Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
W serii miejsca pod maską od groma, a tu ładnie to wszystko upchane, pokrywa fajna.
Yoshi, ja w tym miesiącu do swojej będę ogarniał rozpórkę tylko muszę podjechać na pobranie wymiarów.
Jak poprowadziłeś dolot?
W seryjną dziurę? kombinowałeś jakiś dodatkowy nawiew?
Był taki zamiar ale nie wyrobiłem się
Dolot poszedł w seryjną dziurę, wywaliłem tą gumkę oraz pod szlifowałem troszkę przepływomierz żeby troszkę wlazł w otwór potem kolanko 120 stopni, kawałek rurki i stożek.
wid3l3c napisał/a:
I pytanko, te pajęczyny przy akumulatorze nie grzeją Ci się klemy?
Musisz popracować nad zmianami biegów.
Ciut za wcześnie...
Przejedź się choć raz i zobacz kiedy łapiesz odcinkę choć na trzech pierwszych biegach.
Ten się czepił tych zmian biegów Odcięcie na 1 jest przy ok. 65 km/h na 2 przy ok. 95 km/h na 3 już nie pamiętam ale chyb140-150 km/h. Tutaj jeszcze jeden filmik z trochę późniejszą zmianą
Chciałem jeszcze dodać że wszystkie testy odbywały się na paliwie LPG
Daewoo Nubira 2.5 V6 CDX kombi 1998r.
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22328 Skąd: WT