Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2011-02-21, 14:43 [Lanos] Silnik krokowy :(
Mam takie pytanko. strasznie mi lanos wchodzi na obroty na luzie i na wciśniętym sprzęgle. Zajechałem do sklepu z częściami i powiedzieli, że to silniczek krokowy, wykręciłem go i oglądali do dobre 30 minut i stwierdzili, że jest dobry i dali mi płyn do czyszczenia gaźników i kazali wymyć go i miejsce gdzie on wchodzi. Umyłem pomogło na jakieś dwa tygodnie i zaś wróciło do tego samego. Proszę o pomoc bo już nie daje rady.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
mariozzman
Auto: Lanos 1.5 16V S
Imie: Mariusz Pomógł: 3 razy Wiek: 32 Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 440 Skąd: Rybnik - okolice
Wysłany: 2011-02-21, 15:38
kup nowy silniczek krokowy, to nie jest duży wydatek
[ Dodano: 2011-02-21, 19:50 ]
Wydaje mi się to strasznie dziwne ale chyba naprawiłem przeczytałem jeszcze na forum, że przy każdy wyczepieniem silnika krokowego trzeba ustawić bieg jałowy. Ja jak czyściłem krokowiec nie robiłem tego bo nie wiedziałem teraz poszedłem do auta i ustawiłem bieg jałowy. Przez cały czas ustawiana aż się zagrzeje silnik świecił się check ale jak auto się zagrzało wyłączyłem silnik zapaliłem go jeszcze raz to błąd się nie świecił a samochód pracował idealnie przejechałem jakieś 5km i nic nie dzieje się niepokojącego. Co myślicie jest to możliwe, że to wystarczy i wszystko będzie już OK
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Rubik
Auto: Lanos
Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 8
Wysłany: 2011-02-21, 21:26
Może pomoże, a może nie... mam ten sam problem... przeczytałem wiele tematów na ten temat. Podsumowując... usterka typowa, a rozwiązań tyle co usterek. Każdy pisze że pomogło co innego... reset kompa, czyszczenie silniczka, czyszczenie gaźnika, wymiana silniczka, wymiana linki gazu itp. Jak pojeździsz jakiś czas i będzie ok to daj znać. ;] Ja na razie zastanawiam się od czego zacząć.
Oki dopiero mam to kilka godzin dobrze. Jak dla mnie to ja zawsze zaczynam od rzeczy, które mogę zrobić sam i nic nie kosztują czy, czyszczenie silniki, ustawianie biegu jałowego. Już nawet miałem załatwionego kolegę co też ma lanosa i na przełożenie silnika krokowego na próbę.
lysy1991
Auto: Dacia Lodgy
Imie: Łukasz Pomógł: 5 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 511 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-02-21, 21:53
ja zaczynałem od kostek od krokowego i tps przy tps lubią się kable urywać przy kostce
Ostatnio zmieniony przez lysy1991 2011-02-21, 21:58, w całości zmieniany 1 raz
Rubik
Auto: Lanos
Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 8
Wysłany: 2011-02-21, 21:54
Trzeba będzie się wybrać i zrobić porządek z limuzyną. Ale jak patrze na termometr to mi się odechciewa jakichkolwiek prób, a jeszcze kilka innych rzeczy mam w Lanim do zrobienia. Szkoda że nie mam garażu
ja jak tak mialem to pomoglo dokladne wyczyszczenie silniczka krokowego i popatrz czy gumowe przewodziki od powietrza nie sa przetarte albo pekniete bo moze lapac 'lewe' powietrze
Rubik
Auto: Lanos
Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 8
Wysłany: 2011-02-24, 09:18
No więc przyjrzałem się i faktycznie... odma popękana.
Rubik
Auto: Lanos
Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 8
Wysłany: 2011-02-27, 20:50
Nowy symptom... jak stoję na światłach, świeci się już CHECK a obroty 1600, zaczynam pulsacyjne naciskać pedał hamulca to obroty zaczynają wzrastać powyżej 2000. Przestane naciskać w\hamulec, wracają do 1600. I na co to może wskazywać?
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]
Wysłany: 2011-02-27, 20:53
Rubik napisał/a:
I na co to może wskazywać?
Gdzieś coś podciśnienie
enka SE maniac '
Auto: VAG / Panda II
Imie: Łukasz Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 818 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-02-28, 15:26
u mnie objaw podobny. najpierw utrzymywalo sie na 1500rpm.
potem czyszczenie krokowego i zero poprawy. bywalo nawet po jakims czasie ze juz nie na 1500 a na 2000rpm sie utrzymywalo. co sie okazuje reset kompa i programowanie jalowego pomaga a i owszem ale na jakies 2~ tygodnie. po tym czasie lub nieco krotszym objaw powoli wraca zeby potem chamsko wrocic do pierwotnych objawow . rece opadaja
był Lanos Sport | był Signo+ ASV | byłTop SportARL | jest FR ARL+++
Mawerix Grupa Podkarpacka
Auto: Mułek C20NE, Zafira Z19DT Pomógł: 701 razy Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 11102 Skąd: Zabierzów [KRA]