Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 303 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2008-01-28, 20:35 [nexia]brak mocy na gazie na zimnym silniku
mam instalacje elpigaz(emmegas)przejechane 130 000 i od jakiegos czasu jak przechodzi na zimnym silniku na gaz to brakuje mu mocy i dusi sie ale jak dam wiecej gazu to wszystko wraca do normy,a jak wrzuce na luz to gasnie silnik,po drugim zapaleniu wszystko jest ok ,a na cieplym nie ma zadnych problemow,dodam ze na bezynie tez nie jezdzi dobrze jak dodaje gazu to go dusi aje jak jest cieply to wszystko wraca do normy,dodam ze na bezynie to wina konczacej sie pompy(za niskie cisnienie daje pompa na zimnym silniku) ale na gazie zaczyna sie od niedawna.Przypuszczam ze nalezalo by zmienic membrane w reduktorze i filtr gazu ale nie mam pewnosci wiec pytam POMOCY!!!
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2008-01-29, 20:12 Re: [nexia]brak mocy na gazie na zimnym silniku
wieprzmak napisał/a:
mam instalacje elpigaz(emmegas)przejechane 130 000 i od jakiegos czasu jak przechodzi na zimnym silniku na gaz to brakuje mu mocy i dusi sie ale jak dam wiecej gazu to wszystko wraca do normy,a jak wrzuce na luz to gasnie silnik,po drugim zapaleniu wszystko jest ok ,a na cieplym nie ma zadnych problemow,dodam ze na bezynie tez nie jezdzi dobrze jak dodaje gazu to go dusi aje jak jest cieply to wszystko wraca do normy,dodam ze na bezynie to wina konczacej sie pompy(za niskie cisnienie daje pompa na zimnym silniku) ale na gazie zaczyna sie od niedawna.Przypuszczam ze nalezalo by zmienic membrane w reduktorze i filtr gazu ale nie mam pewnosci wiec pytam POMOCY!!!
Zapewne czas na wymianę elementów parownika [ [sparciałe, twarde , wyciągnięte membrany ]
130tys. km. to już raczej kres parownika. Zorientuj sie w kosztach bo może lepiej kupić nowy parownik niż regenerować stary. No i filterek gazu też nie zaszkodzi wymienić (ja wymieniam co 20-30 tys. km.)
Arek [Usunięty]
Wysłany: 2008-03-20, 08:07
Nie opłaca się wymieniać reperaturki w parowniku, lepiej kupić nowy
wieprzmak inz
Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal Pomógł: 9 razy Wiek: 44 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 303 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2008-03-20, 20:35
wymienimem membrany i cale ustrojstwo i sam regulowalem na sklad mieszanki czyli reakcje sondy lambda na gaz To nie nowy ale odzyskal dawna zwawosc i pali w normie nie ma juz takiej mozliwosci regulacji miesznaki ale jest dobrze to tylko kwestia checi naprawy lub zalozenia nowego