Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: BMW 325i
Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2011 Posty: 142
Wysłany: 2011-03-27, 00:33 [Lanos] Coke
Tak więc stałem się posiadaczem nowego autka:
MODEL: Daewoo Lanos SX, 1998r
SILNIK: 1.6 16V 106 KM & 145 Nm DOHC
UKLAD DOLOTOWY: Zimny dolot ze stożkiem, odizolowany + filtr na odmę
UKLAD WYDECHOWY: Chromowana końcówka wydechu z dyfuzorem 80mm
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY-seria
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: 2xAirbag, ABS, el szyby, el lusterko, zdalny centralny zamek, halogeny, klimatyzacja, el antena
CAR-AUDIO: Kaseciak
INNE: brak
ZDJECIA:
1. Nowiutki zwykły filtr powietrza Filtron za 14 zł
2. Używany ale wymyty sportowy wkład filtra powietrza, niestety nie wiem jaka to firma ale nie k&n
3. Stożek Pro-Sport odizolowany od silnika + filtr na odmę
MOC: fabryka 107 KM i 135 Nm, sportowy wkład filtra powietrza 109 KM i 140 Nm. Wzrósł średni moment i średnia moc, lepiej przebiega też krzywa na wykresie. Na stożku natomiast dostaje się zbyt mało powietrza (mimo że na stożek leci powietrze z dziury w nadkolu) i jest katastrofa z mocą i z momentem - raptem 100 KM i 131 Nm.
p.s Wykres który wrzóciłem został poprawiony przez właściciela firmy ponieważ początkowo nie On dokonywał pomiaru i wkradł się mały błąd. Teraz jest wszystko jak trzeba a i moce rzeczywiste :]
2.5 R6 192 KM & 245 Nm
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
jarecky Grupa Lubelska DU Lanos\Uaz 469
Auto: DU Lanos 1.6 16v \ Uaz 469
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 215 Skąd: LZ
Wysłany: 2011-03-27, 00:44
Witam,
dobre podejście motać i sprawdzać na hamowni, profeska . Ja swojego zhamuje jak lekkie mody skończe (przed obróbką głowicy)
Co do dolotu to myśle nad wkładem K&n-a. Myśle że to dobra opcja zważywszy na fakt że powietrze i tak brane jest z nadkola.
Zapraszam do obajżenia mojego wynalazka
Jeden filterek i 7 km więcej Super , dobrze że dałeś wykres , bo zaraz by "pogromcy mitów" się oddzywali
Jakie następne plany ? Powodzenia w modach i szerokości
Yoshi, to taka ironia była Ale jak by faktycznie było 7 km więcej Jak tyle wyhamowało , to chociaż w głębi duszy człowiek mówi " jest moc ! "
za duży obrazek w podpisie .
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2011-03-27, 13:23
Rozumiem, ale tutaj te 114,5 KM to i tak zasługa wyłącznie "bonusu od fabryki" a nie filterka, wkładki czy sportowych alu dywaników z napisem SPORT...
Kolega trafił na dobry egzemplarz silnika i bardzo dobrze, prosze tylko Mi nie wmawiać, że w tym wypadku wkładka ma jakiś wpływ na prace silnika, poza tym, jak słusznie zauważył DOLECK trochę zmieniony dźwięk
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Czesławo Moreno Grupa Łódzka
Auto: Opel Zafira Edition 111
Imie: Michał
Wiek: 34 Dołączył: 18 Wrz 2009 Posty: 1680 Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-03-27, 13:47
Daj jakiś filmik jak rozpędza sie to twoje 114.5KM od 0 do 100km/h . Bo wydaje mi sie ze albo coś namodziłeś i nie chcesz powiedzieć albo masz po prostu bonusa z hamowni Tutaj daje wykres z hamowni kolegi BarSko
Ciche samochody zabijają dzieci ! ... Załóż wiadro, zrób przelot, ratuj życie !
Coke
Auto: BMW 325i
Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2011 Posty: 142
Wysłany: 2011-03-27, 22:30
Czesławo Moreno napisał/a:
Daj jakiś filmik jak rozpędza sie to twoje 114.5KM od 0 do 100km/h . Bo wydaje mi sie ze albo coś namodziłeś i nie chcesz powiedzieć albo masz po prostu bonusa z hamowni Tutaj daje wykres z hamowni kolegi BarSko
Auto: DU Lanos 1.6 16v \ Uaz 469
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 215 Skąd: LZ
Wysłany: 2011-03-28, 06:37
Coke też mi się wydaje że coś bidnie to chodzi...na dwójce powinno iść do 100km/h... powinien też się lepiej zbierać ... z tego by wynikało że na tej hamowni miałbym 125 KM
Yoshi Weteran
Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Dołączył: 27 Kwi 2007 Posty: 8447 Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2011-03-28, 08:07
Auto poprawnie idzie, ale kolega musi popracować nad startem i zmianą biegów.
Wypadało by też odmulić wydech
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.