X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Nie trzyma wolnych obrotow, duzy spadek mocy wzglede

Autor Wiadomość
adamsson
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-04, 10:46   [Lanos] Nie trzyma wolnych obrotow, duzy spadek mocy wzglede

Jak w temacie, problem objawia sie na dwa sposoby:

1. potrafi zgasnac np przy dojezdzaniu do skrzyzowania, nieraz obroty spadaja ponizej 500 ale nie gasnie tylko pracuje jak by chcial, a nie mogl. Innym razem obroty spadaja prawie do zera i podnosza sie do ok 500-600. Wystepuje to z duzym spadkiem mocy, zwlaszcza przy ruszaniu. Spadek jest odczuwalny tak w zakresie do 2500 obrotow, powyzej dostaje kopa (znaczy zaczyna przyspieszac w miare normalnie)

2. drugim objawem jest to ze nieraz po dojechaniu do skrzyzowania obroty same utrzymuja sie na ok 2000-2500, tak z 5-8sek i dopiero po tym czasie wracaja do ok 800. i juz dalej pracuje normalnie.


moje pytanie brzmi co sprawdzic? Ja obstawiam ze to moze byc zacinajacy sie krokowiec lub sonda lambda? Moze cos innego??

problemy te wystepuja tylko na gazie, na benzynie chodzi normalnie, tylko mam wrazenie ze pali jak smok.

Niedawno regenerowalem parownik, myslalem ze to cos pomoze, ale nie. Problemy byly przed regeneacja i po niej sa dalej.

A i jeszcze to sie dzieje tylko na dobrze rozgrzanym silniku, kiedy wskazowka dochodzi do polowy zakresu.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Pomógł: 78 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-04, 16:01   

Kiedy swiece i kable wymieniales a takze regulacja gazu i wymiana filterkow i jaka instalacje posiadasz?
 
 
 
adamsson
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-04, 16:33   

kable i swiece wymieniane latem 2010, filtr powietrza jakies 3 miesiace temu, filtr gazu nie byl wymieniany, bo nie moge takiego dostac, ale byl dobrze wyczyszczony.

instalacja II gen, na regulacje dopiero sie wybieram.
 
 
siwy7896


Auto: Laguna II phI 2.0T LPG
Imie: Rafał
Pomógł: 78 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1930
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-04, 17:12   

adamsson napisał/a:
kable i swiece wymieniane latem 2010


Swiece wykrecic i zrobic zdjecie albo samemu okreslic ich stan, na kable w nocy w ciemnym miejscu na odpalonym silniku lekko zraszaczem popsikac i zobaczyc czy jest dyskoteka, czyli czy iskrza czy nie.


adamsson napisał/a:
filtr gazu nie byl wymieniany, bo nie moge takiego dostac, ale byl dobrze wyczyszczony.


Niby z jakiej racji nie mozesz dostac? Ciekawe gdzie szukasz ze nie mozesz go dostac, albo slabo szukasz, u ludzi ktorzy zakladaja gaz na pewno dostaniesz, a kosztuje zapewne grosze.

adamsson napisał/a:
instalacja II gen, na regulacje dopiero sie wybieram.


To po regulacji napisz czy nadal jest roblem. I udaj sie jak najszybciej bo na moje to wlasnnie nastal czas regulacji.
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt