Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
matuch
Auto: Daewoo Nubira I 1,6 16v kombi lpg
Imie: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 38 Skąd: Rawicz
Wysłany: 2011-05-11, 07:46 [Nubira I] Gaśnie przy 4000 tys obrotów
Witam otóz mam problem podczas gdy samochód osiągnie 4 tys obrotów gaśnie tak jakby odcinał zapłon, a przy około 3900 obrotów zaczyna szarpać i chwile pózniej juz gasnie. Dodam ze CHECK zapala sie tylko po przekreceniu kluczyka w stacyjce natomiast podczas jazdy nie zaswiecił sie ani razu. Dodam ze okolo dwa miesiace temu była planowana głowica wymienione wszystkie uszczelki , pierscienie na tłokach, swiece ,kable zapłonowe, rozrzad, napinacz paska wielorowkowego, chłodnica i termostat, wszystkie płyny oleje, samochód mało co jezdzi bo koncze dobrowadzac go do bardzo dobrego stanu i własnie chciałem go troszke sprawdzic ale własnie zgasł mi podczas jazdy czy moze to byc wina której z wymienianych czesci. Podczas gdy samochód przełaczy sie na gaz równiez faluja mi obroty na biegu jałowym natomiast po rozgrzaniu silnika jest ok- tutaj wiem ze wystarczy wyczyscic krokowca oraz przepustnice i za to sie bede zabierał ale co z tymi 4 tys obrotów Prosze o pomoc
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1138 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
matuch
Auto: Daewoo Nubira I 1,6 16v kombi lpg
Imie: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 38 Skąd: Rawicz
Wysłany: 2011-05-11, 15:29
a wiec pokazało 12 czyli
12 Czujnik położenia wału korbowego CPS Brak sygnału z czujnika CPS przy włączonym zapłonie (silnik nie pracuje)
a jak wyglada wymiana i jakie sa koszta
a pzry okazji szyszczenie przepustnicy okazalo sie ze Ten gruby waż co idzie od filtra powietrza do przepustnicy byl od spodu bardzo mocno pekniety
Chciałem koledze podziekowac dzieki Tobie wiem ze mam do wymiana czujnik polozenia walu dzieki
A gdzie znajduje sie ten czujnik polozenia walu chcialbym zobaczyc bo moze wystarczy zaizolwac kable milo by bylo gdyby ktos dal jakies foto
matuch
Auto: Daewoo Nubira I 1,6 16v kombi lpg
Imie: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 38 Skąd: Rawicz
Wysłany: 2011-05-28, 21:52
ale podobno blad numer 12 zawsze sie wyswietla wiec jak moge sprawdzic czy padl mi czujnik walu
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1138 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2011-05-28, 22:14
to prawda 12 jest standardem, natomiast już paru osobom jak padł ten czujnik to błędu nie było a odcięcie pojawiało się pomiędzy 3500 a 4500 rpm, oczywiście nie dam głowy za to że to czujnik padł, trzeba sprawdzić z kanału też stan wtyczki tego czujnika, czy nie ma śniedzi itp, a najprościej znaleźć kogoś kto użyczy Ci owego czujnika na chwilę
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
matuch
Auto: Daewoo Nubira I 1,6 16v kombi lpg
Imie: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 38 Skąd: Rawicz
Wysłany: 2011-05-28, 22:18
a gdzie znajduje sie ten czujnik
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1138 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2011-05-28, 22:20
niestety nie mam dobrej fotki ale musisz się wpakować na kanał i patrząc od tyłu silnika po stronie rozrządu przy dolnym kole pasowym jest czujnik położenia wału wkręcony jedną śrubką imbusową do podstawy
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw