytam ponieważ swego czasu zastanawiałem się nad przelotowym wydechem i jeden z mechaników ostudził mi zapał, a mianowicie w moim lanku mam 2 sady lambda i mechanik mówił mi że jeśli ruszę coś w wydechu wywalę kata zrobię przelot to nie zgram tego wszystkiego z sądami i lanek zamiast zyskać to straci (zamuli się ) Jak to jest z tym prawda to?
sonda bada tylko zawartosc tlenu w spalinach, wiec wplyw na jej odczyty moze miec jedynie zmiana dawki paliwa w stosunku do powietrza, kat wyprzedzenia zaplonu i inne pierdoly kompletnie nie zwiazane z wydechem, wiec jesli sonda bedzie umiejscowiona zaraz za zejsciem sie rur w jedna (tak jak napisal kolega Kosiarz88), nie powinno miec to wiekszego wplywu na jej wskazania co do katalizatora to masz go juz przeciez ZA sonda, wiec katalizator nie ma zadnego wplywu na nia..
Ahh ci nasi mechanicy