Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam. problemik mam. Mianowicie ostatnia wizyta u gazownika doprowadziła do tego ze autko zaczeło wiecej palic. gaz miałem na krokowy ale wymontował i zostawił srube wyczyscił elektorozawór po gasł przy przełączaniu wymienił przełącznik na nowy. Auto spaliło mi 18 litrów na 120km, poza tym strzela mi jak mam na ni szym biegu a dodaje wiecej gazu zeby nie redukowac za szybko. Poza tym gdzies po 10 km zapala mi sie cheek, jakies pomysły pozdrawiam
gaz miałem na krokowy ale wymontował i zostawił srube
a dlaczego?
darian [Usunięty]
Wysłany: 2011-02-12, 15:20
Probst napisał/a:
Poza tym gdzies po 10 km zapala mi sie cheek
sprawdż masz opis tutaj na forum jak to zrobić
suszixd
Auto: Fabia
Imie: Suszony Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 193 Skąd: tyle cyganów
Wysłany: 2011-02-12, 16:35
kable,swiece wymienione??
gazniczek
Auto: Nubira I 2.0 LPG Pomógł: 84 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 2479 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-12, 19:59
17 litrów LPG przy 20 stopniowym mrozie w mieście w Nubi 2.0.
A filtr powietrza?- wymieniony? może przy pracach coś poruszono i łapie lewe powietrze
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
suszixd
Auto: Fabia
Imie: Suszony Pomógł: 4 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 193 Skąd: tyle cyganów
Wysłany: 2011-02-12, 20:38
W moim lanosie też było słychać strzały itp, po wymianie świec oraz kabli wszystko wróciło do normy. Oczywiście filtr powietrza do wymiany (wypalone dziury w filtrze :o) Dziwi mnie fakt o wymianie u Ciebie silniczka krokowego na śrubę skoro silniczek był w dobrym stanie.. Śrubę zapewne masz odkręconą na maksa, i pali jak diabli. Polecam wypiąć ją, zakręcić do full, po czym zrobić prześwit taki 2-3mm i zamontować. Po przejechaniu 2km zobaczysz czy ci go muli czy nie, jak muli to pół obrotu odkręcasz, jak dalej muli, znowu troche odkręcić, Ja tak ostatnio robiłem, bo silniczek mi padł, a różnica 120zł nowy w sklepie vs śruba 10zł na szrocie. Obecnie Lanosik pali 10l
korefka
Auto: Opel Astra II 2.0 Di
Imie: Sławek Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 450 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-14, 04:16
Probst napisał/a:
Mianowicie ostatnia wizyta u gazownika doprowadziła do tego ze autko zaczeło wiecej palic
- bardzo nalegalbym na to, zebys wrocil do niego i zadal aby w ramach reklamacji naprawil to co zepsul. Ty nie powinienes nic teraz kombinowac i marnowac swojego czasu. A jesli koles nie wie co robi - niech odda kase a Ty zmien gaziarza.