X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[lanos] sciąga na prawo!!co jest grane??

Autor Wiadomość
pawlus

Auto: Lanos 1.5 16V LPG
Imie: Paweł
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-02-26, 18:26   [lanos] sciąga na prawo!!co jest grane??

Witam. Jestem tutaj nowym użytkownikiem, ale nie o to chodzie żebym sie przedstawiał. Mam taki problem z moim Daewoo Lanos 1.5 16V z LPG:nie wiem dlaczego w czasie jazdy ściąga mi samochód w prawą strone:/ przy nagłym hamowaniu jest ok, idzie prosto,na zakrętach nie wyrzuca, po prostu trzeba trzymać mocniej kierownice, nie był uderzony, po prostu od kilku miesięcy ma taką dolegliwość, a jedyne co zauważyłem to ze jak kierownica jest w "naturalnej" pozycji, czyli prosto, ona sie układa delikatnie skręcona w prawo:/, nie wiem czym jest to spowodowane, może coś ze wspomaganiem??pomocy, z góry dzięki
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
^Stasio^
Przyjaciel
..::NEXIA TEAM::..


Auto: NEXIA
Imie: Przemek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 3006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-02-26, 18:53   

mi tez ściąga na prawo pojechałem na zbieżność ustawił i nic potem wyszło że mam coś nie tak z felgami bo jak zamieniłem stronami to ściągało na lewo ;)



[Za duży obrazek w podpisie]
SWAP - NIESTETY NIEMA GO ANI W SPRAYU, ANI NIE DA SIĘ PRZYKLEIĆ NA TAŚMĘ DWUSTRONNĄ, NIE ŚWIECI NIESTETY TEŻ NA NIEBIESKO
 
 
 
Allen
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-26, 19:11   

moze byc: krzywa felga, mniejsza ilosc powietrza w tym kole, zberznosc nie taka jak powinna, zapiekl sie zacisk hamulcowy.
Zamien felgi jesli bedzie cie znosic na lewo teraz to felga do prostowania albo opona do dopompowania.
 
 
Prezes
mp79


Auto: posiadam
Imie: :niny
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 3546
Skąd: sprzed komputera
Wysłany: 2008-02-26, 19:16   

Ściąganie w prawo może być też skutkiem pochyłości dróg dwukierunkowych. Jak masz pochyłość w prawo (a tak najczęściej jest, bo woda musi spływać z jezdni) to może ściągać do prawej. Tak działa grawitacja. Poważnie. Przetestuj sobie to samo, jadąc bliżej lewej krawędzi jezdni. Miałem podobny problem i tak go właśnie rozwiązałem.
 
 
wionek
Masta


Auto: Mondeo 2,0 TDCi/Matiz 0,8/Eks Legia, Eks Lani
Imie: Sajmon
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 284
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2008-02-26, 20:19   

nie no bez przesady pochyłość drogi to 1-3 % to nie powód do ściągania, jeżeli ma krzywo kierownice to tylko zbieżność kół sprawdź jeszcze ciśnienie w oponach ewentualnie przełóż felgi z prawej na lewą tylko jeżeli masz kierunkowe opony to po teście przełóż spowrotem bo będą ci oponki huczały ale raczej to zbieżność.



Łosi mi katana my fellows ;)
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
WildBoy
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-27, 09:47   

Zamień prawe koło na zapasówke i zobacz jaki będzie efekt. Jak będzie dobrze to masz albo krzywą felge albo za mało powietrza w oponie albo już opone szlag trafił. Jak nadal będzie ściągac to albo zacisk trzyma albo zbierzność albo coś z układem wspomagania.

Jak już będziesz zamieniał koła i bedziesz miał całą tarcze i zacisk na wierzchu to zrób taki myk że odpal silnik wrzuć 1 powoli puść sprzęgło i wyjdź i przypatrz się czy coś ci nie ociera przy zacisku ( koło - to znaczy tarcza - będzie sie obracać powoli na półsprzęgle.Tak działą mechanizm różnicowy). I wtedy będziesz miał pewność czy to wina koła czy układu hamulcowego.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt