X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Lanos] ivm - SPORT

Autor Wiadomość
ivm
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-05, 20:03   [Lanos] ivm - SPORT

rok prod. 1999
poj. 1.6 obecnie 2.5
tuning optyczny - dwa pasy na masce z plastra odpornego na temperaturę
skrzynia biegów fabryczna lanosa
sprzęgło wraz z kołem zamachowym - astra GSI koło na 8 śrub płaskie
(może ktoś pozna ten samochód - poprzedni właściciel, kupiłem go z uszkodzonym silnikiem)
Obecny silnik - niestety nie z vectry czy calibry, ale z omegi 1999r. (angola w automacie) - musiałem trochę pokombinować z łapą mocującą silnik z prawej strony lanosa.
Mechanicznie jakoś sobie poradziłem - jak na razie, teraz mam problem z elektryką, nie wiem jeszcze jak się do tego zabrać.
A tak to wygląda w tym momencie z komóry:


 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
technik
Grupa Kujawsko-pomorska


Auto: Opel Omega 3.2 V6
Imie: Łukasz
Wiek: 29
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 2795
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-04-05, 20:15   

Ciekawie się zapowiada :D obyś jak najszybciej sie ze wszystkim uporał :piwo:
Ale te pasy na masce... :omg:



>Klasyka Polnych Dróg<
>Pracujące Klasyki<
 
 
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Wiek: 33
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1972
Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2011-04-05, 20:19   

No i jest już trzeci albo czwarty bo podobno coś Ziemniak wsadzał :brawo:



https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
PieTrzaK
Grupa Podlaska


Auto: Jeep
Imie: Bartek
Wiek: 30
Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 6019
Skąd: Łomża/Białystok
Wysłany: 2011-04-05, 20:22   

Coraz więcej mocnych Lanosów, chyab trzeba na swapa zbierać :D

Ziemniak wsadzał, nawet owego Lanosa widuję ale właściciel chyba się nie udziela na forum ani na regionalnych spotach.

Pogratulować :piwo: :D
 
 
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Wiek: 33
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1972
Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2011-04-05, 20:34   

A jakiej firmy masz sprzęgło, oby nie było to Valeo bo będzie się szybko uślizgiwać, ja założyłem Valeo i teraz po 3 tys musze je wymienić i odrazu wzmocnić docisk.



https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
strus
Grupa mazowiecka


Auto: Lanos / Leganza
Imie: Zbyszek
Wiek: 30
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 4070
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2011-04-05, 21:17   

Bylem przekonany ze 2,5 ma jedno wyjscie na dolotu a 2 maja 3.0...



Daewoo Lanos 2.0T 250KM & 330NM
Daewoo Leganza 2.5v6 205KM & 245NM -> Opel Vectra GTS 3.2v6 211KM & 300NM
 
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 21992
Skąd: WT

Wysłany: 2011-04-05, 21:36   

strus napisał/a:
Bylem przekonany ze 2,5 ma jedno wyjscie na dolotu a 2 maja 3.0...


Wszystkie 2.5 w serii mają 2 różne doloty ;)


Następny i tym razem jedyna słuszna buda HTB :piwo:




Tele-Komp Komputery/CCTV/Alarmy/Kontrola dostępu/PPOŻ/Centrale Tel./Domofony

Daewoo Lanos GTi
Powered by ESX
Ostatnio zmieniony przez DoLeCk 2011-04-06, 11:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ivm
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-05, 22:47   

No właśnie mam chęć w te lato już uruchamiać cudaka, ale nie wiem jak sobie poradzę z elektroniką. Nie wiem jeszcze czy można wyciąć immobiliser z komputera od opla, bo nie mam pętli magnetycznej i pestki do tego silnika tylko sam komputer.
Chcę również zakombinować trochę z ciśnieniem paliwa (wydajniejsza pompa i inny regulator ciśnienia na listwie). Smok w baku zostawię lanosa tylko pompę muszę jakoś tam przymocować.
Już dokładnie nie pamiętam ale sprzęgło - tarcza i dociśk, niestety chyba valeo i to takie jakieś tanie bo zestaw kosztował coś ok. 400zł - ciekawe ile pojeździ? :myśli: Bo jak piszesz podobny problem był w Corsie A 2.5 V6 że ta tarcza trochę się ślizgała, czy może docisk nie miał siły przytrzymć tarczy? ciężko stwierdzić (z kumplami wcześniej mieliśmy taką corsę)

Miszcz'u masz V6 pod pokrywą komory silnika?
 
 
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Wiek: 33
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1972
Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2011-04-06, 19:05   

ivm napisał/a:
Miszcz'u masz V6 pod pokrywą komory silnika?


Tak mam V6 :brawo: . Immo da się usunąć z komputera ale wtedy check się świeci na stałe. Jak ci zacznie się uślizgiwać sprzęgło to daj znać to załatwie wzmocnienie docisku



https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
ivm
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-06, 23:12   

Też coś po kościach czuję że długo sprzęgło nie pociągnie, ale zobaczymy jak to będzie wyglądało w praktyce. W razie czego znam takiego pana Radzikowskiego, on zna się na tematach sprzęgieł docisków i kół zamachowych także w razie czego myślę, że pomoże.
Ciekawe ile kosztuje wycięcie tego immo z kompa??
 
 
Bobik_1313
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-07, 00:12   

Kolejny ładny lanos na Forum pozdro . :piwo:
 
 
lukasz
1303 dni byłem z Espero


Auto: Espero GLX '97
Imie: Łukasz
Wiek: 31
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1821
Skąd: WI
Wysłany: 2011-04-07, 08:02   

No no niedługo to będzie jak w standarcie 2.0 , albo 2.5 ;) Szkoda tylko, że fabryka w serii takiego cuda nie dawała ;)

Powodzenia w ogarnięciu autka i bezawaryjności



Ford Focus mkII 1.6 Tdci GHIA by lukasz <- klik

 
 
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Wiek: 33
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1972
Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2011-04-07, 18:06   

ivm napisał/a:
Też coś po kościach czuję że długo sprzęgło nie pociągnie, ale zobaczymy jak to będzie wyglądało w praktyce. W razie czego znam takiego pana Radzikowskiego, on zna się na tematach sprzęgieł docisków i kół zamachowych także w razie czego myślę, że pomoże.
Ciekawe ile kosztuje wycięcie tego immo z kompa??


Radzikowskiego odpuść mój sąsiad robi dużo taniej i tak samo więc po co przepłacać i terminy ma dużo krutsze tylko trzeba dostarczyć dwa takie same dociski żeby nie było kombinacji, a jak się sprawuje docisk możesz zapytać kolege MarcinLani on ma u siebie ten docisk wzmocniony o ok 80%. Mnie wycięcie immo w Łodzi kosztowało 300 zł.



https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
Sledz
Grupa Podlaska


Auto: bus
Imie: Bartek
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 1434
Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-04-07, 18:14   

@miszcz - za ile wzmacnia dociski sasiad? masz zdjecie jak wyglada produkt koncowy?
 
 
 
miszcz
Przyjaciel
podłużacz


Auto: połamany durszlak 1.6
Imie: Sylwek
Wiek: 33
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 1972
Skąd: tyle rdzy
Wysłany: 2011-04-07, 18:26   

Sledz napisał/a:
@miszcz - za ile wzmacnia dociski sasiad? masz zdjecie jak wyglada produkt koncowy?

Zdjęcia nie mam ale różni się tym od radzika że nie jest pomalowany na złoto. Jak bede robił w następnym tygodniu to będą zdjęcia.
Co do ceny prosze pisać na priva.



https://www.facebook.com/...0?ref=bookmarks
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt