X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira II] Remont silnik -co gdzie, jak, i czy jest sens. A

Autor Wiadomość
Adriano
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-08, 00:37   [Nubira II] Remont silnik -co gdzie, jak, i czy jest sens. A

Imię i Nazwisko pacjenta: C20SEX

Data urodzin: styczeń 2000

Aktualny przebieg: powyżej 240 tysięcy kilometrów

Główne skargi chorego:
- nieracjonalnie nadmierne spożycie oleju
- notoryczne gubienie ciśnienia po rozgrzaniu (miganie kontrolki ciśnienia oleju na jałowym biegu, po osiągnięciu temperatury pracy)
- ogólne zamulenie
- BARDZO wysokie spalanie w cyklu miejskim i zaskakująco niskie w cyklu pozamiejskim ( około 730 kilometrów na jednym baku )

Przebyte choroby:
- zerwanie paska rozrządu przy przebiegu około 100 tysięcy kilometrów

Wywiad środowiskowy:
- nigdy nie widział gazu
- pacjent wspomina o ciężkiej podeszwie nowych butów kierowcy
- serwisowany zawsze na czas

-----------------------------------

A teraz do rzeczy. Waham się nad sensem remontu silnika, czy zakupem nowego ( niekoniecznie R4, może V6 ). Zależnie od zasugerowanej przez Forumowiczów opcji będę miał szereg pytań.

Zakładając wariant remontu - Co należy na pewno wymienić, na co zwrócić uwagę, co wymienić przy okazji rozłożonego silnika, co poprawić, komu to zlecić (oczywiście ze względu na moje wygodnickie podejście do życia - najlepiej na obszarze województwa podlaskiego) .

Zakładając wariant wymiany na V6 - skąd wziąć silnik i komu zlecić przeszczep.

Zakładając wariant FABRYCZNIE nowego C20XE (bo jeśli już to tylko taki wchodzi w grę) - czy jest fizycznie możliwe dostanie czegoś takiego, czy to tylko marzenie ?

Koszty mają rolę drugoplanową (oczywiście w granicach rozsądku)

---------------------- > To tak na początek :)
Ostatnio zmieniony przez Adriano 2011-06-13, 17:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel Insignia B , BMW R1100RT
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2011-05-08, 06:39   

Adriano napisał/a:
Zakładając wariant FABRYCZNIE nowego C20XE (bo jeśli już to tylko taki wchodzi w grę) - czy jest fizycznie możliwe dostanie czegoś takiego, czy to tylko marzenie ?


przewyższy wartość nubiry 2 X



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
tutek
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-08, 11:18   

Yoshi napisał/a:
przewyższy wartość nubiry 2 X


koszty mają rolę drugoplanowa :P
 
 
Adriano
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-08, 12:13   

turuś napisał/a:


koszty mają rolę drugoplanowa :P [/quote]

Oczywiście w granicach rozsądku :cfaniaczek:

Zastanawiam się po prostu w którą stronę iść. Ale najprościej i najpewniej (cena/jakość) będzie chyba pójście w stronę remontu i dostrojenia wydajności tej jednostki, którą mam pod maską teraz.
 
 
gazniczek

Auto: Nubira I 2.0 LPG
Pomógł: 84 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 2479
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-05-08, 12:30   

Tylko, że po remoncie drugiego szlifu już mu nie zrobisz:) Tak potężny remont zapewne zamknie się kwotą 3 tysi i nadal nie będzie to nówka. Sugerowane koszta nowego motoru znaczne, ale jak dużo jeździsz może warto je ponieść? Założywszy, że po remoncie zrobisz 250 tysi to nówka wytrzyma z 460 000 km.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Prezes
mp79


Auto: posiadam
Imie: :niny
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 3550
Skąd: z Piątnicy, bo skąd
Wysłany: 2011-05-08, 12:59   

To, ile km zrobisz na danym silniku, niestety, zawsze jest m.in. kwestią przypadku. Zwłaszcza, jeśli chodzi o rozrząd.
Ja między ostatnimi wymianami rozrządu "klepnąłem" 90 tys. km, nieraz odpalałem "na pych" i pasek nie strzelił. A wymieniłem tylko dlatego, że pompa wody zaczęła zgrzytać :D
 
 
Adriano
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-08, 23:54   

Czy V6 3 litrowa zmieści się pod maską, czy muszę się ograniczyć do 2,5 ? W Białymstoku jest ktoś kto rzetelnie podjąłby się swapa ?
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2011-05-08, 23:57   

http://daewooforum.pl/vie...t=20692&start=0 czytaj czytaj czytaj...



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Adriano
[Usunięty]

Wysłany: 2011-05-09, 08:29   

Kolejne pytanie odnośnie remontu dwu litrowych silników. Szukałem w internecie jakiejś strony gdzie można kupić części zamienne, ale nie znalazłem nic ciekawego. Macie jakieś adresy internetowe, które można polecić ?

RIPER napisał/a:
http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=20692&start=0 czytaj czytaj czytaj...


Dzięki, już sobie przeczytałem.
 
 
Prezes
mp79


Auto: posiadam
Imie: :niny
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 3550
Skąd: z Piątnicy, bo skąd
Wysłany: 2011-05-11, 18:53   

Dzisiaj dwukrotnie widziałem tę padlinę na ul. Wasilkowskiej. Chyba nie jest z nią aż tak źle, skoro jeszcze się turla i nie tamuje ruchu. :)
 
 
Adriano
[Usunięty]

Wysłany: 2011-06-13, 16:30   

Udało mi się namierzyć fabrycznie nowy silnik. Ma niestety kilka wad.
1) Jest to sam dół
2) Jest to dół od silnika ośmio zaworowego

Niestety nie jestem w stanie znaleźć całego nowego 16V, lub choćby samej głowicy od szesnastki.

Cytat:
Chyba nie jest z nią aż tak źle, skoro jeszcze się turla i nie tamuje ruchu.


Już się nie turla.

Czy drodzy użytkownicy znacie jakieś źródła gdzie można zakupić nowe fabrycznie głowice ? I czy dół od 8v będzie pasować do głowicy 16V ?
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt