X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

[-] Polecane zestawy hamulcowe oraz modyfikacje układów

Autor Wiadomość
OstryTBG


Auto: Lanos GSi 3D
Imie: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 22
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 1136
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2016-04-10, 13:20   

dobra czyli 1. Kupując zaciski z vectry B przedlifta 2.5 v6 podejdzie to w ogóle?
2. Czy kupując zaciski z vectry B polifta (już nie musi być 2.5?)
3. Z jakiegoś seryjnego samochodu dostaniemy tarcze 288mm?

4. Na tył belka Vectra A GT tarczobęben. Tarcze i zaciski zostawiać seryjne czy jest na to jakiś prosty lepszy patent.
Wszystko zostawiając piaste przód tył na 4x100



Jade ulicom, opony asfalt drom
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Mufu94

Auto: Lanos
Imie: Mathias
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 1922
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 2016-04-10, 13:37   

1. Kupując zaciski z vectry B przedlifta 2.5 v6 podejdzie to w ogóle?
musi być 2.5 i będzie wszystko działać :)
2. Czy kupując zaciski z vectry B polifta (już nie musi być 2.5?)
po lifcie od 2.0 na pewno 1.8 też jak się nie mylę
3. Kupujemy następnie tarcze z corsy d/punto jest rozmiaru 284mm?
tak
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1125 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 23992
Skąd: SI
Wysłany: 2016-04-10, 13:42   

pod zaciski 288 musisz mieć tarcze 288, jak chcesz tarcze 284 to w omedze występował ten rozmiar i zaciski do tego, poza tym aż tak jesteś związany ze swoimi kołami że nie chcesz zmienić piast na 5x110 ? :)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
OstryTBG


Auto: Lanos GSi 3D
Imie: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 22
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 1136
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2016-04-10, 14:48   

RIPER, nie po prostu kupiłem nowe i do xe sądze że wystarczą rozbudowane hample na 4x100.
sam w tym temacie pisałeś że hamuje to wystarczająco :) Z omegi MV6 coś podejdzie?

Mufu94, no i w jednej odpowiedzi wszystko co na przód ;)
A z tyłem zostawać przy tarczo-bębnach 260mm i zacisku z VA GT?



Jade ulicom, opony asfalt drom
 
 
Mufu94

Auto: Lanos
Imie: Mathias
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 1922
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 2016-04-10, 15:34   

OstryTBG napisał/a:
Mufu94, no i w jednej odpowiedzi wszystko co na przód
A z tyłem zostawać przy tarczo-bębnach 260mm i zacisku z VA GT?

ja planuje przejść na tylko na tarcze na tyle - Astra G 1.6 16v ma 4x100 jak się nie mylę
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 14 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3918
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2016-04-10, 21:47   

Pod tarcze 284mm moga byc zaciski z Calibry turbo lub V6 przed 94, ale zaciski z Vectry z hamulcami 288 podejda tez pod tarcze 284mm ;) Roznica w osadzeniu to 2mm beda brac do samego rantu i tyle.



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.0 133KM & 197M
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1125 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 23992
Skąd: SI
Wysłany: 2016-04-10, 21:52   

Na rancie musi być margines klocek nie może brać na samym brzegu :)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Harnaś


Auto: Lanos Z32SER
Imie: Konrad
Pomógł: 7 razy
Wiek: 25
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1096
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2016-04-11, 05:18   

Szlifierka w dłoń i już klocek nie bierze od brzegu :) Osobiście jestem ciekaw czy różnica 3 mm w grubości na plus dla 288 mm jest odczuwalna np. w odprowadzaniu ciepła, jak i skuteczniejszym hamowaniu. Moje 284 mm nie wytrzymały drugich klocków i całe są spękane. Zastanawiam się więc czy jest sens iść w dodatkowe 3 mm grubości :)



Wypożyczę urządzenie pomiarowe Racelogic!!
Wykonam SWAP C20XE, V6
Daewoo Lanos C20XE
 
 
 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Pomógł: 14 razy
Wiek: 27
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3918
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2016-04-11, 06:04   

Harnaś napisał/a:
Szlifierka w dłoń i już klocek nie bierze od brzegu :) Osobiście jestem ciekaw czy różnica 3 mm w grubości na plus dla 288 mm jest odczuwalna np. w odprowadzaniu ciepła, jak i skuteczniejszym hamowaniu. Moje 284 mm nie wytrzymały drugich klocków i całe są spękane. Zastanawiam się więc czy jest sens iść w dodatkowe 3 mm grubości :)


Napewno bedzie odczowalna. 284 to max do c20xe ze wzgledu na cienka tarcze. Tez sie zawiodlem na nich.

RIPER napisał/a:
Na rancie musi być margines klocek nie może brać na samym brzegu :)


Czemu? Wazne aby cala powierzchnia klocka hamowala.



Projekt: Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Dupowóz: Daewoo Leganza 2.0 133KM & 197M
Roboczowóz: VW Vento 1.9TD 112KM & 197NM

Sprzedam kola zimowe z alusami do Leganzy 15"
 
 
 
OstryTBG


Auto: Lanos GSi 3D
Imie: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 22
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 1136
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2016-04-11, 10:48   

a z czego wziąć tarcze 288 4x100?



Jade ulicom, opony asfalt drom
 
 
Harnaś


Auto: Lanos Z32SER
Imie: Konrad
Pomógł: 7 razy
Wiek: 25
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1096
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2016-04-11, 13:07   

Kiedyś inochi miał w sprzedaży, ale z tego co pamiętam 250 zł sztuka. Można też ewentualnie zrobić tak:



Wypożyczę urządzenie pomiarowe Racelogic!!
Wykonam SWAP C20XE, V6
Daewoo Lanos C20XE
 
 
 
Mufu94

Auto: Lanos
Imie: Mathias
Pomógł: 6 razy
Wiek: 22
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 1922
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 2016-04-11, 18:20   

OstryTBG napisał/a:
a z czego wziąć tarcze 288 4x100?

calibra turbo 4x4
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1125 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 23992
Skąd: SI
Wysłany: 2016-04-11, 22:02   

strus napisał/a:
Czemu? Wazne aby cala powierzchnia klocka hamowala.


odpowiedź już się pojawiła :

Harnaś napisał/a:
Moje 284 mm nie wytrzymały drugich klocków i całe są spękane.


materiał nie może być zbierany od samego brzegu bo jest bardziej podatny na uszkodzenia, ale jak by co ja się nie znam :głupkowaty:



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Harnaś


Auto: Lanos Z32SER
Imie: Konrad
Pomógł: 7 razy
Wiek: 25
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1096
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2016-04-12, 14:07   

Rip moje klocki nie brały od brzegu, bo je zeszlifowałem by było tak jak powinno. Myślę, że tarcze spękały z powodu tego, że je przegrzałem wiele razy i są cieńsze od ori 288 mm które pewnie wytrzymały by więcej.



Wypożyczę urządzenie pomiarowe Racelogic!!
Wykonam SWAP C20XE, V6
Daewoo Lanos C20XE
 
 
 
OstryTBG


Auto: Lanos GSi 3D
Imie: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 22
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 1136
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2016-04-12, 22:33   

dobra na przód kupujemy tarcze z calibry lub vectry b w rozmiarze 288mm rozstawie 5x110 i wiercimy to na frezarce na 4x100 lub 284mm z corsy D/punto w rozstawie 4x100.
A jakiej firmy polecacie tył na 260mm? Klocki zamówiłem Zimmermanna, myśle nad tarczami Textara ale z racji że jest pełna tarcza przez myśl mi przechodzi nacinana (nie nawiercana). Ale mam blade pojecie co jest dobre co nie więc co polecicie?



Jade ulicom, opony asfalt drom
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt