Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2011-03-10, 20:02 [Tico] Prowadzenie - zakręty dziwne uczucie..
Witam czy też macie w Tico tak że przy 40-50Km/h jak wchodzicie w zakręt 90stopni to macie wrażenie że opona zejdzie z felgi zaraz?? Przypuszczam że z większą prędkością lub ostrzejszy zakręt i by nie było ciekawie ;]
Rozumiem że profil 80mm robi swoje..
Zeszła komuś kiedyś opona na zakręcie??
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Rami
Auto: Matiz Joy 00
Imie: Cezary Pomógł: 51 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 3494 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-10, 21:00
matias700 napisał/a:
Rozumiem że profil 80mm robi swoje..
Za duży do tikacza.
matias700 napisał/a:
Zeszła komuś kiedyś opona na zakręcie??
Jeszcze nie zeszła , ale mało brakowało w 125p
Niebieski jest szybszy bardziej od czerwonego.
matias700 [Usunięty]
Wysłany: 2011-03-11, 20:53
Navigatorki są 135/80 ;/
Finuś Tico per sempre !
Auto: Matchbox
Imie: Sebuś Pomógł: 83 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Mar 2009 Posty: 18692 Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2011-03-11, 21:44
Rami napisał/a:
Za duży do tikacza.
Co ty pierdzilesz ze tak powiem ? Tico w serii ma taki profil
matias700 napisał/a:
czy też macie w Tico tak że przy 40-50Km/h jak wchodzicie w zakręt 90stopni to macie wrażenie że opona zejdzie z felgi zaraz
To jest takie wrażenie po prostu, sprawdź tez ciśnienie w oponach i nie radze Ci na seryjnych 12" próbować wchodzić w zakręt 90 stopni z większą prędkością niż to 50 Km/h
Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
matias700 [Usunięty]
Wysłany: 2011-03-11, 22:22
Właśnie ciśnienie i wszystko jest ok, ehh to widze że bedzie potrzebne autko z mniejszym profilem, jak to mówią nisko i szeroko :d czyli jakiś German ;]
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Rami
Auto: Matiz Joy 00
Imie: Cezary Pomógł: 51 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Paź 2008 Posty: 3494 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-03-12, 10:42
Finuś napisał/a:
Co ty pierdzilesz ze tak powiem ? Tico w serii ma taki profil
Sam pierdzilparplu niższy profil - niższy pojazd- niższy środek ciężkości = lepiej trzyma się drogi, a zwłaszcza biorąć pod uwagę wysokość pojazdu i rozstaw osi
Niebieski jest szybszy bardziej od czerwonego.
Bradley [Usunięty]
Wysłany: 2011-03-12, 11:50
Finuś napisał/a:
Sam pierdzilparplu niższy profil - niższy pojazd- niższy środek ciężkości = lepiej trzyma się drogi, a zwłaszcza biorąć pod uwagę wysokość pojazdu i rozstaw osi
Jesli chce sie zachowac prawidlowe wskazania predkosciomierza to wraz ze zmiana profilu musi sie zmieniac szerokosc opony a jako ze stosunki profilu do szerokosci opony sa w scislej korelacji miedzy soba to wysokosc opony zostaje ta sama ergo samochod jest dalej na takiej wysokosci, srodek ciezkosci sie nie zmienia. Zmienia sie tylko rozmiar 4 pocztowek na ktorych samochod styka sie z jezdnia.
W tico chyba problemem technologicznym jest male nadkole wiec 14`` to maksimum. Nie oklamujmy sie Tico wyglada jak zabawka i ten samochod nie jest stworzony do wysokich predkosci.
Mortern
Auto: Tico 98 SX,->Sunny 1.4 LX 91->zafira 1.
Imie: Marek Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 217 Skąd: Warszawa/Mrozzy
Wysłany: 2011-03-12, 14:36
Bradley napisał/a:
Finuś napisał/a:
Sam pierdzilparplu niższy profil - niższy pojazd- niższy środek ciężkości = lepiej trzyma się drogi, a zwłaszcza biorąć pod uwagę wysokość pojazdu i rozstaw osi
Jesli chce sie zachowac prawidlowe wskazania predkosciomierza to wraz ze zmiana profilu musi sie zmieniac szerokosc opony a jako ze stosunki profilu do szerokosci opony sa w scislej korelacji miedzy soba to wysokosc opony zostaje ta sama ergo samochod jest dalej na takiej wysokosci, srodek ciezkosci sie nie zmienia. Zmienia sie tylko rozmiar 4 pocztowek na ktorych samochod styka sie z jezdnia.
W tico chyba problemem technologicznym jest male nadkole wiec 14`` to maksimum. Nie oklamujmy sie Tico wyglada jak zabawka i ten samochod nie jest stworzony do wysokich predkosci.
kolega się chyba przejęzyczył nie szerokosc tylko rozmiar opony.
KaloUcho
Auto: DaEVOo V6; [H] Prelude
Imie: Michał Pomógł: 18 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 544 Skąd: KRA
Wysłany: 2011-03-13, 02:01
NIe, kolega dobrze napisał. Chodzi o to, że rozmiar opony podany w ten sposób np. 195/45/R16 wyraża procentową wysokośc opony w zależności od szerokości.
Wracając do opon z tikacza, nie miały one serynie opon 135 65T? Czyli o stałej wysokości, a potem jako zamiennik wprowadzono opone 135/70/R12?
Finuś Tico per sempre !
Auto: Matchbox
Imie: Sebuś Pomógł: 83 razy Wiek: 34 Dołączył: 30 Mar 2009 Posty: 18692 Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2011-03-13, 07:38
Rami napisał/a:
Sam pierdzilparplu
Czytaj że chodzi mi o rozmiar bo Tico w serii miało 135/80R12 Ale wielkie haha nawet kolega napisał że ma
matias700 napisał/a:
Navigatorki są 135/80 ;/
KaloUcho napisał/a:
135/70/R12
Mówisz o SX_DLX i tam były 155/70 R 12.
Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
KaloUcho
Auto: DaEVOo V6; [H] Prelude
Imie: Michał Pomógł: 18 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Mar 2009 Posty: 544 Skąd: KRA
Wysłany: 2011-03-13, 12:08
Dzięki za wyjaśnienie, to już prawie wszystko wiem