X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Matiz] Wymiana silnika/remont ? Co bardziej opłacalne ?

Autor Wiadomość
JacekArtur
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-02, 18:01   [Matiz] Wymiana silnika/remont ? Co bardziej opłacalne ?

Witam . Na wstępie opiszę sytuację . Otóż około miesiąca czasu wstecz zerwał mi się w matizie rozrząd z powodu zablokowania rolki napinającej . Zrobiłem naprawę głowicy w której wymieniono mi zawory , uszczelniacze , uszczelniacz wału i wałka splanowano głowicę . Potem to wszystko skręcono i matizek odżył i jeździ . Problemem jest tylko to , że spala mnóstwo oleju razem z paliwem. Tak sobie pomyślałem , że może zrobić mu jeszcze remont dołu silnika bo być może podczas uderzenia pękły pierścienie na tłokach ? Ale czy jest to opłacalne ? Czy ewentualnie wiecie ile mogą ze mnie zedrzeć w Warszawie lub okolicach ? Czy może ktoś z Was zechce się podjąć naprawy ? Wasze opinie proszę .
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
marcij


Auto: Lanos 1.5 16v htb
Imie: Marcin
Pomógł: 32 razy
Wiek: 32
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 762
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2011-04-02, 20:09   

Są dwie opcje. Albo któs spaprał robotę i puszcza górą, albo jak uszczelniłeś górę, to nie wytrzymał dół i puszcza dołem. Jeśli masz solidnie zrobiona górę i nowy rozrząd to nie myśl o wymianie silnika tylko próbuj zrobić dół w tym i będzie miał silniczek jak nówka.



Bo czerwone są najszybsze :)
 
 
 
JacekArtur
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-02, 20:59   

Skłaniam się ku temu rozwiązaniu aby zrobić dół silnika . Uzupełniająco zapytam czy wiecie co mogło pójść źle z górą ? Jak to zdiagnozować i czy ewentualnie możliwe jest wymienienie uszczelniaczy jescze raz bez demontażu głowicy ?
Ewentualnie czy do matizka na aparacie zapłonowym pasuje silnik też 0,8 na cewkach ? Chodzi o ten z trzema cewkami zapłonowymi . Czy nie ma jakich różnic w wiązkach elektrycznych ? I mechanice ? Bo może tanio właśnie taki silnik dostanę z małym przebiegiem .
Ale jak nie to będę chciał wyremontowć .
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt