X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

Nowości na rynku motoryzacyjnym

Autor Wiadomość
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2006-08-28, 19:06   Nowości na rynku motoryzacyjnym

VW SCIROCCO








[ Dodano: 2006-08-28, 19:07 ]
Co sądzicie o tym cacku


http://www.autokrata.pl/ogien/178/volkswagen_iroc/
Ostatnio zmieniony przez Bourne 2006-09-11, 19:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Danon
Administrator

Auto: stare...
Imie: Damian
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 3827
Skąd: TBU
Wysłany: 2006-08-28, 19:09   

Calkiem fajne :d
Mi sie podoba :D troche podobne do Atry ;]





PS .
Dobry temat podwieszam :)
 
 
YeLonkoskY
Przyjaciel


Auto: Espero 1.8 i 2.0 CD /. Musso 2.9 HI-DLX
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 191
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-08-28, 19:25   

Jak dla mnie to podlatuje z tyły Alfą 147 ale fajne auto:) Mogliby jeszcze reaktywować VW Corrado o ile to nie bliźniacy bo szczerze mowiąc nie wiem :)




 
 
 
Pepiś

Auto: Rower :)
Imie: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 3194
Skąd: SK / TJE / TOP / NO
Wysłany: 2006-08-29, 16:12   

ponoc Vw ma inne logo :eh:



Jeśli cuś wam pomogłem to zatwierdź : POMÓGŁ :piwo:
 
 
 
Olcha
[Usunięty]

Wysłany: 2006-08-29, 17:01   

ticofan napisał/a:
ponoc Vw ma inne logo :eh:

Ma takie jak na tylnej klapie i kierownicy tego concepta :-)
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Pepiś

Auto: Rower :)
Imie: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 3194
Skąd: SK / TJE / TOP / NO
Wysłany: 2006-08-30, 12:29   

Olcha, ale w interii pokazywali inne ze w nowszych modelach polo i golfach bedzie inne .... no pozostalo tylko czekac na takie zmiany



Jeśli cuś wam pomogłem to zatwierdź : POMÓGŁ :piwo:
 
 
 
Olcha
[Usunięty]

Wysłany: 2006-08-30, 12:40   

ticofan napisał/a:
Olcha, ale w interii pokazywali inne ze w nowszych modelach polo i golfach bedzie inne .... no pozostalo tylko czekac na takie zmiany

A to nie słyszałem o nowym logo :-)
 
 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2006-08-30, 14:22   



Audi zaprezentowało najmocniejszą odmianę modelu A3, tradycyjnie noszącą nazwę S3. Samochód ten napędzany jest na cztery koła przed doładowany silnik benzynowy o mocy 265 KM.

Sercem audi S3 jest dwulitrowa jednostka o bezpośrednim wtrysku paliwa, która dzięki turbosprężarce uzyskuje moc 265 KM przy 6000 obr/min. Warto zwrócić uwagę również na elastyczność - już przy 2500 obr/min moment obrotowy wynosi 350 Nm.

W efekcie S3 przyspiesza do 100 km/h w 5.7 s, a prędkość maksymalna została ograniczona do 250 km/h. To wszystko przy średnim zużyciu paliwa - przynajmniej teoretycznym - na poziomie 9.1 l/100 km.

W porównaniu do A3 jednostka napędowa przeszła wiele zmian. Zastosowano nową turbosprężarkę z większą turbiną i wirnikiem kompresora, która generuje ciśnienie doładowania na poziomie 1.2 bar. Większy jest także intercooler, dzięki czemu powietrze doładowujące ma niższą temperaturę, a więc zawiera więcej tlenu.

Zmieniono tłoki i zawory na bardziej wytrzymałe, a sam blok silnika jest bardziej sztywny dzięki zastosowaniu specjalnego stopu.

Chociaż potężna, jednostka napędowa jest stosunkowo lekka (waży tylko 152 kg, co wpływa pozytywnie na rozkład mas) i kompaktowa, dzięki czemu można ją było zamontować poprzecznie.

Silnik współpracuje z manualną, sześciobiegową skrzynią biegów o krótkich przełożeniach i skróconym skoku drążka, dzięki czemu zmiana jest szybka i precyzyjna. Napęd trafia na wszystkie koła za pośrednictwem sprzęgła wielopłytkowego, które ze względu na lepszy rozkład mas, zlokalizowano przy tylnej osi.

W ślad za sportowym układem napędowym musiały iść pozostałe elementy. S3 porusza się na dużych, 18-calowych kołach. Zawieszenie jest sztywne, 25 mm niższe niż w A3 i ma krótki skok, a układ kierowniczy bardzo bezpośrednie przełożenie. Kierownicę wyposażono w elektromechaniczne wspomaganie.

S3 od "zwykłego" A3 wyróżniają także pewne detale stylistyczne. Zastosowano inne zderzaki, nakładki na progi i tylny spojler.

Wewnątrz odnajdziemy kubełkowe fotele, skórzaną kierownicę i aluminiowe pedały, lewarek oraz otwory wentylacyjne.

Źródło informacji: INTERIA.PL
 
 
Olcha
[Usunięty]

Wysłany: 2006-08-30, 14:36   

Ta S3 jest fajna. Moc 265 KM chyba będzie robic swoje. :-)
Tylko ciekawe ile będzie kosztowac..
 
 
Danon
Administrator

Auto: stare...
Imie: Damian
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 3827
Skąd: TBU
Wysłany: 2006-08-30, 14:41   

Fajne ta nowa s3 , Podoba mis ie tylko taka gdzies podobna do Astry .
No i ten silniczek :mrgreen:
 
 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2006-08-30, 14:50   

Mi też te S3 się podoba

PS Danon ale nabiłeś postów 666
 
 
Astaroth
[Usunięty]

Wysłany: 2006-09-02, 00:15   

Audi bardzo fajne auto, nie pogniewałabym się gdybym je dostała. Jedyny kłopot by był z ruszaniem, spaliłabym opony w miejscu - za duża moc dla spanikowanej kobiety na drodze (zwłaszcza w mieście). :-D
 
 
Danon
Administrator

Auto: stare...
Imie: Damian
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 3827
Skąd: TBU
Wysłany: 2006-09-16, 11:34   




Na salonie paryskim Honda zaprezentuje wersję produkcyjną swojego tzw. "hot-hatcha", czyli civica type-r.
Zacznijmy od silnika bo ten właśnie podzespół w tego typu samochodzie jest najważniejszy. Nowy type-r napędzany jest tą samą jednostką co poprzednia generacja topowego civica. Jest to dwulitrowy wolnossący silnik benzynowy o zmiennych fazach rozrządu (VTEC).
Silnik został oczywiście nieco udoskonalony. Dysponuje teraz mocą 201 KM przy 8000 obr/min (poprzednio 200 KM przy 7400 obr/min), zmodyfikowano także układ mechanizmu zmian rozrządu. Teraz jednostka dysponuje wyższym momentem w zakresie 5200-8000 tys. obr/min. Niewielki wzrost masy pojazdu skompensowano stosując krótsze przełożenia skrzyni biegów.
W efekcie civic type-R przyspiesza do 100 km/h w 6.6 s oraz może osiągnąć prędkość maksymalną 235 km/h.
O właściwości jezdne dba poprawione zawieszenie. Zmieniono amortyzatory na sztywniejsze i sprężyny na krótsze. Nadwozie samochodu powędrowało o 15 mm w dół. Pojazd otrzymał 18-calowe felgi z oponami 225/40.
Całość uzupełniły delikatne zmiany stylistyczne (inne zderzaki, dodatkowe spojlery), jeszcze bardziej wizualnie zbliżające nadwozie do ziemi.
Wnętrze pojazdu utrzymano w sportowym stylu, a wrażenie ekskluzywności ma sprawiać umieszczona koło lewarka plakietka z numerem seryjnym samochodu.
Civic type-r, podobnie jak trzydrzwiowy type-s i wersja pięciodrzwiowa, będzie produkowany w angielskiej fabryce Hondy w Swindon. Pierwsze egzemplarze trafią do klientów w marcu przyszłego roku.

Żródło : INTERIA.PL
http://motoryzacja.interi...ondy,791242,326
 
 
Mystique
Przyjaciel


Auto: Matiz
Imie: Mateusz
Wiek: 31
Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 563
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2006-09-16, 12:29   

Mialem okazje przejechac sie hondzia civic w wyposazeniu full opcja 1.8 Executive i-VTEC + i-SHIFT czyli zmienianie biegow za pomoca lopateczek za kierownica, bradzo fajny bajer ;] ale najwieksze wrazenie zrobil na mnie panoramiczny dach jakby taki w mieciu byl... :brawo:



<<<< Power is nothing without control >>>>
 
 
 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2006-09-16, 15:34   

Ten Civic jest super Wyprzedza wszystkich konkurentów
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt