X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nexia] Poważny problem - brak iskry

Autor Wiadomość
Dixi
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-19, 23:15   [Nexia] Poważny problem - brak iskry

Siemanko
Mam problem ze swoją Nexia. Jechałem dzisiaj do Gdańska odpocząć na parę dni... Jadę spokojnie 100km/h a nagle dźwięk jak bym zgniatał puszki od piwa (najprawdopodobniej wybuchy niespalonej mieszanki). Jak wciskałem gaz to był taki dźwięk, jak puszczam to cisza. Zjechałem na pobocze i zgasł. Otwieram maskę i wszystko w jak najlepszym porządku prócz tego że puszka powietrza odpięła się z zaczepów . Próbuje odpalić i kicha. Kolega przyjechał, zaciągną mnie na stacje, odpaliłem go z kopa i chodził chwile (miał ok. 400 obrotów) i zgasł. Następnie znów, złapał 2000 tys obrotów daje mu gazu i gaśnie. Wymieniłem palec, kopułkę, moduł aparatu zapłonowego. Po przekręceniu stacyjki na cewkę wchodzi 12v i wychodzi 12v więc ok. Wykręcam świece i stwierdzam brak iskry, paliwo jest podawane na cylinder. Macie jaki pomysł ??
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Bercik
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-19, 23:27   

A kody błędów sprawdzałeś? Zanim auto zgasło to w czasie jazdy zapaliła się kontrolka check engine?
 
 
Dixi
[Usunięty]

Wysłany: 2011-02-21, 23:41   

Po pomiarach omomierzem doszedłem do tego że nowy moduł nie trzyma wartości tak jak stary. Wróciłem do starego moduły i pojawiła się iskra z tym że raz była raz nie. W aparacie zapłonowym zauważyłem że elektromagnes znajdujący się nad cewką impulsatora nie kręci się razem z wałkiem aparatu a powinien. Pojechałem do kolegi i kupiłem aparat zapłonowy za 50zł. Wymieniłem kopułkę, palec i Nesia odpaliła :)
Wnioski:
1. Nowy moduł nie zawsze może być sprawny (na nowym nie miałem iskry, na starym jakaś tam była)
2. Przy takich problemach trzeba dokładnie zwrócić uwagę na wszystkie podzespoły aparatu zapłonowego

Można zamknąć
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt