Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
a ile Ci ubywa?? ja świeżo po rozwiązaniu takiego problemu
A puszcza biały dymek??
Jeżeli ubywa Ci bardzo mało, nie dymi na bialo to tylko jakaś nieszczelność:) posprawdzaj wtedy przewody od LPG
BORO [Usunięty]
Wysłany: 2011-04-28, 22:54
Pompa wody,termostat nieszczelny,trójnik od gazu,chłodnica,itd.
patryk Grupa Pomorska q2 will never die
Auto: lani srani : D
Imie: patryk Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 03 Sty 2008 Posty: 1286 Skąd: klikasz?
Wysłany: 2011-04-29, 12:17
im bardziej, ze tak powiem dam mu w piz.e to wiecej ubedzie, jak jade spokojnie to na milimetry..
gazu nie mam, termostat wymieniony z 4 miechy temu
zaden bialy dymek nie leci, oleju nie przybywa
"...we are going full speed ahead..but facing backwards the whole time..."
a zbiorniczek wyrównawczy - biały osad się pojawia?? sprawdź dobrze pompę wody.
SAYR
Auto: LANOS 1,5 16V SEDAN
Imie: Andrzej Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 326 Skąd: Władysławów
Wysłany: 2011-04-29, 18:41
Podobno jest na pompie wodnej otwór przez który wylatuje nadmiar lub jeśli jest za wysokie ciśnienie na pompie, u mnie jest taki otwór i tam znajduje sie zaschnięty płyn, podejrzewam ze od czasu do czasu wylatuje płyn. U mnie sa jeszcze nieszczelności na uszczelce pod głowicą ,a dokładnie w miejscu gdzie się znajduje cewka.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2011-04-29, 22:45
SAYR napisał/a:
Podobno jest na pompie wodnej otwór przez który wylatuje nadmiar lub jeśli jest za wysokie ciśnienie na pompie, u mnie jest taki otwór i tam znajduje sie zaschnięty płyn,
niestety się mylisz
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: lani srani : D
Imie: patryk Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 03 Sty 2008 Posty: 1286 Skąd: klikasz?
Wysłany: 2011-04-30, 12:08
no juz cholera nie wiem...
bialy osad sie nie pojawia, bialy dym nie leci, oleju nie przybywa
tylko tego plynu zaczyna ubywac szybciej niz wczesniej
i teraz jeszcze tak:
zadnego mleka nie mam ani na bagnecie, ani na korku od oleju
tylko troche mam zabrudzony filterek na odme
i teraz tak mozna jeszcze tak jezdzic? bo pare km bede mial do zrobienia...
[niestety zakladam juz, ze bede musial wymieniac upg...
"...we are going full speed ahead..but facing backwards the whole time..."
SAYR
Auto: LANOS 1,5 16V SEDAN
Imie: Andrzej Pomógł: 21 razy Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 326 Skąd: Władysławów
Wysłany: 2011-04-30, 20:21
RIPER napisał/a:
SAYR napisał/a:
Podobno jest na pompie wodnej otwór przez który wylatuje nadmiar lub jeśli jest za wysokie ciśnienie na pompie, u mnie jest taki otwór i tam znajduje sie zaschnięty płyn,
niestety się mylisz
To tylko ze słyszenia.
[ Dodano: 2011-04-30, 21:25 ]
maciejkao napisał/a:
W korpusie pompy cieczy otwór wykonany jest po to, by w razie uszkodzenia czy nieszczelności uszczelniacza wirnika pompy borygo nie poszło na łożysko pompy i go nie "wymyło" ze smaru. Gdy w tym otworze pojawiają się ślady cieczy chłodzącej - to jest oznaką, że uszczelniacz pompy zaczyna już "popuszczać" i pompa kwalifikuje się do wymiany.
Gdy miałem wymianę rozrządu, to też wymieniono mi pompę bo ciekała na uszczelniaczach , po wymianie pojawił mi się płyn z tego otworu. Jeśli to prawda co piszesz to mam od nowości walniętą pompę.