Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2011-05-27, 17:57 [Lanos] Cewka, świece, kable, szarpanie, brak mocy...masakra
Witam serdecznie to mój pierwszy temat więc zacznę od początku.
Mianowicie jakiś czas temu:
Auto (1.5 16v rok 99) strzeliło coś zaśmierdziało spalenizną i straciło moc zaczęło się telepać jak kaszlak no więc do mechanika, po przyjeździe diagnoza świece i kable więc zostawiłem auto do naprawy po 2 godzinach telefon od mech. kable i świece ok to cewka na bank (ale kable i świece też do wymiany przy najbliższej okazji) no to sklep zamiennik 160 oryginał ponad 300pln no to na szrot (brak funduszy) cewka 80pln wymiana , auto odebrane przejechałem z 3km w celu sprawdzenia i ok. Dziś strzała z rodziną do oszołoma (12km) w jedną stronę ok, a z powrotem bach strzał strata mocy choć nie zawsze jak by czasem łapał. Zamówiłem nowe kable packard oraz świece NGK V-line
Dodam:
nie równa praca na postoju
czasem idzie jak burza czasem jak kaszel
objawy na gazie i na benzynie
strzela czasem
Może ktoś coś doradzi bo masakra jakaś nie da się tak jeździć a mechanik., a mechanik to nie za bardzo chyba ma pojęcie co to może być.
Proszę o poradę
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
jurkrzy Co ja tam wiem...
Auto: lanos 1,6 16V SX 1999r sedan Pomógł: 107 razy Dołączył: 22 Lip 2010 Posty: 933 Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-05-27, 18:14
Packada kable mówisz (a ja myślałem że są nie do zdobycia - chyba że tylko udają Packarda) lepiej może kup Boscha kable - przynajmniej jesteś pewien co kupujesz (w sensie że to oryginał) , posprawdzaj czy od tego strzału nie masz uszkodzonego dolotu powietrza , czy wszystkie wężyki sa na swoim miejscu (czy żaden się nie z sunął) , zaślepki na kolektorze ,
Jak dawno wymieniałeś temu świece i kable no itę cewkę????? przebieg
Poszukuję wiązki do 2 x AirBag
Mój temat LPG: http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=42716
Zrób coś dla innych..... Napisz co konkretnie ci pomogło.... (czyli jak naprawiłeś auto)
Przebieg auta 151000 cewka wymieniona 26.05.11 zaraz po w/w awarii (auto chodziło na dwóch cylindrach). Auto mam pół roku tak więc świec i kabli nie wymieniałem a poprzedni właściciel nie pamięta.
silentmusicman
Auto: Daewoo Lanos 1.6 SX Sedan Pomógł: 16 razy Dołączył: 17 Paź 2009 Posty: 124 Skąd: Rybnik (SR)
Wysłany: 2011-05-29, 00:25
Witam
A jak tam z filtrami??
Jaka benzyne tankujesz??
Ja "zostalem tyczec" wlasnie w taki sam sposob jak Ty przez benzyne...
Przeczyscilbym jeszcze dokladnie cala przepustnice..wraz z IACV i TPS... No i oczywiscie ponowne programowanie obrotow...
Ja "zostalem tyczec" wlasnie w taki sam sposob jak Ty przez benzyne...
Przeczyscilbym jeszcze dokladnie cala przepustnice..wraz z IACV i TPS... No i oczywiscie ponowne programowanie obrotow...
Pozdrawiam
Wszystkie filtry: benzyna, gaz, olej,powietrze, sam olej wymienione zaraz po zakupie.
Tankowanie wyłącznie na stacji bp benzyna 95 oraz lpg. Jutro lub we wtorek powinny być nowe kable do tego czasu postaram się przejrzeć elementy o których piszecie. odezwę się jeszcze.
ROZWIĄZANIE PROBLEMU:
Po wymianie cewki (ze szrotu) kabli, oraz świec oraz przejrzeniu instalacji elektrycznej samochód jeździł tylko na benzynie na gazie strzelał. Okazało się iż cewka zakupiona na szrocie to zamiennik, po zakupie cewki używanej ale oryginalnej oznaczenie "GM" też ze szrotu (jazda próbna przed zakupem) i wszystko wróciło do normy.
WNIOSEK:
Lepiej kupić używany oryginał niż nowy zamiennik (jeżeli chodzi o układ zapłonowy)
Pozdrawiam i dziękuję wszystkim którzy brali udział w moim temacie.