X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira I] Najlepszy gaz do nubiry

Autor Wiadomość
Bass89
[Usunięty]

Wysłany: 2011-03-20, 15:50   [Nubira I] Najlepszy gaz do nubiry

Witam, czytalem na forum ale wszystko tak jest pomieszane i o chodzi mi o opinie, jaki gaz najlepiej zalozyc do nubiry, zeby nie bic sie w zbyt wysokie koszty a byla dobra.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 45
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-03-20, 16:31   

Bass89 napisał/a:
zeby nie bic sie w zbyt wysokie koszty a byla dobra.
u kumatego gazownika :D




 
 
Modzel
Grupa Mazowiecka

Imie: Marcin
Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 1032
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-20, 17:22   

Ja mam elpigaz zakładany przez ASO. 2 generacja z butlą w kole (42L) + czujnik temp.

Nubira dobrze z tym gazem pracuje. Koszt teraz ~1500zł ale lepszym wyjściem teraz będzie sekwencja koszt ~2200.



73!
 
 
 
marucik
Kierowca latinosa =D

Auto: Lanos 1.6 16V
Imie: Michał
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 47
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2011-03-20, 21:36   

Kolego pamiętaj że sekwencja przełącza się przy temp silnika 30-40C wiec zima na krótkich odcinkach zapomnij o LPG.. Ja bym polecił dobra instalacje II gen a jeżeli chcesz aby auto miało moc zamontuj Blosa zamiast zwykłego mixera. Pozdrawiam :)
 
 
 
nawi
Grupa Mazowiecka
Wróg festyniarstwa!


Auto: Civic VIII GT Special + Lanos 1.4 :P
Imie: Piotrek
Pomógł: 215 razy
Wiek: 40
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 3969
Skąd: Śródmieście Płn.
Wysłany: 2011-03-20, 22:52   

marucik, sekwencja przełącza się w takiej temp. jaką się ustawi w komputerze a nie 30-40 stopni.

Bass89, jak chcesz tanio to 2 gen. (cz\y ktoś to jeszcze zakłada?) a jak chcesz dobrze to 4 gen. (sekwencja).



To właśnie wolność,
to najpiękniejszy z wszystkich snów,
nie podzielisz jej na pół!
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
zbooj


Auto: bylo lanbordzini, byla legia,a teraz ktoz wie
Pomógł: 42 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 1833
Skąd: Manchester
Wysłany: 2011-03-20, 22:54   

W defaulcie 30stopni, na zime jeszcze mozna w wiekszosci instalek podgrzewanie listwy dac, u mnie zima przelacza sie na 25 stopni i podgrzewanie, wiec po jakims kilometrze jade juz na gazie. Co do instalki, jakiej bys nie zakladal to jak juz kolega wyzej napisal, nie u druciarzy, bo co bys nie zalozyl to bedzie do dupy :) [poczytaj o instalacjach w lanosach z tym silnikiem i czego nie polecamy stosowac do tych instalek by czlowiek byl zadowolony a nie narzekal na lpg] :)



"ŻYCIE JEST ZA KRÓTKIE ŻEBY JEŹDZIĆ DIESLEM"
 
 
 
Gość

Wysłany: 2011-03-20, 23:03   

Bass89 napisał/a:
Witam, czytalem na forum ale wszystko tak jest pomieszane i o chodzi mi o opinie, jaki gaz najlepiej zalozyc do nubiry, zeby nie bic sie w zbyt wysokie koszty a byla dobra.

1,6 lepiej sekwencje , 2,0 może być i II gen , ale tak jak kolega wyżej napisał , ważne żeby załozone było dobrze , a nie przez wujka Władka w stodole .
 
 
wiktorzi


Auto: Leganza CDX 2.0 + LPG II gen (BRC)
Imie: Wiktor
Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 605
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-03-21, 21:30   

Cytat:
jak chcesz tanio to 2 gen. (cz\y ktoś to jeszcze zakłada?) a jak chcesz dobrze to 4 gen. (sekwencja).


tak zakładają, bo wmówiono większości, że TYLKO sekwencja. Co Wy z tą sekwencją ? Po jaki gwizdek do starego auta i silnika sekwencja, żeby kasę nabijać ? Może najlepiej niech 5 generację założy to już będzie super ! Tylko koszt instalacji większy niż cena jego auta.
Zakładaj II generację BRC czy elpigaz u normalnego gazownika a nie partacza i tyle.
 
 
Mr HooB
Mr HooB

Auto: Nubira I / 1997 / 2.0 / CDX / Korea
Imie: Hubert
Wiek: 38
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 101
Skąd: W-wa, Mokotów
Wysłany: 2011-03-24, 15:44   

Cześć,

Lada chwila też chcę za zakładać LPG do swojej NU I, 2.0. Byłem u Panów bliźniaków w Nadarzynie, bodajże ul. Żółwiowska. Polecił mi ich Pan Jacek Chojnacki z CHMS z Nadarzyna, u którego byłem na przeglądzie auta.

Pofatygowałem się do nich i zaproponowali mi sekwencję firmy SEQUEL (o ile tak się to pisze). Zachwalali, że bardzo dobra instalacja porównywalna np do BRC. Wymyślili ją Polacy bodajże z Białegostoku. Jest już to pełna niemalże samoobsługa + w środku jakieś rozwiązania typu igiełki, które powodują brak możliwości zapychania się czegoś tam. Pan który mi to opowiadał bardzo się produkował, ale mówił bardzo dobrze, jakby serio na wszystkim się bardzo dobrze znali.

Poinformował mnie ponadto, że najważniejsze jest zrobienie odpowiednich odwiertów w silniku, pod odpowiednim kątem, aby wszystko dobrze współgrało. Zdradził mi tylko, że oni na podstawie 8letniego doświadczenia całe strojenie plus wiercenie tych otworów robią pod gaz nasz polski, który jest trochę zanieczyszczony czy z domieszkami czegoś tam. Inni gazownicy, którzy "książkowo" wiercą i montują instalacje nie uwzględniają różnic w tym gazie.

Dodatkowo przy tej instalacji są dużo niższe koszty późniejszej eksploatacji instalacji LPG. Ponoć nie ma również różnicy między jazdą na PB a LPG, nie występuje strzelanie. Komputer jest tak skonstruowany, że muszą być trzy rzeczy spełnione aby bezpiecznie przełączyła się instalacja na gaz: tzn. temperatura silnika, odpowiednie obroty + jeszcze jedna temperatura, bodajże w komorze spalania.

Za całość Panowie krzyknęli: 2.900 zł

Czy ktoś coś o tym słyszał.

Potrzebuję zainstalować dobrą instalację.



Pozdrawiam
Mr HooB
 
 
 
gazniczek

Auto: Nubira I 2.0 LPG
Pomógł: 84 razy
Wiek: 50
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 2479
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-24, 16:09   

NIe słyszałem to znalazłem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=295543
http://www.autogaz.biz.pl/oferta.html
http://egp.pl/cennik.htm
Pytałeś na Burakowskiej 14 u Pawła Łachety? Czy ona dobra i czy poleca i ile weźmie kasy?
 
 
Modzel
Grupa Mazowiecka

Imie: Marcin
Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 1032
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-24, 16:17   

wiktorzi, bo teraz jest mała różnica w cenie a sekwencja jest lepsza.



73!
 
 
 
zbooj


Auto: bylo lanbordzini, byla legia,a teraz ktoz wie
Pomógł: 42 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 1833
Skąd: Manchester
Wysłany: 2011-03-24, 17:03   

Mr HooB napisał/a:
Jest już to pełna niemalże samoobsługa + w środku jakieś rozwiązania typu igiełki, które powodują brak możliwości zapychania się czegoś tam.

ale ze jak to ? o_O lecho, [bo o tej firmie mowisz, niejako nasza konkurencja [AC i STAG] to takze tylko producent elektroniki autogaz, reszta podzespolow jest tak samo jak ze stagiem dobierana, wiec skad te igielki, jakas wlasna fantazja tworcza czy co ? o_O A LPG w polsce, kwestia mieszanki, no i stacji gdzie mozesz dostac syf gratis ktory sie zbiera na filtrze, a zapychac to sie moga wtryski lpg wytracajacym sie olejkiem z gazu, i do wylapywania tegoz masz filtr czastek stalych.Z cena to tez troche pojechali :) zdaje mi sie ze to to bedzie cos jak stag premium, co jest przerostem formy nad trescia w przypadku naszych aut, przy obd2 to by dopiero cos pokazalo a tak, wywalanie kasy na bajery :)



"ŻYCIE JEST ZA KRÓTKIE ŻEBY JEŹDZIĆ DIESLEM"
 
 
 
wiktorzi


Auto: Leganza CDX 2.0 + LPG II gen (BRC)
Imie: Wiktor
Pomógł: 21 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 605
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-03-25, 10:29   

Cytat:
wiktorzi, bo teraz jest mała różnica w cenie a sekwencja jest lepsza.


A w czym jest lepsza przy takim starym aucie ? Tylko konkrety poproszę, a nie cudowne właściwości opisywane przez sprzedawców tak jak powyżej ;)

Może w tym, że jak braknie benzyny to lecisz ze zbiorniczkiem na stację ? Kolega był ostatnio zapomniał dotankować, przejechał 2 km, bo był duży mróz i auto stanęło i leć człowieku po benzynę bo auto nie jedzie.

A może w nawiercaniu kolektorów, gdzie można spieprzyć wszystko a później zatuszować.

Czy może w cenie 1500 vs 2900 ?

Albo w późniejszych problemach ze skomplikowaną elektroniką, dzięki czemu napędzamy kieszenie warsztatowi ?
 
 
zbooj


Auto: bylo lanbordzini, byla legia,a teraz ktoz wie
Pomógł: 42 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 1833
Skąd: Manchester
Wysłany: 2011-03-25, 11:21   

Ano na przyklad w tym ze nie zamuli ci silnika jak druga genera, nie strzela nie prycha [tak jezdzilem lanosem na drugiej generze, poki nie pojezdzilem tu na sekwencji żaden moj samochod nie mial lpg] jak braknie benzyny ? a w czym problem odpalic auto awaryjnie na gazie, wiekszosc centralek ma ta funkcje, nawiercanie obecnie tez nie zawsze potrzebny, akurat w 1.6 silniku nie wejda ale pod 2.0 mozna zastosowac 'fajki' na wtryskiwacze benzynowe i tam podawac gaz, a co do nawiertow to nie po to walkujemy w setkach tematow zeby nie zakladac u pana wladzia/zdzisia w szopie tylko w normalnym zakladzie ktory wie co robi, tam nie spapraja, albo tez nie u fantastow ktorzy robia nawierty pod 'polski gaz' , i jezeli twierdzisz ze w drugiej generze nic spie... sie nie da, to tez chyba jestes fantastą, do 16 zaworowych silnikow ja bym obecnie w zyciu nie zalozyl 2 genery, 8v to juz inna bajka, jezdzilem legia na 2 generacji, coz to byl za muł bagienny :hahaha:



"ŻYCIE JEST ZA KRÓTKIE ŻEBY JEŹDZIĆ DIESLEM"
 
 
 
Mr HooB
Mr HooB

Auto: Nubira I / 1997 / 2.0 / CDX / Korea
Imie: Hubert
Wiek: 38
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 101
Skąd: W-wa, Mokotów
Wysłany: 2011-03-25, 11:23   

gazniczek napisał/a:
NIe słyszałem to znalazłem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=295543
http://www.autogaz.biz.pl/oferta.html
http://egp.pl/cennik.htm
Pytałeś na Burakowskiej 14 u Pawła Łachety? Czy ona dobra i czy poleca i ile weźmie kasy?


Dzisiaj dzwoniłem do Pana Pawła. Akurat robił ostatnio kilka Nubir, także mógł mi powiedzieć przez tel jakby to wyglądało:

-- instalka zwykła II generacji - LOVATO z elektroniką Autronic AR700, z zabezpieczeniami antystrzałowymi i jeszcze jakimś zabezpieczeniem - koszt 1.900 PLN,
-- instalka sekwencyjna - STAG 300+ - koszt 2.600 PLN

Odnośnie opini o Lecho Sequel - nie instaluje ich jedynie serwisuje. Miał ostatnio jednego klienta z Nubirą z tą instalacją, który narzekał na nią.



Pozdrawiam
Mr HooB
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt