Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Audi A4 B5 1.8T Aut.
Imie: Emil
Wiek: 30 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 1208 Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-07-18, 13:04
Patrzę, chyba wszyscy po uciekali na większe wakacje. Kiedy powrót? Spot jakiś wreszcie?
Było: FSO Polonez Atu 1.6 + LPG, Daewoo Lanos 1.5 16V + LPG, Volvo 850 2.5 TDi, Honda Civic VI 1.4. Jest: Audi A4 B5 1.8 T Automat + LPG.
zbooj
Auto: bylo lanbordzini, byla legia,a teraz ktoz wie
Wiek: 43 Dołączył: 21 Sty 2008 Posty: 1833 Skąd: Manchester
Wysłany: 2014-07-19, 22:10
no ja jak wojak, na dalsze i dluzsze na pewno
"ŻYCIE JEST ZA KRÓTKIE ŻEBY JEŹDZIĆ DIESLEM"
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
szyna93 Grupa Podlaska Chirurg metaloplasta
Auto: Audi A4 B5 1.8T Aut.
Imie: Emil
Wiek: 30 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 1208 Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-07-20, 07:53
Hmmm dziwna sprawa, wczoraj zmieniłem sobie bębny, szczęki, sprężynki i łożyska. Wreszcie cicho w aucie, ale lewy bęben zajebiście się przyjął i kręci bez oporów, natomiast prawy grzeje się jak skur.. ledwie się kręci i połowa farby się na nim zjarała ;/ Co za pies może być?
Było: FSO Polonez Atu 1.6 + LPG, Daewoo Lanos 1.5 16V + LPG, Volvo 850 2.5 TDi, Honda Civic VI 1.4. Jest: Audi A4 B5 1.8 T Automat + LPG.
Auto: Audi A4 B5 1.8T Aut.
Imie: Emil
Wiek: 30 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 1208 Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-07-20, 09:42
Rozpieraki na maksa skręciłem, podczas składania wszystkiego. Dodam, że nie miałem ręcznego na prawym kole, więc podłożyłem podkładkę pomiędzy kołnierz linki, a tarczę kotwiczną w postaci sporej nakrętki. Linka działać działa, ręcznego jak nie było tak nie ma, chyba, że teraz nagle okaże się, że to jednak linka podpiera szczęki. Dzisiaj już trochę mniej się nagrzały, jednak ewidentnie jest to wina szczęk, bo farba zjarała się po obrysie bębna, a nie po środku i śmierdzi "palonymi hamulcami".. Achh ten lanos.. prawie nic nie mogę w nim zrobić za jednym zamachem .. Ciekawy jestem, jak ja teraz ściągnę ten bęben...
Było: FSO Polonez Atu 1.6 + LPG, Daewoo Lanos 1.5 16V + LPG, Volvo 850 2.5 TDi, Honda Civic VI 1.4. Jest: Audi A4 B5 1.8 T Automat + LPG.
Auto: Audi A4 B5 1.8T Aut.
Imie: Emil
Wiek: 30 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 1208 Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-07-20, 11:36
Heh, nie udało mi się go ściągnąć, natomiast w efekcie swojego wkurzenia, dostał parenaście młotków i się poluźnił, skręciłem wszystko jeszcze raz, a teraz farba schnie sobie. Tak więc chyba wszystko będzie ok. Natomiast nie mam za cholere pojęcia dlaczego nadal nie mam hamulca ręcznego na prawym kole, a na lewym ledwo ledwo...
Było: FSO Polonez Atu 1.6 + LPG, Daewoo Lanos 1.5 16V + LPG, Volvo 850 2.5 TDi, Honda Civic VI 1.4. Jest: Audi A4 B5 1.8 T Automat + LPG.
A w środku jak z regulacją? Może linki już wyciągnięte
Teoretycznie nie reguluje się wewnątrz, a przy kołach, ale spróbować możesz
szyna93 Grupa Podlaska Chirurg metaloplasta
Auto: Audi A4 B5 1.8T Aut.
Imie: Emil
Wiek: 30 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 1208 Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-07-20, 11:47
W środku jest nieco podciagnięta. Natomiast, jedna linka jest wymieniona w sierpniu tamtego roku, druga chodziła bez problemu więc ją zostawiłem. Jak to reguluje się przy kołach? Przecież tam nic nie ma, tylko rozpeirak na szczękach, no ale to samo się reguluje przy hamowaniu.
Było: FSO Polonez Atu 1.6 + LPG, Daewoo Lanos 1.5 16V + LPG, Volvo 850 2.5 TDi, Honda Civic VI 1.4. Jest: Audi A4 B5 1.8 T Automat + LPG.
tylko rozpeirak na szczękach, no ale to samo się reguluje przy hamowaniu.
Tylko, w teorii to ma się regulować i nie przy hamowaniu tylko, podczas zużywania się szczęk (ścieranie okładzin) rozpierak powinien naciągać, by hamowały koła do końca okładzin, ale to tylko działa pewnie przez pierwsze 50 000
Rozpierakiem musisz to podregulować.
szyna93 Grupa Podlaska Chirurg metaloplasta
Auto: Audi A4 B5 1.8T Aut.
Imie: Emil
Wiek: 30 Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 1208 Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-07-20, 11:54
Roger_Vip napisał/a:
ale to tylko działa pewnie przez pierwsze 50 000
No co Ty u mnie działa przynajmniej jeden w lewym kole już jest nieco lepszy ręczny niż był po złożeniu całości do kupy po maksymalnie ściśniętym rozpieraku Da się jakoś to regulować, bez ściągania samego bębna?
Było: FSO Polonez Atu 1.6 + LPG, Daewoo Lanos 1.5 16V + LPG, Volvo 850 2.5 TDi, Honda Civic VI 1.4. Jest: Audi A4 B5 1.8 T Automat + LPG.
Da się jakoś to regulować, bez ściągania samego bębna?
Nie wiem jak to, w Lanosie wygląda, ale chyba podobnie jak, w Matizie bęben nie ma żadnych otworów. W Astrze jest otwór i można śrubokrętem kilka razy popchnąć rozpierak bez ściągania samego bębna.
Pamiętaj, że bęben powinien kręcić się, z małym oporem (wyczuwalnym).
[ Dodano: 2014-07-20, 12:59 ]
Tego kto to wymyślił to...
Też pamiętajmy, że tylne hamulce to spowalniacze, to przód gra pierwsze skrzypce.