Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
witam mam takie pytanie. chodzi mi o predkosc. sytuacja dzieje sie na gazie jak i na benzynie. otoz tak. do 140 chodzi normalnie ale powyzej to nagle wlacza sie ogranicznik predkosci. dalej nie pojdzie. 4000 obrotow i zaczyna silnik dusic. objawy takie jakby skoczka chcial zrobic. i zaswiecila sie kontrolka check point. co moze byc przyczyna tego. troche mnie to denerwuje.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
no i pokazal mi kod 12. czy to cos powaznego i czy da sie z tym jakos na razie zyc a jesli nie to jakie moga byc koszta naprawy. ale odkrylem cos ciekawego. przedtem szedl tylko 140 i 4000 obrotow, ale jak przeczyscilem silnik krokowy to tylko go dusi przy 140 i idzie dalej ale przy 5500 obrotow to kicha i leci juz 160 .
Gość
Wysłany: 2011-03-05, 11:59
arek3050 napisał/a:
no i pokazal mi kod 12. czy to cos powaznego
Kod 12 to tak jak by nie było żadnych błędów .
Cytat:
12 Czujnik położenia wału korbowego CPS Brak sygnału z czujnika CPS przy włączonym zapłonie (silnik nie pracuje)
Silnik nie pracuje i nie podaje sygnału czyli objaw prawidłowy na nie pracującym silniku .
arek3050 [Usunięty]
Wysłany: 2011-03-05, 15:29
no to co moze byc przyczyna ze dusi go na wysokich obrotach? i dodam ze mialem problemy z akumulatorem ciagle sie rozladowywal. czy moze to jest przyczyna tego?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
gazniczek
Auto: Nubira I 2.0 LPG Pomógł: 84 razy Wiek: 52 Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 2479 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-05, 20:15
Co do obrotów to nie mam pomysła, ale Wyczytałem w podręczniku: "Silnik przerywa przy średniej i dużej prędkości obrotowej lub nie reaguje po naciśnięciu pedału przyspieszenia" Uszkodzone przewody zapłonowe lub świece zapłonowe, niskie ciśnienie w cylindrach, zanieczyszczone paliwo, zatkany filtr paliwa, niesprawność w obwodzie lub uszkodzony czujnik MAP ( komentarz - ale wtedy winien pojawić się błąd), (tak samo jak) uszkodzony moduł ECM, uszkodzone wtryskiwacze.
Rozładowywujący się aku to radio, immobilizer stanowią główne przyczyny takiego stanu rzeczy. Przy tym nie mówię, że to nie jest coś innego tylko to, że generalnie najczęściej one rozładowują aku.