Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Nubirka trafiła na warsztat. Pospawany został tylny kielich amortyzatora wraz z zabezpieczeniem, oraz ta rurka przed wydechem końcowym bo krawężnik był za wysoki i pękł spaw. Ładnie brzmiała, ale aż za głośno. Dobrze, że warsztat miałem bardzo blisko.
Teraz myślę o zakupie owiewek do szyb bocznych. Kiedyś miałem( już były jak kupiłem auto) i naszło mnie na ponowy zakup.
Auto: Nubira I 2.0 teraz Citroen C5 MK I FL
Imie: Emil
Wiek: 38 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3276 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-03, 07:44
łodi napisał/a:
krawężnik był za wysoki
a to gdzieś są takie?
Owiewki fajna sprawa, niestety z ich dopasowaniem to inna historia, albo się okno nie domyka jak powinno - ja od str. kierowcy muszę pomagać ręką przy lusterku, bo krzywi się szyba przy zamykaniu.
Okazuje się, że gdzieś pojawia się szpara i później na myjce potrafi się coś wlać do środka...
Jeżeli nie miałeś problemów wcześniej to super, może wszystko się ułożyło, ja od momentu jak je założyłem, prawa strona bardzo ma bardzo ciężkie życie - zwłaszcza w miejscu skręcania lusterka, jest tam bardzo ciasno i nawet spinki rozprężające które dali w zestawie jakoś średnio dają radę...
Kombinuję z nimi w kilku miejscach i jakoś nie mogę znaleźć dobrego.
No i najważniejsza kwestia - gdzie dostać owiewki na tylne szyby Owiewki mam HEKO
Może zabrzmi to druciarsko, w Lanosie dopiero ukitowanie owiewki sylikonem załatwiła sprawę przecieków, świstów i tym podobnych niuansów - no i zniknęło ryzyko, że owiewka wyleci, ale tam były długaśne drzwi bo 3D, a dlaczego ma wylecieć?
U mnie prawa ma tendencję do dziwnego wysuwania się
wid3l3c, Ty byś jeszcze swoją po nim przejechał i miał prześwit 3 centymetry.
Na tył nie ma i nie miałem. Z tego co pamiętam wsio było ok nic nie cieklo. Sam ich nie montowalem to i nie wiem czy były jakieś problemy z tym.
Zobaczyłem u Ciebie i tak mnie naszlo
W Nubirze zaczął szumiec alternator. Łożyska wymienione auto dziś odebrane.
I pamiętajcie aby sprawdzić czy wam zamek odskoczyl jak zamykacie drzwi na odpalonym aucie żeby odświeżyć mifcia mnie uratowała zapasowymi z domu.
RIPER, z Mobile przeszedłem na Valvoline Max Life i ubytków nie widzę, na 8-9tys. km od zmiany. Codziennie robię jakieś 30km po mieście. Zaraz będę wymieniał.