X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Strasznie wysokie obroty biegu jałowego

Autor Wiadomość
menelki

Auto: Matiz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 228
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2011-02-17, 18:57   [Matiz] Strasznie wysokie obroty biegu jałowego

Witam serdecznie.
W moim matizie znowu szaleją pbroty biegu jałowego. Dzisiaj odpaliłem auto na podwórku i obroty były mniej więcej jak przy połowie wciśniętego gazu.
Wyczyściłem przepustnice, krokowy. Zauważyłem, że jak wyciągnę cieńki przewód od MAP sensora-obroty się stabilizują.
Gdy matiz załapał wysokie obroty odłączyłem też zawór PCV (map podłączony) i obroty też spadły, lecz lekko falowały.
Profilaktycznie sprawdziłem ten zaworek PCV- działa, przepuszcza powietrze tylko w jedną stronę.

Na LPG obroty szaleją jeszcze bardziej.

Błędy sprawdzone- tylko błąd 1500.

Po kilkukrotnym odpaleniu samochodu obroty na benzynie sie w miarę ustabilizowały, na LPG bez zmian.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Pomógł: 165 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3111
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-17, 19:10   

a zaprogramowałeś obroty biegu jałowego???
jaką długość miał kruciec krokowca jak go wkładałeś?



Powodzonka i szerokości ;)
 
 
menelki

Auto: Matiz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 228
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2011-02-17, 19:28   

Obroty zaprogramowałem.
A krócieć krokowca miał tak +- 3 cm, nie mierzyłem go, powiem szczerze.
Tyle, że gdy jakies 4 miesiące temu czyściłem ten sam krokowiec- wyglądał identycznie, a wtedy wszytsko działało idealnie.
 
 
butter18
Mobilek


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Pomógł: 165 razy
Wiek: 36
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 3111
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-02-17, 19:40   

http://daewooforum.pl/vie...ht=krokowy+21mm

od otworów montażowych do przepustnicy trzpień ma mieć 28mm Bez tego ustawienia miał troche silnik problem z ustawieniem obrotów. Moze to pomorze.

może kleme zdejmij i wykasuj ewentualne badziewia z kompa.



Powodzonka i szerokości ;)
 
 
menelki

Auto: Matiz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 228
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2011-02-17, 20:41   

Komputer był resetowany okolo 2 tygodni temu, wiec raczej nie nazbieralo sie ich az tyle,ale jutro postaram sie go zresetowac.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt