Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
tadzio7
Auto: lanos full 1.6 SX
Imie: Tadeusz Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 169 Skąd: Sulejówek ok.W-wy
Wysłany: 2011-04-16, 22:20 [Lanos] stag 300+ sam przerzuca z gazu na bezyne
Witam,
jak w tytule sam przerzuca na benzynę.
zaczelo się że przy 4-5 tyś zaczol przerzucać potem na mniejszych obrotach przelączy,
a teraz już przy 2 tys , jadąc przy stalej predkości 2.3 tyś nie przerzuca ale jeśli tylko troszkę delikatnie dam gazu już przelączy na gbenzyne.
i wtedy kontrolka po przelączeniu na benzyne szybko mruga na zielono i są sygnaly dzwiękowe jak się gaz skończy.
filtry zmienione ,wtryski oczyszczone, ciśnienie ( jadąc sprawdzilem podpinając laptopa jest ok,
natomiast program pokazuje bląd - BRAK NAPIĘCIA.
gazownik mówi że to reduktor,ale coś mi nie pasuje z tym brakiem napięcia.
co to może być?
stag 300+, skorpion mini, wtryski valteki. przebieg 16tyś. na gazie.
Może ktoś podpowie mi co to może być .
Pozdr.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
darian [Usunięty]
Wysłany: 2011-04-17, 08:58
sprawdziłeś połączenia wszystkich kostek? czujnik temperatury listwy (może być w wężu przed listwą) drugi w reduktorze, podłączenie instalacji do klem akumulatora?
nie znam wartości czujników jakie powinny być ale możesz sprawdzić czy w ogóle reagują
tadzio7
Auto: lanos full 1.6 SX
Imie: Tadeusz Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 169 Skąd: Sulejówek ok.W-wy
Wysłany: 2011-04-17, 12:35
Więc jak odłączę czujnik mapsensor to jest sygnał dzwiękowy taki jak brak gzu i zielona dioda mruga bardzo szybko - taki efekt jak przy jeżdzie.
czujnik w tem. w listwie i w reduktorze - przelaczy się na benzyne i dioda zielona mrygo powoli bez sygnałów dzwiekowych,
czyli odłączenie mapsensora i efekt jest jak przy jezdzie - dosłownie taki sam,
czyli wyglada na uszkodzony.
ale jak go sprawdzić?
[ Dodano: 2011-04-17, 14:54 ]
robilem test z lapkiem i;
błedy aktualene to ciśnienie gazu za niskie
błędy zarejestrowane - brak napięcia,
przy dodaniu gazu obr. okolo 4 -4.5 tys spada do 0.56bara i wtedy przelacza sie na benzyne.
a min. mam ustawione na 0.40 bara.
1 jak masz 16 tys km na LPG to pewnie masz gwarancje wiec sie udaj do zakładu gdzie był montowany.
2 zawsze mozesz zadzwonic na infolinie AC i zapytac.
3 reduktor nie wyrabia chociaz to jest scorpion. moze jest uszkodzony?
tadzio7
Auto: lanos full 1.6 SX
Imie: Tadeusz Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 169 Skąd: Sulejówek ok.W-wy
Wysłany: 2011-04-17, 19:49
z gwarancją jest lipa bo twierdzą że jest brudny reduktor a wyczyścić go to trzeda zestaw naprawczy
a w ich churtowni nie mają i odrazu proponują wymiana na nowy za 200zl.
bo przyczyną jest zabrudzenie reduktora . a czyśzczenie nie podlego gwarancji.
po 2 to nie mam pewności ze to reduktor, skąd w błędach jest brak napięcia.
podobno jak padnie mapsensor jest taki sam objaw.
tylko jak go sprawdzić?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Artur_jaw darewnoo thx za:
Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur Pomógł: 330 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 4552 Skąd: SBE
Wysłany: 2011-04-17, 19:56
skoro to reduktor w/g nich powiedz żeby ci go wyczyścili ale jeśli to nie pomoże to niech szukają dalej ty nie dasz za to złocisza
a jak nie będą chcieli powiedz że pojedziesz na ich koszt gdzieś indziej gdzie się na tym znają
pomogłem kliknij pomógł
tadzio7
Auto: lanos full 1.6 SX
Imie: Tadeusz Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 169 Skąd: Sulejówek ok.W-wy
Wysłany: 2011-04-17, 20:08
oni nawet nie chcą czyścić tylko wymienić na drugi a ja mam zapłaćić 200zł.
ale z tym kosztem tymi kosztami to dobry pomysł.
jutro zadwonie do nich ciekawe co powiedzą.
Artur_jaw darewnoo thx za:
Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur Pomógł: 330 razy Wiek: 42 Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 4552 Skąd: SBE
Wysłany: 2011-04-17, 20:29
po przejściach z gaziarzami wiem jedno (no może generalizuję i gdzieś są tacy którzy to przeskoczą) jak nie pokaże im błędu na kompie większość będzie po kolei wymieniać instalację z nadzieją że w końcu albo gwarancja ci się skończy albo zacznie działać właściwie.
(u mnie (MATIZ) był problem z przewodami pomiędzy wtryskami a emulatorem (inst 2 gen) i chcieli mi nawet wtryski paliwa wymieniać (60zł za używany mi zaproponowali) a okazało się że pęknięty kabel i w sumie sam dalem mu radę ) tak żeby wyjaśnić moje zdanie