Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
W sumie bez gazu. A ile taka instalacja z ciekawości koszci??
gazniczek
Auto: Nubira I 2.0 LPG Pomógł: 84 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 2479 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-12, 09:12
Klapka od bezpieczników przy lewej nodze kierowcy powędrowała sobie gdzieś. W Nubi koszt ok. 6 zł.
W bagażniku jakiś kawałek plastiku ktoś rozbierał tapicerkę i nie włożył na miejsce chyba gdzieś w kabinie jego miejsce.
Fotel lewy pasażer - ślad po pecie na siedzisku?
Przycisk po lewej stronie od awaryjnych - ktoś za mocno wciskał
W ASO w kompie będą mieli wszystko chyba, że to ASO to tylko przez pierwsze 3 lata a później u "Pana Kazia" - wiadomo taniej.
Instalka sekwencja ktoś pisał w temacie Nubir 2500 zł. Osobiście skłaniał bym się do zbiornika LPG w kole.
BRAK zdjęcia silnika, zdjęcia są, bo są, ale przydatność dla celów bardzo pobieżnej oceny wątpliwa.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Marcin_1998
Auto: Nie Deawoo Pomógł: 28 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 419
Wysłany: 2011-02-12, 12:00
Tylne prawe drzwi malowane. Przód poskładany byle jak i był robiony. To tylko tyle ze zdjęć....resztę znajdziesz przy oglądaniu na "żywo". Poproś o zdjęcie komory silnika, to wstępnie zobaczysz, jak wyglądają pod maską nadkola....
Co zobaczyłem: rdza na lewym tylnym nadkolu, ognisko rdzy z przodu na masce. Maska źle spasowana, wgniecenia na obojgu drzwi z prawej strony (właściciel twierdzi, że mogło to być na parkingu przy otwieraniu drzwi, wg mnie musiało to być silniejsze uderzenie).
Silnik obryzgany, właściciel twierdzi, że oleju nie bierze a widać ślady po dolewkach.
Uszkodzona elektryka lewej tylnej szyby, obu lusterek.
Silnik odpalił od razu (ale był już ciepły). Po ruszeniu podczas przełączenia na gaz wyczuwalne mocne szarpnięcie (to już w moim polonezie działa to dużo lepiej).
Podczas jazdy auto mocno ściąga na prawo, WŁ twierdzi, że to może ciśnienie w oponach, a wg mnie auto jest krzywe.
Nie słychać większych stuków w zawieszeniu, ale przy hamowaniu z użyciem ABS mocno bije na pedał.
Mój mechanik stwierdził, że całe podwozie jest obryzgane płynem z układu kierowniczego, możliwe, że także olejem. Cały prawy bok pordzewiały.
Na plus zaliczam sprawne ogrzewanie, klimę i czyste wnętrze, skóry w stanie nie najgorszym.
Ja jednak odpuściłem ten egzemplarz i szukam dalej.
Pozdrawiam!
Kupię leganzę w skórach lub nubirę II kombi. LPG + klima.
mdesign
Auto: caro +
Dołączył: 12 Lut 2011 Posty: 7
Rozmawiałem z WŁ, który twierdzi, że jedyne problemy to rozrusznik do regeneracji i niewielkie ślady oleju z uszczelki pod klawiaturą (czyli uszczelka do wymiany). Blachy niby zdrowe i nic tam nie stuka/puka (ale to standardowe teksty każdego sprzedającego, więc biorę na to poprawkę).
Na minus - brak LPG i zdjęć silnika, ale poprosiłem, aby zdjęcia te dołożył jeszcze dziś wieczorem. Kiera ostro starta, więc te 180 tys to raczej bajka. Szkoda, że nie ma lepszych fotek tapicerki. Coś mi też nie pasuje pokrywa bagażnika.
Proszę zatem forumowe CSI o rzut oka na ten egzemplarz - warto jechać?
Kupię leganzę w skórach lub nubirę II kombi. LPG + klima.
marcin192 Grupa Mazowiecka
Auto: Daewoo Leganza 2.0 CDX De Lux
Imie: Marcin Pomógł: 11 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 804 Skąd: Warszawa Bielany WD
Wysłany: 2011-02-14, 18:12
Na zdjęciach samochód ma 177 tysięcy, więc zdjęcia są nie aktualne. Skórzana kierownica zdarta po takim przebiegu? Sam mam 152 tysiące i powiem, że nie ma żadnych oznak używania, a to tylko 30 tysięcy więcej. Nachodzi mnie jeszcze jedno pytanie, co jest pod tymi chromami ^^ bo jeżeli ktoś przykrył rdze to wiadomo, że była bita. Mam także wrażenie, że z tyłu jest na kanapie szara skóra, a z przodu kremowa, może światło, ale wątpie. Zdjęcia robione z ukosa nie pokazują kompletnie nic... Na masce przy znaczku coś się świeci, jakby lakier odpadał, a na tylniej lewej klamce także odpada lakier. To tyle z moich zastrzeżeń. Trudno powiedzieć po tych zdjęciach coś o odcieniach koloru, szparach między częściami nadwozia. Dziękuję
mdesign
Auto: caro +
Dołączył: 12 Lut 2011 Posty: 7
Kupię leganzę w skórach lub nubirę II kombi. LPG + klima.
wiktorzi
Auto: Leganza CDX 2.0 + LPG II gen (BRC)
Imie: Wiktor Pomógł: 21 razy Wiek: 49 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 605 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-02-14, 19:25
Dla mnie to auto wygląda jakby było profesjonalnie przygotowane do sprzedaży, łącznie z wymianą kierownicy, dywaników i takie tam.
Ale to takie moje domysły,
Jest to I właściciel, co zawsze podkreślam, można podsunąć w umowie zapis o wszystkim co Ci się podoba i musi podpisać bo jako I właściciel musi znać historię auta i zawsze w sądzie przegra.
Ja za tą cenę bym brał jeżeli to faktycznie pierwszy właściciel.
PS. po oglądnięciu dodatkowych fotek stwierdzam jednoznacznie - bierz ją, gościu jest mało szkodliwym przykładem tuningowca (power puszka) i możesz mieć naprawdę dobrze doinwestowane mechanicznie auto - a warto bardzo w takim przypadku.
mdesign
Auto: caro +
Dołączył: 12 Lut 2011 Posty: 7
Wysłany: 2011-02-14, 19:55
Pierwszym właścicielem to on jest w PL, auto kupił w Niemczech niby od pierwszego właściciela... Foty siedzeń z przodu tak zrobione, aby za dużo nie pokazać, hmm... w sumie mam tam tylko 120 km, pojadę, zobaczę...
Kupię leganzę w skórach lub nubirę II kombi. LPG + klima.
amonsul [Usunięty]
Wysłany: 2011-02-15, 11:09
Proponuje sprawdzić kompresje.
oraz zwrócić uwagę na blachy szczególnie lewa strona ( brakuje śrub w lampie )
koniecznie atest na to wstrętne przyciemnienie szyb.
oraz sprawdź stan zawieszenia i przegubów.
gość jest domorosłym tuningowcem a to pociąga za sobą specyficzną eksploatacje pojazdu.
w tym wypadku zupełnie do tego nieprzystosowanego.