Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Ostatnio zmieniony przez Bourne 2006-09-11, 18:03, w całości zmieniany 2 razy
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Administrator Administrator
Dołączył: 28 Lip 2006 Posty: 3843
Wysłany: 2006-08-28, 18:09
Calkiem fajne :d
Mi sie podoba troche podobne do Atry ;]
PS .
Dobry temat podwieszam
YeLonkoskY Przyjaciel
Auto: Espero 1.8 i 2.0 CD /. Musso 2.9 HI-DLX
Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 191 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-08-28, 18:25
Jak dla mnie to podlatuje z tyły Alfą 147 ale fajne auto:) Mogliby jeszcze reaktywować VW Corrado o ile to nie bliźniacy bo szczerze mowiąc nie wiem
Pepiś
Auto: Rower :)
Imie: Piotrek
Wiek: 36 Dołączył: 08 Sie 2006 Posty: 3194 Skąd: SK / TJE / TOP / NO
Wysłany: 2006-08-29, 15:12
ponoc Vw ma inne logo :eh:
Jeśli cuś wam pomogłem to zatwierdź : POMÓGŁ
Olcha [Usunięty]
Wysłany: 2006-08-29, 16:01
ticofan napisał/a:
ponoc Vw ma inne logo :eh:
Ma takie jak na tylnej klapie i kierownicy tego concepta :-)
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Pepiś
Auto: Rower :)
Imie: Piotrek
Wiek: 36 Dołączył: 08 Sie 2006 Posty: 3194 Skąd: SK / TJE / TOP / NO
Wysłany: 2006-08-30, 11:29
Olcha, ale w interii pokazywali inne ze w nowszych modelach polo i golfach bedzie inne .... no pozostalo tylko czekac na takie zmiany
Jeśli cuś wam pomogłem to zatwierdź : POMÓGŁ
Olcha [Usunięty]
Wysłany: 2006-08-30, 11:40
ticofan napisał/a:
Olcha, ale w interii pokazywali inne ze w nowszych modelach polo i golfach bedzie inne .... no pozostalo tylko czekac na takie zmiany
A to nie słyszałem o nowym logo :-)
Bourne [Usunięty]
Wysłany: 2006-08-30, 13:22
Audi zaprezentowało najmocniejszą odmianę modelu A3, tradycyjnie noszącą nazwę S3. Samochód ten napędzany jest na cztery koła przed doładowany silnik benzynowy o mocy 265 KM.
Sercem audi S3 jest dwulitrowa jednostka o bezpośrednim wtrysku paliwa, która dzięki turbosprężarce uzyskuje moc 265 KM przy 6000 obr/min. Warto zwrócić uwagę również na elastyczność - już przy 2500 obr/min moment obrotowy wynosi 350 Nm.
W efekcie S3 przyspiesza do 100 km/h w 5.7 s, a prędkość maksymalna została ograniczona do 250 km/h. To wszystko przy średnim zużyciu paliwa - przynajmniej teoretycznym - na poziomie 9.1 l/100 km.
W porównaniu do A3 jednostka napędowa przeszła wiele zmian. Zastosowano nową turbosprężarkę z większą turbiną i wirnikiem kompresora, która generuje ciśnienie doładowania na poziomie 1.2 bar. Większy jest także intercooler, dzięki czemu powietrze doładowujące ma niższą temperaturę, a więc zawiera więcej tlenu.
Zmieniono tłoki i zawory na bardziej wytrzymałe, a sam blok silnika jest bardziej sztywny dzięki zastosowaniu specjalnego stopu.
Chociaż potężna, jednostka napędowa jest stosunkowo lekka (waży tylko 152 kg, co wpływa pozytywnie na rozkład mas) i kompaktowa, dzięki czemu można ją było zamontować poprzecznie.
Silnik współpracuje z manualną, sześciobiegową skrzynią biegów o krótkich przełożeniach i skróconym skoku drążka, dzięki czemu zmiana jest szybka i precyzyjna. Napęd trafia na wszystkie koła za pośrednictwem sprzęgła wielopłytkowego, które ze względu na lepszy rozkład mas, zlokalizowano przy tylnej osi.
W ślad za sportowym układem napędowym musiały iść pozostałe elementy. S3 porusza się na dużych, 18-calowych kołach. Zawieszenie jest sztywne, 25 mm niższe niż w A3 i ma krótki skok, a układ kierowniczy bardzo bezpośrednie przełożenie. Kierownicę wyposażono w elektromechaniczne wspomaganie.
S3 od "zwykłego" A3 wyróżniają także pewne detale stylistyczne. Zastosowano inne zderzaki, nakładki na progi i tylny spojler.
Wewnątrz odnajdziemy kubełkowe fotele, skórzaną kierownicę i aluminiowe pedały, lewarek oraz otwory wentylacyjne.
Źródło informacji: INTERIA.PL
Olcha [Usunięty]
Wysłany: 2006-08-30, 13:36
Ta S3 jest fajna. Moc 265 KM chyba będzie robic swoje. :-)
Tylko ciekawe ile będzie kosztowac..
Administrator Administrator
Dołączył: 28 Lip 2006 Posty: 3843
Wysłany: 2006-08-30, 13:41
Fajne ta nowa s3 , Podoba mis ie tylko taka gdzies podobna do Astry .
No i ten silniczek :mrgreen:
Bourne [Usunięty]
Wysłany: 2006-08-30, 13:50
Mi też te S3 się podoba
PS Danon ale nabiłeś postów 666
Astaroth [Usunięty]
Wysłany: 2006-09-01, 23:15
Audi bardzo fajne auto, nie pogniewałabym się gdybym je dostała. Jedyny kłopot by był z ruszaniem, spaliłabym opony w miejscu - za duża moc dla spanikowanej kobiety na drodze (zwłaszcza w mieście). :-D
Administrator Administrator
Dołączył: 28 Lip 2006 Posty: 3843
Wysłany: 2006-09-16, 10:34
Na salonie paryskim Honda zaprezentuje wersję produkcyjną swojego tzw. "hot-hatcha", czyli civica type-r.
Zacznijmy od silnika bo ten właśnie podzespół w tego typu samochodzie jest najważniejszy. Nowy type-r napędzany jest tą samą jednostką co poprzednia generacja topowego civica. Jest to dwulitrowy wolnossący silnik benzynowy o zmiennych fazach rozrządu (VTEC).
Silnik został oczywiście nieco udoskonalony. Dysponuje teraz mocą 201 KM przy 8000 obr/min (poprzednio 200 KM przy 7400 obr/min), zmodyfikowano także układ mechanizmu zmian rozrządu. Teraz jednostka dysponuje wyższym momentem w zakresie 5200-8000 tys. obr/min. Niewielki wzrost masy pojazdu skompensowano stosując krótsze przełożenia skrzyni biegów.
W efekcie civic type-R przyspiesza do 100 km/h w 6.6 s oraz może osiągnąć prędkość maksymalną 235 km/h.
O właściwości jezdne dba poprawione zawieszenie. Zmieniono amortyzatory na sztywniejsze i sprężyny na krótsze. Nadwozie samochodu powędrowało o 15 mm w dół. Pojazd otrzymał 18-calowe felgi z oponami 225/40.
Całość uzupełniły delikatne zmiany stylistyczne (inne zderzaki, dodatkowe spojlery), jeszcze bardziej wizualnie zbliżające nadwozie do ziemi.
Wnętrze pojazdu utrzymano w sportowym stylu, a wrażenie ekskluzywności ma sprawiać umieszczona koło lewarka plakietka z numerem seryjnym samochodu.
Civic type-r, podobnie jak trzydrzwiowy type-s i wersja pięciodrzwiowa, będzie produkowany w angielskiej fabryce Hondy w Swindon. Pierwsze egzemplarze trafią do klientów w marcu przyszłego roku.
Mialem okazje przejechac sie hondzia civic w wyposazeniu full opcja 1.8 Executive i-VTEC + i-SHIFT czyli zmienianie biegow za pomoca lopateczek za kierownica, bradzo fajny bajer ;] ale najwieksze wrazenie zrobil na mnie panoramiczny dach jakby taki w mieciu byl...
<<<< Power is nothing without control >>>>
Bourne [Usunięty]
Wysłany: 2006-09-16, 14:34
Ten Civic jest super Wyprzedza wszystkich konkurentów