Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
spytaj sie goscia o rozstaw śrub i o średnice otworu centrującego. VW mają z reguły 4*100 tak jak lanos. Otwór centrujący powinien być 56,7 czy jakoś tak(co do otworu to nie jestem pewien. Ale jak na feldze bedzie za duzy to są pierscienie po 10 zl na allego i cos mozna dopasowac
Kat
Auto: Leganza 2.0 CDX Pomógł: 43 razy Wiek: 49 Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 972 Skąd: Bukowno
Wysłany: 2008-03-02, 19:13
Ważny jest też współczynnik odsadzenia tzw. ET. Niestety nie pamiętam ile wynosi w lanosie, ale felga nie może wystawać poza nadkole.
huta [Usunięty]
Wysłany: 2008-03-03, 21:02
seryjne koła mają et 49, najmiejsze jakie możesz wtawic do lanka to 35(im mniejsze et tym koła bardziej wystają)
Kat
Auto: Leganza 2.0 CDX Pomógł: 43 razy Wiek: 49 Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 972 Skąd: Bukowno
Wysłany: 2008-03-03, 21:50
No to już pamiętam. Miałem felgi ET - właśnie 35, oponki fajne: Barum 195/50/15. i musiałem utwardzać i podnosić tyłek, bo na każdym "huśnięciu" na drodze nadkole ocierało o opony, bo była równo z nadkolem. Ładnie auto wygląda, ale nie warto. Szkoda autka i opon. Dobierz współczynnik ET tak, żeby oponka spokojnie mieściła się w nadkolu.