Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Słów kilka:
Kupiony w 98' funkiel nówka z salonu, wersja S. Użytkowany do tej pory przez starszyzne, bezwypadkowy, bezawaryjny poza wymianą elementów eksploatacyjnych. Na dniach (04.2011) drugi raz wymieniony rozrząd wcześniej spartaczony, który okazał się być na granicy wystrzelenia popychaczy przez maske [130k Km]. Jakieś 2 lata temu przyhaczono Lanka na parkingu przecinając blache przedniego prawego błotnika/ drzwi przód/ drzwi tył, wiec zostały wymienione. Zderzaki przód/tył nowe, bo przedni był pękniety po trafieniu jakiegoś zwierza a obydwa wyblakły już. Reszta części 'oridżinal from Korea'.
Jeżeli o mnie chodzi to jestem zadowolony - szału nie ma, nie przyspiesza w 3 sek do setki i nie oferuje komfortu Maybacha, ale jest niezawodny.
Pojemność silnika
1.5 8v SOHC
Liczba koni
86KM
Rocznik
1998
Modyfikacje
Styling
-Grill z siatexem
-białe kierunki boczne
-tablica podświetlona LED'ami z zimnym białym światłem
-alufelgi R14 Exip
-białe LED'y w postojach przód
Tuning Mechaniczny
brak
Wnętrze
-podświetlenie zegarów białymi diodami SMD
-rurkowe LED'y SMD w podsufitce i bagażniku
-panel nawiewów podświetlany na biało
Car Audio
-radio Pioneer DEH-2320 UB
-2x Ground Zero 16.5cm 80W w miejsce seryjnych głośników z przodu
Podsumowanie: dotychczasowe zmiany od serii:
-podświetlenie wnętrza i bagażnika oraz kokpitu zmienione na białe i zielone diody LED SMD
-założone alufelgi R14 Exip z oponami Fulda Ecocontrol 185/60
-białe klosze kierunkowskazów bocznych
-tylna tablica podświetlona LED'ami 4xSMD
-zmiana seryjnego radia i głosników przód z 13cm na 16.5cm
-założony grill siatex
-amortyzatory przód/tył KYB Excel-G
-żarówy Philips X-Treme Power
-licznik z obrotomierzem
-ciemne wkłady lamp
-trzeci STOP
-koncówka wydechu ULTER
-drzwi i klapa bagażnika wyciszony matami dekarskimi (for now, will do)
Plany
Bliższe:
-podświetlenie drzwi
Dalsze:
-wyciszenie matami drzwi
-zmiana tapiecerki na boczkach
-podświetlenie schowka
-rozpórka przodu
-wzmacniacz
Zdjęcia
v1.0 i kolejne małe buildy...
v2.0, bo felga, mimo że taka a nie inna, robi swoje
v2.1 wylyftowana paszcza Lansona
v2.2 'Black gryll ediszyn'
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
muchamaciej Grupa Dolnośląska
Auto: DU Lanos "SE" - A15DMS
Imie: Maciej
Wiek: 31 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 930 Skąd: Wrocław/Kalisz
Wysłany: 2011-04-18, 21:26
Widze kolega nowy planów trochę jest ale wszystko do zrealizowania za w miarę przyzwoite pieniądzory gdzieś mi się ten lanos chyba rzucił niedawno w oczy bo mnie grill zainteresował tylko gdzie
Bujny Grupa Dolnośląska I'ma launch mah Lanoz!Yarr!
Grill jest do poprawki bo mocowanie jest takie średnio trwałe, musze plastikową ramke wewnętrzną przywrócić i w nią siatki montować. Kolega we Wrocku bywa to może gdzieś tam mignął
Release the Kraken!
muchamaciej Grupa Dolnośląska
Auto: DU Lanos "SE" - A15DMS
Imie: Maciej
Wiek: 31 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 930 Skąd: Wrocław/Kalisz
Wysłany: 2011-04-18, 21:36
gdzieś mi mignął ostatnio w piwnicy grill ale nie wiem czy nie połamany jak coś dam pw to Ci podaruje A co do bywania ... bywam to ja w Kaliszu we Wro jestem cały czas
Bujny Grupa Dolnośląska I'ma launch mah Lanoz!Yarr!
Moja ramka ma się dobrze więc jeszcze bede nad nią pracować w najbliższym czasie, ale dzieki
Skoro jesteś we Wro to może niedługo na jakimś spociku się ogarnie
Release the Kraken!
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
maximus_15 Grupa Mazowiecka
Auto: Były 2 lanosy jest VAG & fiat 126p 80rok
Imie: Kamil
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 2676 Skąd: radom
Wysłany: 2011-04-20, 12:37
musisz koniecznie zainwestować w zegary z obrotomierzem:)) i zegarek bo bez to jakaś bida:D czarne lampy bd??
Myślałem nad zegarami z obrotkiem, ale troszke szkoda mi przebiegu. Ale bardzo mnie kuszą jakbym znalazł.
Na zegarek cyfrowy poluje. Co do czarnych lamp to nie jestem przekonany przy moim kolorze, bardziej bym stawiał na dopolerowanie tych i pseudo 'clear looka'.
Aczkolwiek teraz brakuje kaski i czasu... na dniach zrobiłem kompletny rozrząd, do wymiany mam opony, amortyzatory, więc troche ciężko.
Narazie planuje grilla zrobić porządnie bo ten co jest to siatka przykręcona do ramki zewnętrznej i niezbyt dobrze się trzyma: musze wyciąć żeberka w czarnym plastiku i w niego wmontować siate. Ale narazie na to czasu nie mam, koło czerwca sie za to wezme.
Release the Kraken!
maximus_15 Grupa Mazowiecka
Auto: Były 2 lanosy jest VAG & fiat 126p 80rok
Imie: Kamil
Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 2676 Skąd: radom
Wysłany: 2011-04-20, 15:08
o przebieg sobie ustawisz:D ewentualnie przełożysz prędkościomierz ;]
I nadszedł ten szczęsliwy dzień. Aluski na miejscu i nowe gumy Na zdjęciach wyglądają nawet lepiej niz w rzeczywistości, niestety noszą 'ślady użytkowania'. Ale to niebo i ziemia w porównaniu do 'kołpakofelg'
Narazie taki 2 małe fotki, jak go wypucuje i alusy dopieszcze to zrobie fotki całości, naprade godnie się teraz prezentuje.
Dziekuje wszystkim za pomoc w doborze opon i felg a w szczególności Maverixowi za podrzucenie aukcji na której je kupiłem
Do tego wymieniłem dziś reszte podświetlenia konsoli i teraz wszystko świeci. Tylko LED'y SMD czekają jeszcze na montaż w licznik :mrgreen:
strus, 14 muchamaciej, przyjechałem gość wydawał się w porządku, pomógł mi oczyścić felgi pokazał gdzie są uszkodzone. Nie było na nich opon a to był punkt oponiarski w garażu i powiedział, że mu na jego maszynie nie wystartuje bez opony w ogóle. Nie wiem na ile to była prawda, tutaj we Wrocku gość puścił mi ją na wyważarce, nie wiem czy z oponą czy bez. Wyszły niewielki odchyły, wiec tragedii nie ma. 2 są niemal idealnie proste, na 2 trzeba było troszke nabić. Nie są w stanie idealnym, 2 które były widocznie na przodzie mają sporo zadrapań, ale niezbyt głębokich więc nie jest źle. Narazie, odpukać, wszystko jest w porządku. Tylko dekielki są poluzowane i musze znaleźć nowe.
Release the Kraken!
muchamaciej Grupa Dolnośląska
Auto: DU Lanos "SE" - A15DMS
Imie: Maciej
Wiek: 31 Dołączył: 06 Lip 2010 Posty: 930 Skąd: Wrocław/Kalisz
Wysłany: 2011-05-11, 14:36
No to nawet dobrze wszystko wyszło miło by było się jakoś ustawić na mieście chętnie bym obejrzał z bliska jaki jest tan stan i co z tymi dekielkami, może nie będzie potrzeby wymiany