X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[MATIZ] remont kapitalny czy kupno

Autor Wiadomość
Maciej L
sosik

Auto: Matiz 2000r
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 4
Skąd: Leszno
Wysłany: 2008-02-16, 12:51   [MATIZ] remont kapitalny czy kupno

Witam jestem nowym członkiem tego forum. Mam problem z autem,tzn z matizem rocznik 2000. W święta ubiegłego roku pękł mi pasek rozrządu na którym przejechałem 30 pare tys i po prostu pękł co uszkodziło oczywiści głowice i zawory. Zrobiłem remont w serwisie i było ok do czasu kiedy po jakimś miesiącu od naprawy wywaliły mi uszczelniacze na wale i cieknie olej. Na dodatek zaczął dymic. Straty oleju są wysokie bo w czasie 3tys km wlałem 3l oleju tyle co wchodzi w cały silnik. W serwisie powiadają ze trzeba zrobic całkowity remont dołu silnika bo sama wymiana uszczelniaczy nic nie pomoże bo znowu je wysadzi bo podobno są jakieś przedmuchy czy coś i spala olej przez co dymi. Tyle że przed remontem głowicy nie dymił, a oleju spalał ok 1l-1,5l na 10 000km co nie było tragedią. Mam założoną instalacje sekwencyjną od tamtego roku, a cały przebieg auta to 180 000. Czy ktoś jest w stanie mi cos poradzic na ten temat. Słyszałem że dół silnika od tico pasuje z drobnymi różnicami (brak czujnika stykowego) a jest tańszy w stosunku do silnika od matiza. a może nie trzeba dużo kombinowac tylko te uszczelnicze wymienic i czy one mogą byc powodem że auto dymi ?? ?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
zulus

Auto: Matiz
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 150
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-02-17, 07:46   

poszukaj innego silnika, i wymień cały. można znaleźć z małym przebiegiem.
 
 
Maciej L
sosik

Auto: Matiz 2000r
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 4
Skąd: Leszno
Wysłany: 2008-02-17, 16:54   

fakt że koszt używanego pokrywa sie prawie z naprawą tyle tylko ze górna częśc jest jak nowa można powiedziec, potrzebowałbym więc samą dolną częśc. i tu pytanie czy od tico by pasił??
Czytałem już tutaj ze ktoś w matizie miał tak zrobione, chciałbym sie jakoś skontaktowac z tą osobą i zapytac czy jest z autem ok po takiej przeróbce. I jeszcze jedno. Czy tylko przez zużyte tłoki, pierścienie itp. jest możliwe ze pali olej czy też istnieje inna możliwośc ze tak sie dzieje?
 
 
łosiek


Auto: teraz bravo 2
Pomógł: 39 razy
Wiek: 98
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 932
Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-02-17, 21:18   

to jest cały serwis,zrobili częśc remontu,skasowali,a jak cos źle to dalej robic i kasowac,a zasada jest taka:jeżeli zerwie sie pasek w silniku kolizyjnym to nie sama głowica,ale także do spr. i często remontu-czyliwymiany są ułożyskowania wału głównego,bo gdzie ta siła ma oddac swoja moc?lepiej zakup silnik po wypadku i spox,a jeszcze czesto dostaniesz gwarancje na 1/2 roku
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt