Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
witam ,przymierzam sie do wymiany wachacza przedniego ,pytanie dotyczy tego,jakie moge napotkac trudnosci?czy wymieniac nakkretki czy sruby na nowe?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
woockash1
Auto: Matiz Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Sie 2010 Posty: 82 Skąd: Szczecin / Więcbork
Wysłany: 2011-03-20, 21:39
Nie musisz. Ale polecam popuścić stabilizator...bo może być trudniej niż będzie
Możesz mieć trudności z rozpięciem połączenia sworzeń-zwrotnica.
pablo28
Auto: nexia 1.5 8V sedan
Imie: pawel
Dołączył: 31 Sie 2008 Posty: 119 Skąd: ok lodzi
Wysłany: 2011-03-20, 21:42
no wlasnie sie najbardziej obawiam tego polaczenia sworznia ze zwrotnica,jak to rozlaczyc?i pozniej wystarczy wlozyc i zakrecic?a co z nakretkami i srobami?wymieniac na nowe?
może być cyrk żeby odkręcić śruby lubią się zapiekać. Kup WD-40 opryskaj z parę razy odczekaj. Następnie jakimś dobrym kluczem lub nasadką próbuj odkręcać. Można też jakimś palnikiem próbować podgrzewać.
[ Dodano: 2011-03-21, 11:26 ]
jak śruby nie obrobisz lub innym sposobem nie uszkodzisz to nie wymieniaj. Po wymienianie podjedź na jaką stację żeby zbieżność zrobili.
Ja ostatnio wymieniałem oba wahacze przednie. I najlepiej odkręcić stabilizator bo to sporo pomaga. Odkręcać najlepiej śruby dobrymi kluczami oczkowymi i muszą iść. A psikanie wd szkoda zachody bo to nic nie da bo tam nie ma podejścia do gwintów. Można popukać młotkiem w śruby taki stary sposób bo to pomaga często. A zbieżność można ustawić sobie samem bo to łatwe i po co płacić komuś pewnie ze 70zł.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
DRAGON 16 [Usunięty]
Wysłany: 2011-03-21, 21:25
palnik w tym przypadku moze byc podstawa,bo jak urwiesz ta srube od tulejki wachacza to amen...najlepiej popryskac to z pare dni wczesniej WD i stukac tak jak kolega radził wczesniej. a sworzen łatwo wybic bo w zwrotnicy jest naciecie ktore rozszerzamy np.przecinakiem. a co do stabilizatora to jak zakładasz nowe gumy tam to mozesz sie troche pomeczyc. co do składania nie zapomnij posmarowac srubek smarem miedziowym na przyszłosc, i ta srubke co idzie przez tylejke wachacza dokrec jak postawisz samochod na kołach...
woockash1
Auto: Matiz Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Sie 2010 Posty: 82 Skąd: Szczecin / Więcbork
Wysłany: 2011-03-21, 23:20
Robaszek127 jak można ustawić samemu zbieżność? Opowiedz jak to robisz?
Palnikiem po śrubie od sworznia? A co ze sworzniem, łożyskiem koła i przegubem? Nie boicie się, że uszkodzicie?
darian [Usunięty]
Wysłany: 2011-03-22, 02:12
woockash1 napisał/a:
jak można ustawić samemu zbieżność?
ja też poproszę o takie info...
bez palnika nie podchodż do skubańca
DRAGON 16 [Usunięty]
Wysłany: 2011-03-22, 08:36
woockash1 napisał/a:
Palnikiem po śrubie od sworznia?
a kto tu mowił o srubie od sworznia?
co do zbierznosci to bez kanału raczej nie zrobisz
woockash1
Auto: Matiz Pomógł: 4 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Sie 2010 Posty: 82 Skąd: Szczecin / Więcbork