X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nexia] GRUBY PROBLEM Z PRACA SILNIKA PO WYCINCE KATA

Autor Wiadomość
szaszko

Auto: e34 525i ++
Wiek: 35
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 140
Skąd: ZKA
Wysłany: 2011-04-05, 07:15   [Nexia] GRUBY PROBLEM Z PRACA SILNIKA PO WYCINCE KATA

Cześć. Jestem nowy na 4um jak złamie jakiś punkt to sorki :P

Mam taki problem kupiłem sobie nexie od Kobietki 1,5 OHC 8v 75ps 3D wersja GL 1997rok bez LPG (nigdy nie miał), ma przejechane 140 tyś i do niedawna chodziła znakomicie ale dwa dni temu wpadłem na cudowny pomysł wycięcia kata. Podjechałem do mechanika kat został wyciety. Podam wątpliwe szczegóły:
- obracając auto aby najechac na kanał druga stroną (na wstecznym) rura od kolektora złapała krawęznik i się wygięła aż za przednie koło, kolektor zdrowy, rura naprostowana, sonda ok
- po naprawie odpalil i odjechał normalnie
- spawane wszystko poza autem jedynie cięcia flexem pod autem (aku nie rozpięty)
- auto stało 4-5 lat bez palenia w garazu od kupna zrobiłem nim 4 tys km bez problemu

Objawy są takie fura zapiernicza ale po pierwszej nocy wyjeżdzam z garazu jade pierwsze około 12km auto zaczyna przerywać do tego stopnia ze nie moge jechać! Staję otwieram maske i nic, dodaje gazu nie wkręca się wcale obroty skaczą na oko 350-1200 bez chaosu równo dodam gazu i nie rosną tylko skacza jak wcześniej po jakichś 15 minutach meczenia silnika udało się wkrecić na obroty chwila na ostrym gazie do odcinki i mozna jechac ! ;/
Myślałem ze to jednorazowa zabawa ale dzisiaj wracam z roboty i to samo tylko ze po 6km jak zaczyna szarpać to daje mu po gazie na luzie i znowu jest ok. Wczoraj po tej całej porannej zabawie jeździłem cały dzien (ok 500km) i nawet nie szarpnał.


Co może byc przyczyną ? Świece, kable, aparat, rozrzad, pompa wody, filtry, paski, aku, wszystkie uszczelki silnika, olej, płyny NOWE

POMOCY :beczy:
 
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2011-04-05, 08:06   

http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=26008 sprawdź sobie na początek, to może być przypadek i Twój problem może kompletnie nie mieć związku z wycięciem kata, a jak sprawdziłeś sondę ?? :myśli:



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
szaszko

Auto: e34 525i ++
Wiek: 35
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 140
Skąd: ZKA
Wysłany: 2011-04-05, 08:25   

RIPER napisał/a:
a jak sprawdziłeś sondę ?? :myśli:


Musiałem wierzyć na słowo mechanikowi a podpieram się tym że spala niecałe 7 litrów


Dzięki za link aczkolwiek juz czytałem to FAQ i dzisiaj sprawdzę co tam sie dzieje to bedzie łatwiej odnaleźć i naprawić
 
 
 
usuniety #3
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-05, 08:31   

Ja bym szukał problemu w układzie paliwowym tzn. zapowietrzony układ, pompka się kończy, ew. wtryskiwacze
Można by jeszcze zmierzyć ciśnienie sprężania po kolizji z krawężnikiem.

[ Dodano: 2011-04-05, 09:46 ]
To co jeszcze przyszło mi do głowy to MAP sensor i mapy wtrysku
 
 
ossa1992

Auto: Lanos Lenka
Imie: Dawid
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 195
Skąd: KCH - Chrzanów
Wysłany: 2011-04-05, 20:05   

Ja sprawdzilbym potencjometr przepustnicy (multimetr potrzebny, odpowiednie polaczenie kabelkow sprawdzaj za pomoca szpilek (nakłuj kabelki) - od potencjometru ida 3 kabelki rownych kolorow. juz nie pamietam do jakich przykladalem multimetr, ale po otwieraniu przepustnicy powinno ci rosnac napiecie w sposob liniowy, wprost aby ono nie skakalo. zaplon bodajrze musi byc wzlaczony- norma to od jakichs 0,7V - do okolo 5V czy cos) oraz przeczyscilbym silniczek krokowy.
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
szaszko

Auto: e34 525i ++
Wiek: 35
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 140
Skąd: ZKA
Wysłany: 2011-04-05, 20:07   

Wsiadłem odpaliłem i po 7km znowu to samo ;/ 15 minut i jedzie po 2km zatrzymałem sie u kolegi i 2 godz póxniej odpalam a tu odrazu to samo ! meczarnia 15 minut i jedzie pali itp wszystko pieknie. Zauwazyłem ze skaczac na tych obrotach pali sie lampka check w pewnych odstępach tak jakby pokazywała błąd wg. FAQ jak na forum. Jutro napewno sytuacja sie powtórzy i policze błyśnięcia.


Moje pytanie czy to mogą być wtryski? stał 4 lata wkoncu ... a co do pompki paliwa to tak by sie to objawiało?? wiec skad wtedy "check" ? bo nie dostaje paliwa? Pare razy słyszałem pompke i głosniej chodziła wiec jest taka opcja.



Opel Kadett liftowany na Astre po koreańskim tuningu :D

 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2011-04-05, 21:59   

ja tam raczej stawiam na układ zapłonowy .. ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
usuniety #3
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-06, 06:38   

szaszko napisał/a:
Świece, kable, aparat

W sumie pisze że to jest nowe, no chyba że cewka by powodowała takie objawy
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2011-04-06, 07:36   

sam wiesz, że ostatnio nowe wcale nie znaczy sprawne ;d



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
szaszko

Auto: e34 525i ++
Wiek: 35
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 140
Skąd: ZKA
Wysłany: 2011-04-06, 08:05   

RIPER napisał/a:
sam wiesz, że ostatnio nowe wcale nie znaczy sprawne ;d


To ogólnie co robić teraz? Poza kodem błedu zacznac od nowa zabawe z wymianą układu zapłonowego? :(

A że nowe to tak, bo nexia jak pisałem stała 4-5 lat i po tym wymieniłem wszystko co sie dało nawet uszczelke pod głowica i miska olejową, myślałem że bedzie dobrze ... i było ;(
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2011-04-06, 08:07   

a masz te stare graty które zdjąłeś ?? podmieniaj wszystko i testuj :)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
szaszko

Auto: e34 525i ++
Wiek: 35
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 140
Skąd: ZKA
Wysłany: 2011-04-06, 08:17   

RIPER napisał/a:
a masz te stare graty które zdjąłeś ?? podmieniaj wszystko i testuj :)


Tu jest bieda. Ja nie trzymam takich rzeczy. Wywaliłem to wszystko :( będe kupował od nowa
 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2011-04-06, 08:21   

a nie masz pod ręką kogoś z kim mógłbyś się zamienić gratami ??



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
usuniety #3
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-06, 08:56   

szaszko, co wyszło z checka ?
 
 
szaszko

Auto: e34 525i ++
Wiek: 35
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 140
Skąd: ZKA
Wysłany: 2011-04-06, 10:47   

Więc tak, check świcił sie tylko na niskich obrotach więc może z powodu przygasania auta? W każdym badź razie kontrola błędu nie wykazała niczego (w kółko kod 12) ale po szarpaniu :wgłowe: wszystkich przewodów co jest głupie :) zaczynał czasami łapać obroty normalnie więc tak sobie macałem te kable aż dotarłem do wewnetrznej spinki aparatu zapłonowego i ruszajac nią zgasiłem fure :myśli: wcisnałem ją najmocniej jak mogłem i zaizolowałem kontrolny przejazd po ulicy i git :) i sprawdzenie kopa na krzyzówce 1-2 i koła się ślizgały więc nie muli idzie ładnie z powodu iż mokro jest i pada a ja jestem chory dziś tego nie robie ale jak znajde ten urwany badź osłabiony kabelek to dam fotorelacje chyba że to tylko w/w wtyczka była powodem :zły:

AHA! a kable zapłonowe do wymiany, dałem gazu i łapałem za nie i faktycznie mają przebicie, włosy troche mi stoją ale wiem żę kabelki były do dupy chociaz dość drogie

[ Dodano: 2011-04-06, 14:58 ]
I dupa !! Rozgrzał sie i dlatego działał normalnie :( kabel to przypadek. Ale chwile szaleje robi sie ciepły i mozna jechac ... ja juz niczego nie rozumiem
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt