Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2008-03-03, 20:52 [Lanos] Obroty na zimnym silniku
Panowie ( i panie ) mam pytanko:
Na zimnym silniku Lanek lepiej sie wkręca na obroty , ma lepszego kopa
Jak już się rozgrzeje ( do normalnej temperatury pracy ) , to robi się bardziej mułowaty
To jest normalne
Zaznaczam że mówimy o PB.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 99 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-03-03, 20:57
zimne powietrze zawiera wiecej czastek O2 niz cieple,dlatego np sa takie urzadzenia jak intercooler,ale jezeli to wyczuwasz tzn ze masz cos z powietrzem,moze czas wymienic filtr powietrza?powinien byc bialy,ale jak jest niebieskawy to jest full ,nie mowiac juz o szarym,pamietac tez nalezy,ze na zimnym silniku sonda lambda jeszcze nie steruje jego praca,dopiero jak ona osiagnie swoja temp robocza to zaczyna prawidłowo podawac sygnał do kompa-warto podlaczyc czasem lanka pod diagnostyke,chociaz raz na 30 tys km
WildBoy [Usunięty]
Wysłany: 2008-03-03, 21:18
łosiek napisał/a:
moze czas wymienic filtr powietrza
Mam biały, wymieniałem jakieś 4tyś. km temu więc jest w naprawdę dobrym stanie.
Cytat:
warto podlaczyc czasem lanka pod diagnostyke,chociaz raz na 30 tys km
Znaczy tak dla sprawdzenia czy wszystko gar ( profilaktycznie )?
Nie dawno sprawdzałem sobie sondę domowym sposobem ( miernikiem ) no i generalnie miała napiecie w normie, ale nic nie jest wieczne.
Kurde za dużo wydatków
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 99 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-03-03, 21:24
samochod to skarbona co nie?u mnie w corsie tez niby sonda ok,ale po diagnozie wyszlo ,ze napiecie spadalo do nieprawidlowej wartosci,ale bylo,nie znikalo,po wymiane sondy spoko,a sonda nie musi byc du,moze byc uniwersalna-jezeli mechanik wie jak podlaczyc kabelki,no i jeszcze lanek ma sterowanie kolektorem VGIS -chyba tak to sie nazywa-moze sie zdarzyc ze przycinaja sie regulatory dlugosci kanalow w kolektorze-zewrzyj zworki w diagnostyce,moze cos pokaze na kodach
WildBoy [Usunięty]
Wysłany: 2008-03-03, 21:28
łosiek napisał/a:
zewrzyj zworki w diagnostyce,moze cos pokaze na kodach
Nawet jesli mi się nie świeci Check Od września mam Lanka i tylko raz mi się kiedyś w trasie check zaświecił ale zaraz sam zgasł .
no to u mnie jest podobnie!uwazam ze to zasluga automatycznego ssania!zauwaz ze jak zimny to wcale nie musisz dodawac gazu i rusza bystro i nie tylko na 1wszym biegu!
WildBoy [Usunięty]
Wysłany: 2008-03-04, 11:01
patol napisał/a:
uwazam ze to zasluga automatycznego ssania
No jest to po części zasługa ssania, ale myślę że jak sie rozgrzeje i ssanie sie wyłącza to i tak nie powinno go tak zamulać
Sprubuje zczytać kody usterek ( chociaż check mi się nie świeci ).
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 99 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-03-04, 22:58
check sie swieci jezeli dana usterka wisi caly czas,u ojca tez nie swiecilo,a na kompie wyszlo ze czujnikprzepustnicy zle widzi (nieprawidlowo bo czujnik byl zasyfiony gazem),ale widzial ze nie jest zepsuty,jedynie zaklamywał informacje o uchyleniu jej-u ciebie tez tak moze byc,ze jest cos co jest przeklamane ale komp widzi ze sprawne (ale nie wpelni)
dagatoja [Usunięty]
Wysłany: 2008-03-05, 12:21
ja w maluchu sama ssanie włączałam i wyłączałam ;D ale lanos to czarna magia
łosiek
Auto: teraz bravo 2 Pomógł: 39 razy Wiek: 99 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 932 Skąd: wejherowo
Wysłany: 2008-03-05, 12:32
tutaj jest wtrysk,komputer reguluje tak aby było optymalnie dla silnika ,a dane zbiera z czujników,jeżeli cos nie gra z czujnikami to może wtedy sterować błędnie