Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Daewoo Tico SX
Imie: Łukasz Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2010 Posty: 477 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-07, 15:09
no to już czytałem , ale nie wiem CZYM to sprawdzić , na elekryce to się wogole nie znam
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2011-02-07, 15:14
i liczysz na to że ktoś napisze Ci elaborat na temat sprawdzania, żebyśmy się dobrze zrozumieli, to nie jest wirtualny warsztat, wskazówki mają Cię tylko naprowadzić na usterkę i sposób jej naprawy, jak nic nie rozumiesz z linku który podesłałem to lepiej oddaj auto mechanikowi
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Sprawdz, gdzie znajduje się czujnik temperatury cieczy na silniku i go odłącz.
Jeżeli falowanie obrotów zaniknie to popraw styk na czujniku temperatury.
Podejrzewam że masz przebieg około 100-140 tys km.
Napisz coś więcej o silniku.
marluk
Auto: Daewoo Tico SX
Imie: Łukasz Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2010 Posty: 477 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-08, 14:06
dobrze podejrzewasz , tomaszr2002
przebieg 150tys. co do silnika, zagazowany od paru lat, ale instalka odswieżona, filtry wszystkie swieże, przewody , swiecie rowniez
co do silnika .... 1,5 8v przy którym ostatnio odbył się remont - uszczelka pod głowicą , wymiania pierścienie , uszczelniaczy, wymiana kompletnego rozrządu , wszystko to zrobione ok 2tys km temu max
[ Dodano: 2011-02-08, 16:08 ]
Witam , borykam się z problemami obrotowymi w moim Lanku , wiele rzeczy sprawdzone np krokowiec , tps, i tak dalej , wiele rzeczy zapewne tez jest jeszcze do sprawdzenia,
oglądałem teraz silnik i mam pytanie i czy to jest"odwalone" czy jest ok , i co to za czujnik ?
zaznaczone czerwoną strzałą
to jest jakby "1" cylinder patrząc na maskę wychylonym w lewo .czyli albo 1 albo 4 bo nie wiem od której str się liczy
[ Dodano: 2011-02-08, 16:01 ]
dodatkowo zauważyłem ,że jest coś zalutowane , co widać ....