Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Mawerix123, widzę, że przepływomierz masz w pionie. Nie ma z tym żadnych problemów przy użytkowaniu Słyszałem, że może być odwrócony "do góry nogami" ale nie zaleca się ułożenia pionowego.
Yoshi powiem Ci że większy problem miałem z tym żółtym "zwiernikiem" oktanów bo miałem na 91 ustawiony i szukałem dziury w całym..... od kilku dni się cieszę normalną pracą silnika i przepływka wydaje mi się OK w całym cyrku
a możesz zapodać fotkę , bo nadal nie wiem o jaką zworkę chodzi. Wiem, że tam sie coś przestawia z 91 na 95 ale gdzie to jest, jak się to robi, nigdy nie sprawdzałem...
MNoże u mnie tez jest źle
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Jak miałem podłączone na 91 oktanów to auto jechało ale jak mułek. Jak delikatnie dawałeś gazu to przyśpieszało w miarę ale jak pedał wcisnąłeś w podłogę to było tylko gorzej. Czyściłem przepustnicę, przepływkę, ustawiałem TPS i nic Aż przewałkowałem połowę książki Sam naprawiam Opla Vectrę, Calibrę i natknołem się na artykuł o tym przełączniku
jarecky Grupa Lubelska DU Lanos\Uaz 469
Auto: DU Lanos 1.6 16v \ Uaz 469
Wiek: 40 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 215 Skąd: LZ
Wysłany: 2011-04-26, 21:46
Maverix123 , nie wiem czy pisałem na forum Lanka, ale.... Fajny Lanek
Z tą zworką paliwową to wiem o co kaman, tylko mógłbyś mi rozwinąć skrót "TPS" ..Czyściłem ostatnio przepustnice i niby nic nie ustawiałem
Jak miałem podłączone na 91 oktanów to auto jechało ale jak mułek. Jak delikatnie dawałeś gazu to przyśpieszało w miarę ale jak pedał wcisnąłeś w podłogę to było tylko gorzej. Czyściłem przepustnicę, przepływkę, ustawiałem TPS i nic Aż przewałkowałem połowę książki Sam naprawiam Opla Vectrę, Calibrę i natknołem się na artykuł o tym przełączniku
Qrka nie kojarzę u siebi takowej kostki Pierwszy raz u ciebie ją widzę
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Auto: Lanos 2.0
Imie: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 7190 Skąd: Rejowiec Fabryczny
Wysłany: 2011-04-27, 09:14
Yoshi napisał/a:
Qrka nie kojarzę u siebi takowej kostki Pierwszy raz u ciebie ją widzę
ja u siebie widzialem to wczoraj po raz pierwszy, bo byla tak schowsana, ze z kanału dojrzałem dopiero...
tylko, ze u mnie to jest czarne, a nie żółte... i myslalem, ze to jakiś kabel zaślepiony
Cardi widziałem też brązowy. Na tym przełączniku powinno pisać po obu stronach liczbę oktanów 91 i 95 albo 95 i 98 ....
Na wtyczce gdzie wpina się przełącznik po jednej stronie jest uchwyt (na zrobionym przeze mnie zdjęciu nie widać) i w tą stronę należy wpiąć przełącznik z liczbą oktanów czyli u mnie 95 odwrócone w stronę zaczepu a 91 z tyłu.....
cardisoma Grupa Dolnośląska Lanos in progress
Auto: Lanos 2.0
Imie: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 7190 Skąd: Rejowiec Fabryczny
Wysłany: 2011-04-27, 14:24
Mawerix123, aż zaraz pójde sprawdzic... dobrze wiedzieć