X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Lanos] za dużo chyba cóś

Autor Wiadomość
marluk


Auto: Daewoo Tico SX
Imie: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 477
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-03, 17:52   [Lanos] za dużo chyba cóś

Hej mam do Was Panie i Panowie kilka pytań

otóż mam wrażenie że mój Lanek za dużo pali

wymienione przewody z góry pisze , świece, sonda lambda nie ma nawet 1tyś km
gaz wyregulowany, parownik nowy(używany) nabyty z małym przebiegiem

z ostatnich wiadomości ;) )


15,8litra z BP gazu zrobiłem 120km.....

trochę maławo..

dodam ze ostatnio coś się spindoliło ( mam instalke II gen ) - u mnie jak sie rozgrzał dobrze to dodałem gazu i sie przełączał na gaz


jakiś tydzien temu coś się stało i nie mogę tak zrobić - jak chce jechać na gazie to musze odpalać AWARYJNIE czyli trzymając pstryczek - przekręcam stacyjne aż pyknie i zapala z gazu


proszę o pomoc

pozdro!
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Modzel
Grupa Mazowiecka

Imie: Marcin
Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 987
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-03, 19:23   

poza regulacją filtr gazu i powietrza?



73!
 
 
 
grzechu


Auto: był Lanos 1.6 SX A/C jest Omega B MV6
Imie: Grzesiek
Pomógł: 65 razy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 945
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-03, 19:33   

marluk napisał/a:
jakiś tydzien temu coś się stało i nie mogę tak zrobić - jak chce jechać na gazie to musze odpalać AWARYJNIE czyli trzymając pstryczek - przekręcam stacyjne aż pyknie i zapala z gazu


popatrz na wiazke od czujnika temperatury od gazu czy jest ok, moze przy wymiane parownika cos zepsuliscie ?



Nie dziękuj, kliknij Pomógł ;)
 
 
marluk


Auto: Daewoo Tico SX
Imie: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 477
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-03, 23:07   

odpada , bo wymiana parownika była dawno temu.

jakoś pyrka dziwnie , no coś jest nie tak..

jak byłem u gazmana powiedział,że komputer od gazu sie rozstroił dlatego tak się dzieje

zastanawia mnie czy przy jezdzie na "odpalaniu awaryjnym" pali więcej ?czy to normalne ??
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2011-04-03, 23:14   

1 jak się rozgrzal dobrze
jak masz czujnik temperatury parownika może on wyzionął ducha awdzenia połącz jego oba przewody centralka gazu pomyśli że na parowniku jest maź temp

2 skoro centralka się rozjechala to czemu gaziarz nie zzrobil z nią porządku (może trzeba gazirza wymienić ?? )

3 a jakie przebiegi robisz jednorazowo??



pomogłem kliknij pomógł
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
marluk


Auto: Daewoo Tico SX
Imie: Łukasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 477
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-04, 09:13   

ad2 ) nie zrobił bo miał dużo roboty i jego pierwsze wrażenie ze tak się stało , bo nie chce przełączać

ad3) dziennie OGÓLNIE robie zawsze powyżej 100km tylko po mieście

różnie to bywa ,raz robie 20km jednorazowo , potem 5, zupełnie przeróżnie .

wiem, że to powoduje spalanie spore, ale kurka to jest dużo nawet jak na lanosa


jak miałem golfa II miałem podobny problem i zabawnie został rozwiązany - w parowniku jest taki otwór od dawkowania (miałem parownik do 120KM -zupelnie niepotrzebnie , wystarczyłby do 80-100) wymieniłem tą okrągłą końcówkę z parownika do 90chyba KM ,była trochę mniejsza, ale przełożyło się na to, że golf palił 2 litry mniej -- może tu też to sięsprawdzi , bo otwór różnice miał bardzo małą, ale jak policzyć przez powierzchnię to jest dużo
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt