X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Wymiana amortyzatorów tył

Autor Wiadomość
Ar
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-09, 18:12   [Lanos] Wymiana amortyzatorów tył

Zakupiłem amortyzatory Monrooe do Lanosa, chcę wymienić. Z tego co zauważyłem wachacze są połączone, czyli muszę unieść cały tył? mam do dyspozycji orginalny podnośnik z wypos. samochodu i dwie kobyłki 360cm. Gdzie podstawić te kobyłki by samochód nie spadł przy odkręcaniu śrób od amortyzatorów. Jak wogóle się do tego zabrać? bardzo proszęm o konkretną poradę!

//Przeczytaj regulamin :książka:
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-09, 18:17   

Ar napisał/a:
Z tego co zauważyłem wachacze są połączone,


To nie są wahacze - tylko belka
 
 
Ar
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-09, 18:35   

Dzięki za poradę z nazewnictwa części samochodu.
zapomniałem dopisac, że wymieniane bedą również sprężyny tylne.
 
 
skuter

Auto: Nubira II Combi 2,0 2001 LPG
Imie: Paweł
Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 189
Skąd: Bukowno
Wysłany: 2008-02-09, 19:02   

Musisz podnieść całe auto (tj tył centralnie) , ale wcześniej poluzować śruby amortyzatorów i opadnie ci wtedy belka. Rób to z wyczuciem. Lepiej mieć właśnie kobyłki ale daj sobie spokój z oryginalnym podnośnikiem. Po wymianie amorków i sprężyn trzeba dużym podnośnikiem (typu łapa hydrauliczny) którym podniesiesz belkę i zakręcisz ponownie amorki w nadwoziu.



Lani był OK! Nuba spełniła moje oczekiwania! Jest też Vectra 1.9 CDTI Wagon
 
 
Ar
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-09, 19:45   

Ok. powiedz mi jeszcze, w które miejsca podstawić kobyłki aby nie pozaginać progów, karoserii?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
wionek
Masta


Auto: Mondeo 2,0 TDCi/Matiz 0,8/Eks Legia, Eks Lani
Imie: Sajmon
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 284
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2008-02-09, 19:55   

w żadnym miejscu jeżeli masz zdrowe progi. nie mogą się one zgnieść.



Łosi mi katana my fellows ;)
 
 
Prezo
Grupa Dolnośląska


Pomógł: 8 razy
Wiek: 64
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 312
Wysłany: 2008-02-09, 22:40   

Wymiana amorków w Lanosie to ok 30 min roboty.
Odkręcasz śrubę przy belce, drugą w nadkolu i amorek spada na dół.
 
 
WildBoy
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-10, 12:38   

a jak już odkręcisz amorki i opadnie ci belka to wyjmujesz jedną sprężynę i wsadzasz drugą , proste jak budowa cepa. Mi wymiana obydwóch sprężyn z tyłu zajeła ok. 45 min. z przerwa na papieroska :D
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt