X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] sonda lambda uszkodzona, błędy 63 i 64

Autor Wiadomość
olegwspak

Auto: Lanos 1,6 16V
Imie: Grzesiek
Wiek: 41
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 5
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-04-01, 17:51   [Lanos] sonda lambda uszkodzona, błędy 63 i 64

Lanosik stoi na parkingu już ponad miesiąc, przepalam go co kilka dni, zbieram fundusze na naprawę silnika i Bóg wie czego tam jeszcze... Przed przymusowym postojem palił ok. 14-15 l benzyny, pół roku wcześniej palił ok. 9-10 l. Trafiła mi się tanio sprawna ponoć sonda z rozbitka to postanowiłem ją wymienić. I tu zaczyna się problem: wg manuala z kompendium forumowego działałem i napotkałem opór przy próbie wykręcenia sondy (poddałem się na dziś) jednak zauważyłem uszkodzenie - pęknięcie na pół - takiej porcelanki pod metalową osłoną znajdującą się przy wkręcie sondy. Czy da się bez szkód odpalić auto z taką sondą (odpiąłem wtyczkę)? Czy lepiej przed odpaleniem naprawić ją?

Drugi problem to błędy, które wyskoczyły mi dziś rano po resecie: 63 i 64. Podczas regulacji wolnych obrotów było ok, obroty ustabilizowały się. Po kwadransie odpaliłem ponownie i przy dodawaniu gazu lanos zaczął przerywać i zaświecił się "czek" i pokazały się te błędy... Cewka, przewody, świece, filtry, płyny, żarówki wymienione... Strumienica jest... Styki immo wyczyszczone (pokazywały się błędy)... Da się coś z tym zrobić czy pozostaje oddać mi go do Marputu (złomowanie aut - tekst o oddaniu tam auta przewija się non stop przy rozmowach o najdrobniejszych nawet usterkach przy jakimkolwiek aucie)?
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-04-01, 18:39   

olegwspak napisał/a:
Drugi problem to błędy, które wyskoczyły mi dziś rano po resecie: 63 i 64
sprawdz styki przy ECM
olegwspak napisał/a:
Czy da się bez szkód odpalić auto z taką sondą
da sie choc trudno powiedziec czy jeszcze dziala dobrze
olegwspak napisał/a:
napotkałem opór przy próbie wykręcenia sondy (poddałem się na dziś)
moze na cieplym silniku pojdzie




 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt