X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[lanos] skaczące obroty na luzie po wymianie silnika krokowe

Autor Wiadomość
adamkaminski
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-26, 15:58   [lanos] skaczące obroty na luzie po wymianie silnika krokowe

Lanos 1,6; 2000 r.
Dzień dobry, czy ktoś z Państwa mógłby mi pomóc określić, gdzie leży przyczyna skaczacych obrotów na luzie? wymieniłem silniczek krokowy, wszystko jest przeczyszcvzone, a co któryś raz, kiedy staje na luzie , np. na światłach, obroty dochodzą do 1600, ale następnym razem kiedy stanę mogą już wynosić tylko 900; te skoki wyglądają jak losowe ale jest ich coraz więcej.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Allen
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-26, 16:27   

Moze jest nie prawidlowo ustawiony trzpien silnika krokowego 28mm od podstawy. Albo zanieczyszczona przepustnica.
 
 
WildBoy
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-26, 17:50   

Cytat:
Moze jest nie prawidlowo ustawiony trzpien silnika krokowego 28mm od podstawy. Albo zanieczyszczona przepustnica.
Albo to co Allen pisze , albo trzeba zaprogramować obroty biegu jałowego .
 
 
adamkaminski
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-26, 17:59   

WildBoy napisał/a:
Cytat:
Moze jest nie prawidlowo ustawiony trzpien silnika krokowego 28mm od podstawy. Albo zanieczyszczona przepustnica.
Albo to co Allen pisze , albo trzeba zaprogramować obroty biegu jałowego .


Dziękuję. FAcet, który mi to wymieniał, przeczyścił wszystko i zrestartował silniczek. Najciekawsza w tym jest właśnie pewna losowość; podbija i trzyma raz, dwa razy pod rząd, a potem znów jest ok. Macie Państwo jeszcze jakieś pomysły?
Serdecznie będę wdzięczny za wszystkioe sugestie.
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-02-27, 10:09   

No jak sie zaczelo po wymianie silniczka krokowego to znaczy ze nie zostal ustawiony i to powinno byc sprawdzone w pierwszej kolejnosci :)



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt